-
Aantal Items
113 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
3
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door Willemfred
-
Kia eigenaar sinds 05-03-2021
Willemfred reageerde op Elvedetto's topic in Nieuwe leden / Introductie
Mooie auto, veel geluk en veel veilige Km's -
Veel geluk met de nieuwe wagen
-
Gisteren auto opgehaald bij dealer, heerlijk om mee te rijden. Op het eerste zicht toch wel wat werk om alle instellingen te doen, maar het lukt wel
-
Is ondertussen opgelost
-
weet iemand hoe je een 2e gsm kan koppelen aan het uso systeem, of waar kan ik de uitleg ervan vinden?
-
Mooi, veel veilige en leuke Km's ermee
-
Wie niets doet kan niets misdoen, en al doende leert men
-
Even voorstellen jeroensw kia ceed sw
Willemfred reageerde op Jeroensw's topic in Nieuwe leden / Introductie
Top zeg, mooie wagen, houden zo. Veel geluk en veel veilige km's met de nieuwe auto- 17 antwoorden
-
- even
- voorstellen
- (en 4 meer)
-
In Belgie geen exacte leverdatum voorzien. Wij hebben een HEV besteld op 27/01 en deze zou vóór 10/03 geleverd worden, we hadden wel geluk dat de wagen zoals wij bestelden, rond 10/02 aankwam in de haven van Rotterdam, anders was het minimum 3 maanden wachten
-
Mooi, veel geluk met de Sportage
-
Veel geluk, en veilige KM's met de nieuwe wagen
-
Volgens mijn dealer komt de Sorento voor Belgie per boot uit Korea naar Rotterdam en vanaf daar per vrachtwagen naar de Belgische dealers.
- 1092 antwoorden
-
- bestelling?
- proceed
-
(en 3 meer)
Getagd met:
-
mooi, veel geluk en veel veilige Km's ermee
- 2 antwoorden
-
- voorstellen
- hallo
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Website: onleesbare navigatiebalk
Willemfred reageerde op Flying_Dutchman's topic in Forum suggesties
Nee, je bent niet de enige, bij mij is het ook zo- 3 antwoorden
-
- 1
-
-
- onleesbare
- website:
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Hoeveel KM's hij puur elektrisch aan een stuk aflegt maakt eigelijk niet uit, hoe meer stukken hij elektrisch aflegt hoe beter, maar het is toch wel de bedoeling minder benzine te verbruiken en en minder uitstoot te hebben en dan is minder dan 5 L op 100 Km, een mooi resultaat vind ik. Ik hoop met mijn Sorento HEV niet boven de 6,5 a 7 L op 100 Km te gaan, maar dat weet ik pas als hij geleverd is ( dat zal pas eind februari zijn )
-
Mijn volgende zal ook een HEV of PHEV worden ( en heel graag een Sorento ), denk zeker dat het beter is voor het milieu, maar de prijzen van ( milieuvriendelijke ) auto swingen wel de pan uit, als je 5-6, 7000€ moet bijtellen, zal dat voor vele mensen toch te duur zijn.
-
Ik denk dat iedereen het voor zichzelf zal goed moeten nakijken, als een HEV 6 a 7 liters verbruikt aan 1,4€ dan kost deze 8,4 a 9,8€ per 100 Km Ik denk als je met een PHEV 2/3 Elektrisch en 1/3 Benzine ( wat mij aannemelijk is ) rijdt, zoals dit ongeveer bij " Flying_Dutchman " het geval is, je veel Km moet maken om de meerprijs goed te maken In Belgie kost de Niro PHEV 7450€ meer dan de HEV, als je dan maar ongeveer 3,5 a 4,5€ per 100 KM (3500 a 4500€ per 100000 KM ) voordeel kan halen, dan moet je meer dan 160000 KM rijden om voordeel te doen, de taks is ook amper 70€ goedkoper in Belgie Misschien zie ik het fout, maar het lijkt mij nog steeds te duur om de gewone burger de overschakeling te laten/doen maken naar E-rijden
-
- 11 antwoorden
-
- 1
-
-
- winterbanden
- stalen
-
(en 2 meer)
Getagd met:
-
Moeilijke oefening denk ik, hangt van heel veel factoren af, ik denk dat de KM die je elektrisch kan rijden halve kost zijn ten opzichte van benzine of diesel, maar het verschil tussen HEV en PHEV zal waarschijnlijk minder zijn tenzij je heel dikwijls (thuis, op het werk, openbare laadplaatsen enz... ) kan opladen zodat je dan ook heel veel E-Km kan maken
-
veel geluk met de nieuwe KIA
-
mooie auto Veel geluk ermee
-
Kijk hier eens
-
bij mij lag en ligt er nog altijd een thuiskomer in maar als de kofferbodem op de hoogste stand ligt kan er zeker een volwaardig wiel in