Ik rij in de zomer 19" (originele wielen op de GT) en de winterwielen zijn 17", idd met de 19" voelt het iets harder aan dan de 17", maar ik heb het gevoel dat je meer controle hebt met de 19" dan met de 17", maar dat is een persoonlijke mening nietwaar.
ik heb mijn tpms sensoren laten plaatsen bij mijn kia dealer, en alles werkte terug normaal na ongeveer 15 km te hebben gereden, nu wissel ik winter- en zomerbanden zonder enig probleem
Ik heb een automaat en ben na 22000KM best tevreden, de reactiesnelheid tussen gaspedaal en overbrenging op de wielen mocht wat sneller zijn, verbruik mag altijd wat minder, maar over het algemeen ben ik tevreden, zou zeker weer een automaat kopen.
Dan moet ik bij mij eens goed kijken, staat op vroege melding maar heb nog geen enkele melding gekregen, probeerde er wel aal een paar uit te lokken maar niks
Werkt dit altijd of moet je dit extra inschakelen?
Iemand al ervaring met het AUTONOMOUS EMERGENCY BRAKING (AEB) Systeem ?
Staat aan bij mij, maar voel daar niet veel van, heb al een aantal keer extra dicht bij een voorligger gaan rijden maar merk niets
Komen idd in het scherm van de radio, is nu wel niet meer altijd zichtbaar.
Eerste indruk van mijn nieuwe sportage is prima, foto's staan in mijn voertuigen