korento Geplaatst 14 Juni, 2012 Geplaatst 14 Juni, 2012 hallo mede (st)rijders, Het is zover, mijn eertse deel van de uitlaat met de flexibele stukken waar ook de lambda sondes zitten is kapot. heeft iemand een goed adres voor een nieuwe. Kwik Fit kan niet leveren en de dealer is erg duur. ik hoor graag. groet Koos Quote
masimo Geplaatst 14 Juni, 2012 Geplaatst 14 Juni, 2012 Sloop, marktplaats, internet aanbieders. Ik haal de laatste tijd veel onderdelen voor mijn beide auto's uit Duitsland, veelal via eBay. Dat kost even wat meer moeite (effe bellen), maar loont enorm. Twee voorbeelden van enorme besparingen: Schijfremmen Achter voor Sorento: Dealer: 160 euro/stuk Nederlandse automaterialen leverancier: 92 euro (met 20% korting) eBay Duitse leverancier: 55 euro (incl verzenden) Aandrijfassen Opel Corsa: Dealer: nieuw 890 euro/stuk, revisie 530 euro/stuk en dealer wist niet welke het precies moesten zijn :shit: voor die prijs (excl. montage) was de auto in principe total-loss Automaterialen handel: revisie 240 euro/stuk (-20% korting) eBay Duitsland: nieuw 169 euro per paar (!!!); 2 jaar garantie / 100.000 km; prima advies en meteen de goede :tt1: Quote
korento Geplaatst 14 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Juni, 2012 Sloop, marktplaats, internet aanbieders. Ik haal de laatste tijd veel onderdelen voor mijn beide auto's uit Duitsland, veelal via eBay. Dat kost even wat meer moeite (effe bellen), maar loont enorm. Twee voorbeelden van enorme besparingen: Schijfremmen Achter voor Sorento: Dealer: 160 euro/stuk Nederlandse automaterialen leverancier: 92 euro (met 20% korting) eBay Duitse leverancier: 55 euro (incl verzenden) Aandrijfassen Opel Corsa: Dealer: nieuw 890 euro/stuk, revisie 530 euro/stuk en dealer wist niet welke het precies moesten zijn :shit: voor die prijs (excl. montage) was de auto in principe total-loss Automaterialen handel: revisie 240 euro/stuk (-20% korting) eBay Duitsland: nieuw 169 euro per paar (!!!); 2 jaar garantie / 100.000 km; prima advies en meteen de goede :tt1: goeie tip ik ga ff zoeken , bedankt Quote
Crum Geplaatst 15 Juni, 2012 Geplaatst 15 Juni, 2012 welk stuk is er precies kapot, net achter beide cilinderbanken zit een flex stuk, verder naar achteren als de pijpen samen zijn gekomen zit nog een groter flex stuk. dat laatste flex stuk gaat meestal kapot. ik heb zelf al een paar keer het oude flex stuk eruit geslepen en een nieuw stuk er tussen gelast, dat lukt meestal prima aangezien de rest van het staal nog goed genoeg is. Quote
masimo Geplaatst 15 Juni, 2012 Geplaatst 15 Juni, 2012 Deze zocht je toch? Kijk eens wat een mooi prijsje! Wellicht even contact opnemen, om te informeren of ze niet toch naar Nederland versturen. Ik heb dat al een paar keer gedaan bij andere verkopers, en dan blijkt men vaak toch bereid naar Europa te shippen. Quote
Leon Geplaatst 16 Juni, 2012 Geplaatst 16 Juni, 2012 Stukje duurder, maar deze verzendt al zeker naar Nederland: http://www.ebay.co.u...=item1c25485e24 Hier nog eentje: http://www.carpartkings.com/exhaust/exhaust-and-tail-pipes/bosal-front-exhaust-pipe-840-627.html?year=48&make=1384&model=10283&goBtn.x=22&goBtn.y=9 Google ff op "Bosal 840-627" en je vindt er nog veel meer Succes! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.