Jump to content

reservewiel en gevaren driehoek

rightone

Recommended Posts

Hallo allemaal,

het antwoord heb ik helaas nog niet op het forum gevonden en voordat ik het morgen bij de dealer wil gaan navragen wil ik graag weten of er een reservewiel in de kia rio superpack hoort en/of er ook een gevaren driehoek is want deze kon ik tot op heden nog niet vinden in de auto ook niet onder het "extra" vakje.

grtx,

marco

moet zeggen dat ik wel af en toe een zwarte kia rio heb zien rijden in hhw...dus wie weet ben jij dat dan wel geweest, haha. Al rijden er vast en zeker vast nog wel meer kia's in hhw rond

moet zeggen dat ik wel af en toe een zwarte kia rio heb zien rijden in hhw...dus wie weet ben jij dat dan wel geweest, haha. Al rijden er vast en zeker vast nog wel meer kia's in hhw rond

kom er nooit met de auto :) zie wel vaker een zwarte rio op het industrieterrein staan (en bedoel niet bij de dealer waar ik vaak langsfiets)

je hebt er niet veel aan in de achterbak :D

Ook niet als de hamer naast je enkel op de bekleding zit en je hangt ondersteboven in je gordel (al dan niet onder water), probeer maar eens uit , je benen strekken als je op je stoel zit, zover als je kunt en dan je hamer proberen te pakken.... Ik ken maar weinig mensen met een hamer op de échte juiste plek, waar je er altijd bij kunt , op schouderhoogte op je stoel of tegen het dak.

Overigens hebben alle passagiers (elk één) een gratis door de dealer vertstrekte ruithamer tot hun beschikking, in de vorm van een hoofdsteun. :cool:

Het zal er wel aan liggen dat de mijne geïmporteerd is maar ik heb geen reservewiel.

Ik heb achterin (op de plaats van het reservewiel) een pomp liggen. Zal wel zo'n nood reparatie set zijn. Scheelt wel ruimte en gewicht maar of het nu echt zo ideaal is ....

Het zal er wel aan liggen dat de mijne geïmporteerd is maar ik heb geen reservewiel.

Ik heb achterin (op de plaats van het reservewiel) een pomp liggen. Zal wel zo'n nood reparatie set zijn. Scheelt wel ruimte en gewicht maar of het nu echt zo ideaal is ....

Aj Aj Aj dat zou kunnen ja die verkoper had het er wel over dat dat bestond ja

Maar ik ben Mischien een beetje ouderwets maar ik heb liever een wiel

Inplaats van die spuitbus / compressor met die zooi er in

Aj Aj Aj dat zou kunnen ja die verkoper had het er wel over dat dat bestond ja

Maar ik ben Mischien een beetje ouderwets maar ik heb liever een wiel

Inplaats van die spuitbus / compressor met die zooi er in

Daar geef ik je gelijk in. Ik heb ook liever een reservewiel ipv deze noodset. Misschien komt het nog. Probleem is dat ik dan moet kijken voor een reservewiel, krik en sleutel. En die setjes kosten rond de €150 - 200 euro. Gelukkig ben ik lid van de ANWB dus mocht het ooit een keer gebeuren kan ik hen bellen.

Daar geef ik je gelijk in. Ik heb ook liever een reservewiel ipv deze noodset. Misschien komt het nog. Probleem is dat ik dan moet kijken voor een reservewiel, krik en sleutel. En die setjes kosten rond de €150 - 200 euro. Gelukkig ben ik lid van de ANWB dus mocht het ooit een keer gebeuren kan ik hen bellen.

http://tinyurl.com/dxu6paq

Toch maar even uitkijken WAAR je pech krijgt :wink:

Gelukkig heb ik nog de stalen velgjes. Lijkt me niet dat iemand die wil jatten.

Maar dan weet je dus als je ooit de ANWB belt en ze komen met zijn tweeën, dan woon je in een probleem wijk :P