Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Willemfred

Leden
  • Aantal Items

    113
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    3

Alles dat geplaatst werd door Willemfred

  1. Ik rij in de zomer 19" (originele wielen op de GT) en de winterwielen zijn 17", idd met de 19" voelt het iets harder aan dan de 17", maar ik heb het gevoel dat je meer controle hebt met de 19" dan met de 17", maar dat is een persoonlijke mening nietwaar.
  2. ik heb mijn tpms sensoren laten plaatsen bij mijn kia dealer, en alles werkte terug normaal na ongeveer 15 km te hebben gereden, nu wissel ik winter- en zomerbanden zonder enig probleem
  3. Willemfred

    DAB+

    Hier in Belgie idd zonder DAB, spijtig, hoopte ook op een update van de radio
  4. mooi, veel geluk ermee
  5. Ook op de sportage 4 zit in Belgie geen DAB, en weet niet of deze er met een update op kan.
  6. Willemfred

    Rio GT line

    top kleur hé
  7. veel veilige km en geluk ermee
  8. Ik heb een automaat en ben na 22000KM best tevreden, de reactiesnelheid tussen gaspedaal en overbrenging op de wielen mocht wat sneller zijn, verbruik mag altijd wat minder, maar over het algemeen ben ik tevreden, zou zeker weer een automaat kopen.
  9. Mooi, veel geluk en genot ermee
  10. Hier ook na 35 jaar geschakeld gereden te hebben overgestapt naar automaat, is even wennen, maar nu na enkele maanden wil ik hem niet meer kwijt.
  11. Toen ik de dealer hiervan aanspraak, zei die meteen dat hij moest vervangen worden.
  12. Ik heb dit met mijn sportage 3 ook gehad, auto was 2 jaar oud en er is onder garantie een nieuwe in geplaatst
  13. TOP Veel geluk ermee
  14. Safari
  15. bij mij ook ????
  16. Ben niet zeker, maar denk van niet, deze ochtend bij mij ook, maar in de SP4 is het minder hinderlijk dan in SP3 vind ik
  17. Ik heb vandaag bij mijn sportage eens gekeken, maar niet gevonden
  18. Na 3000 KM gereden te hebben ben ik er tevreden over
  19. Dan moet ik bij mij eens goed kijken, staat op vroege melding maar heb nog geen enkele melding gekregen, probeerde er wel aal een paar uit te lokken maar niks Werkt dit altijd of moet je dit extra inschakelen?
  20. Iemand al ervaring met het AUTONOMOUS EMERGENCY BRAKING (AEB) Systeem ? Staat aan bij mij, maar voel daar niet veel van, heb al een aantal keer extra dicht bij een voorligger gaan rijden maar merk niets
  21. Mooi, Mooi, veel geluk ermee
  22. Komen idd in het scherm van de radio, is nu wel niet meer altijd zichtbaar. Eerste indruk van mijn nieuwe sportage is prima, foto's staan in mijn voertuigen
  23. Normaal kan ik dat morgen nakijken, ik vind het wel raar dat dat dus niet meer constant zichtbaar zou zijn
  24. Vraagje, waar kan je zien op welke temp. je de airco hebt ingesteld, ik zie nergens een schermpje zoals op de Sportage 3
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...