-
Aantal Items
113 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
3
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door Willemfred
-
Van 10 tot 29 september naar Spanje met de nieuwe sportage, als ik weet hoe foto's te plaatsen, mogen jullie er verwachten
-
Hij is binnen bij de dealer, donderdagavond mag ik hem afhalen, ben net daar geweest ziet er gaaf uit. Ik zou een foto plaatsen maar weet niet hoe het moet
-
Top uitleg zeg. Dikke Duim hoor
-
Volgende week sportage 3 omwisselen voor een 4 Ben ook benieuwd
-
Volledig normaal dat beeld
-
Mooi, mooi, mooi
-
OPROEP AAN ALLE "WITTE" KIARIJDERS/EIGENAARS
Willemfred reageerde op skoebidoe's topic in Sportage 3
Ik zit wel al een jaartje of 3 op het forum en heb wel al wat zien voorbijkomen, ik log bijna dagelijks in, maar meng mij niet dikwijls in allerhande draadjes, ik lees er veel en heb daar al vele goeie info van opgestoken, zal hieruit ook het positieve onthouden. Maar dan toch even: WIT is gewoon TOP- 113 antwoorden
-
- 3
-
-
- kiarijderseigenaars
- witte
-
(en 3 meer)
Getagd met:
-
OPROEP AAN ALLE "WITTE" KIARIJDERS/EIGENAARS
Willemfred reageerde op skoebidoe's topic in Sportage 3
Ik had ook hogere verwachtingen, lijkt hier wel een kinderclubje te worden- 113 antwoorden
-
- kiarijderseigenaars
- witte
-
(en 3 meer)
Getagd met:
-
Geluk ermee
-
Just, maar is toch niet echt handing als je met 4 in de auto zit en bagage mee hebt Maar je kan het altijd thuis achterlaten Ik kan nog altijd met de min puntjes leven, ik denk dat die aan elke auto wel zijn
- 54 antwoorden
-
- minpuntjes
- kia
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Ik ben ook wel benieuwd, zag hem vorige week in Spanje ( een Duitser op vakantie daar ) , echt een knappe auto met veel ruimte
-
Telefoonstandaard voor in het bakje gemaakt (Kia Sportage)
Willemfred reageerde op santu001's topic in Sportage 3
Knap gedaan hoor- 9 antwoorden
-
- telefoonstandaard
- voor
- (en 6 meer)
-
Ik had in het begin een 5tal keer een probleem, als ik de auto startte dan speelde de radio maar het scherm bleef helemaal zwart en kon ik niets doen, zelfs na een herstart van de auto bleef dit zo, maar na het uittrekken van de zekering was dit telkens opgelost. Ik heb dan eens een software update gedaan en heb dat probleem nooit meer gehad. Nu had ik een probleem met het touchscreen, het reageerde verkeerd of helemaal niet. Deze week onderhoud van 60000 KM laten uitvoeren en dealer hiervan ingelicht, deze heeft zonder problemen de radio vervangen door een nieuwe. De auto is hierdoor wel 2 dagen in plaats van 1 dag in de garage geweest, maar ik vind dit wel prachtige service van KIA
-
geniet van deze mooie wagen
-
Bij onze sportage hangt dat net boven (achter) de spiegel en het werkt prima, dus ik vermoed dat dit bij de cee'd (zoals bij de meeste auto's) niet anders zal zijn.
- 8 antwoorden
-
- t%c3%a9l%c3%a9p%c3%a9age
- in
-
(en 1 meer)
Getagd met:
-
Bij mij werkt alles zoals ervoor, ook het geluid, en de update is ook voor de sportage niet aan twijfelen
-
Ik heb deze van mij vandaag gedaan, zie voorlopig geen verschil
-
Ziet er goed uit, waar te bestellen?
-
PDF zonder probleem geopend 63 pagina's Thanks
-
Knap werk, als iedereen hier een beetje opbouwende info aan kan toevoegen, is dit top. Een zeer goed bruikbaar topic
-
Ik ben toch wel effe benieuwd ,hoe is de installatie verlopen?
-
nee,nee niet gevlogen ( ik weet de bediening van de vleugels nog niet staan ) ongeveer de toegestane snelheid gereden
-
Ben een weekje naar Spanje geweest, In Luxemburg de tank helemaal vol gedaan en bij terugkomst in Luxemburg de tank weer helemaal vol gedaan 3300km gereden en in totaal 240L Diesel getankt = een gemiddeld verbruik van 7.3L/100Km. Al bij al niet slecht denk ik, maar echt zuinig (zeker volgens de opgegeven normen) is dit toch niet.
-
Goed, wat zeg ik zeer goed werk, jullie mogen dat van mij nog doen, bedankt voor alle informatie
-
305mm, ik denk dat je daarmee de sportage niet van de grond krijgt?