Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ieder het zijne,anders zouden er alleen maar dezelfde auto,s rond rijden nietwaar.

Ik wens een ieder veel rij plezier en veilige kilometers met de auto van zijn keuze.

Groet

Geplaatst

Moet dat nou allemaal zo mensen... :nuke:

kan het me wel voorstellen dat je een auto van de zaak krijgt die vervolgens niet voldoet aan je wensen en je vervolgens gaat klagen. Dat krijg je als je zelf je auto niet mag kiezen. en ik kan ook zomaar geloven dat een kia uit 2010 die misschien wel als een debiel is gereden aan alle kanten rammelt, dat kan ik ook met mijn rio doen, als je er dan over 2 jaar in stapt is hij zo rot als maar zijn kan.(dat kan je ook met een golf doen trouwens ) Maar om dan gelijk kia af te doen is ook weer overdreven. de nieuwe ceed is super zo heb ik gelezen en de rio is ook een perfecte auto!

Gezien deze heer nu op het VW forum zit kan dit topic ook wel op slot ?

ps: met een naam als captain slow zou ik me niet zo druk maken om gebrek aan vermogen.

Geplaatst

Golf Highline 1.4 TSI 90 KW/122 PK, 7 versn. DSG. € 30.051,00 Actieprijs € 29.325,00

In de aanbieding!!!!!!!

Enne wat kost die CEED?

Kia ceed cdri super pack 27.445..............een KIA !
Geplaatst

Die rode ceed automaat van ~ 29K van de testdrive zou ik sowieso

prefereren boven een Golf-whatsoever.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...