-
Aantal Items
113 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
3
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door Willemfred
-
Auto: KIA Picanto 3 ( 2017 > Heden ) Eigenaar: Willemfred Toegevoegd op: 2023-03-23 Bekijk deze auto: KIA Picanto 3 ( 2017 > Heden )
-
Dan weten ze niet hoe het komt dat de mensen geen vertrouwen meer hebben, als je dan nog een jaar of langer op je wagen moet wachten, krijg je misschien ook nog een model dat je niet aanstaat
-
Knap hoor, veel geluk en veilige KM's ermee
-
Veel geluk en veilige Km ermee
-
Ach, dit is allemaal toch niet meer normaal, wachttijden van een jaar en langer, mijn vrouw heeft een Picanto Gt line besteld en moet ook 5 a 7 maanden wachten, haar dealer vertelde van wachttijden voor Sorento's tot 2 jaar en langer, weldra is het hier in Belgie autosalon, je gaat daar toch niet heen om een auto te kopen die pas leverbaar is 2025, dit is voor de automarkt toch zelf niet houdbaar
-
Ik gebruik mijn dakdragers van Farad die ook dienst deden op mijn Sportage en ook passen op mijn Sorento, als je het dak enkel op de klik opent is er geen probleem, als je het helemaal wil openzetten kan er wel een probleem zijn, als je de dakdragers niet ver uit elkaar kan zetten (afhankelijk van de lengte van je dakkoffer ) komt het glazen dak er tegenaan, dit was ook al het geval bij de Sportage
- 4 antwoorden
-
- 1
-
-
Denk dat het normaal is, ik merkte dat ook bij mijn SP4 en ik heb de indruk dat de Sorento dat ook wat heeft
-
Nederlandse : http://webmanual.kia.com/STD_GEN5_WIDE/AVNT2/EU/Dutch/index.html
-
In België zit de Kia remote smart parking assist alleen op de diesel versie
- 18 antwoorden
-
- koffietafel
- kleine
- (en 4 meer)
-
Mooi, Veel rijplezier en veilige Kms ermee
- 16 antwoorden
-
- (rij-)ervaringen
- sorento
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Die van ons ( HEV ) kwam ook uit Hwasung via Rotterdam naar België
-
Bij mijn Sorento lukt het als ik wacht met versturen tot het multimediasysteem in de auto aanstaat
-
update navigatie coordinaten invoeren kan niet meer
Willemfred reageerde op dameblanche's topic in Niro-EV
Zeker -
update navigatie coordinaten invoeren kan niet meer
Willemfred reageerde op dameblanche's topic in Niro-EV
Bij mijn Sorento, in de NAV Functie, in de zoekbalk de coördinaten invullen met tussen de eerste en de tweede een komma en een spatie ( VB 49.540904, 6.119047 ) -
Mooi,mooi, mooi, veel geluk met de nieuwe wagen. Het is idd in het begin wat wegwijs raken in de vele instellingen / mogelijkheden maar het went allemaal snel hoor, ik vind het een plezier om ermee te rijden ( heb wel een HEV ).
- 16 antwoorden
-
- (rij-)ervaringen
- sorento
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Mooi veel geluk ermee
-
Mooie wagen, veel veilige en leuke Km's ermee
-
Mooi, mooi, vele veilige Km's ermee !
- 1 antwoord
-
- even
- voorstellen
-
(en 2 meer)
Getagd met:
-
mooie wagen, veel geluk en veel veilige km's ermee
-
mooie wagen, veel geluk en veel veilige Km gewenst
- 1092 antwoorden
-
- bestelling?
- proceed
-
(en 3 meer)
Getagd met:
-
Bij mijn Sorento kan ik de coördinaten in de zoekfunctie van de navigatie typen Voorbeeld: 41.914917, spatie 1.685957 of N41°53'53.7", spatie E1°41'9.5"
-
In België is dit niet van toepassing, maar ik heb dit probleem al ergens aan bod zien komen, effe zoeken hier op de site
-
Na de eerst 500 Km valt de Sorento goed mee, is heerlijk rijden en er is plaats zat. Het verbruik staat na 500Km op 7,1 L/ 100 Km of 1L op 14 Km. Op korte afstanden ( 50 en 70 Km wegen ) en met een warme motor kan het verbruik lager, na een ritje van 38 Km gaf de BC ( boordcomputer ) 6,5 L / 100 Km aan, dat is 1L op 15,3 Km, maar op de autosnelweg ( 115 Km/u ) en tegenwind gisteren ( 12/3 ) gaf de BC 8,2 L aan, dat is 1 L op 12,2 Km, deze cijfers zijn redelijk betrouwbaar want bij aankoop de tank volledig gevuld en na 498 Km de tank weer volledig gevuld met net geen 35 L, dus dat lijkt behoorlijk te kloppen. Het multimediasysteem is in vergelijking met mijn vorige ( Sportage ) geheel anders er is dus wat gewenning nodig, alsook de vele instellingen, de handleidingen ( bijgeleverd en op het web ) mochten wat meer specifiek zijn in plaats van algemeen, maar het merendeel heb ik nu min of meer al in de vingers, denk ik, is vooral een paar uurtjes uitproberen. UVO was ook nieuw voor mij maar het instellen en koppelen is vrij vlot verlopen, heb wel even moeten zoeken om de GSM van mijn vrouw te koppelen maar dat is ook gelukt. De volgende dag was de UVO van geen kanten te bereiken, in de auto kreeg ik de melding dat UVO niet kon verbinden ( hoe ie dat doet weet ik ook niet ) ik vind nergens wifi instellingen, na wat zoeken op internet heb ik dan maar een reset gedaan en oeps hij werkte weer normaal, niet dat je er zoveel kan mee doen, maar ik vind het toch een toevoeging.