Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Moet je daarvoor een topic openen, beetje flauw nietwaar?

In mijn ogen een retorische vraag, oftewel een vraag waar je het antwoord zelf al op weet.

Posted

Ach, een lease auto. Over twee jaar weet je niet beter, dan heb je immers weer een nieuwe van de baas.

Posted

Ja gelukkig een lease auto,je zou er een gekocht hebben van je spaarcentjes.En gelukkig mag ik over een paar jaar een nieuwe uitzoeken en raad eens...... dat word GEEN KIA

Posted

Ja gelukkig een lease auto,je zou er een gekocht hebben van je spaarcentjes.En gelukkig mag ik over een paar jaar een nieuwe uitzoeken en raad eens...... dat word GEEN KIA

Dat wordt NOKIA !!!!!

Grtz.

Specialmade

Posted

Weet er iemand waarom er ECOdynamics op mijn Cee,d 1.4 staat.

Hij loopt 1:12 en heeft geen vermogen.

Groet

Wat is het punt, je krijgt een gebruikte auto uit de pool van je bedrijf toegewezen, of hebt misschien zelf wel gekozen vanwege

kosten etc. en dan ga je lopen klagen ?

Wat was je vorige auto en wat wordt dan de volgende ?

Ga je die dan wel zelf betalen ?

Posted

Nee, ik zal het niet bagataliseren, het blijft vervelend, maar het blijft te overzien.

Inderdaad, je spaarcenten inzetten voor een onwaardig product is niet leuk.

Maar heb je voor de rest wel plezier met je nieuwe aanwinst of schort er meer aan?

Posted

Veel problemen met div electronica die de dealer niet kan oplossen,altijd VW en Audi gereden deze kia als inloop auto gehad er was weinig keus en was inderdaad niet te duur in de lasten. Het rijden op zich gaat wel en is best ruim en ziet er goed uit

Posted

Wat is het punt, je krijgt een gebruikte auto uit de pool van je bedrijf toegewezen, of hebt misschien zelf wel gekozen vanwege

kosten etc. en dan ga je lopen klagen ?

Wat was je vorige auto en wat wordt dan de volgende ?

Ga je die dan wel zelf betalen ?

AUDI ,en ja hoor die kan ik wel betalen,daat iemand een lease auto krijgt wil niet zeggen dat ze zelf geen auto kunnen betalen.
Posted

lol..

ok tijdens de testdag vond ik het de meest fijne auto waarin ik gereden hebt.

meneer is verwend denk ik met Audi.. of zou het meespelen dat hij gewoon duurder is... iets met psychische hulp bij tevredenheid.

waarom geen optima

Posted

maar onderbouw je ontevredenheid is aub...

maak een opsomming en leg ons uit wat het probleem is, wellicht spreken belevingscomponenten een rol..

Posted

lol..

meneer is verwend denk ik met Audi.. of zou het meespelen dat hij gewoon duurder is... iets met psychische hulp bij tevredenheid.

waarom geen optima

Nee hoor is gewoon kwaliteit en alles werkt
Posted

maak een opsomming en leg ons uit wat het probleem is, wellicht spreken belevingscomponenten een rol..

Posted

maar onderbouw je ontevredenheid is aub...

Te veel electriche problemen voor een auto van 2 jaar mist een versnelling( 120 bij 4000 toeren),onderstel bonkt enz.
Posted

Nee hoor is gewoon kwaliteit en alles werkt

Inderdaad waarschijnlijk verziekt door jaren in duits kwalitiet rond te rijden,hoop dat ik snel aan de kia wen wie weet dat de volgende toch weer een KIA word,,
Posted

Ik vind het tot op heden een zeer overbodig en weinig informatief topic!

Guest Jeroen66475
Posted

duits kwalitiet

Duitse kwaliteit?? Hahaha, je bent niet helemaal op de hoogte van de cijfers en statistieken maar goed...Een Duitse auto rijden in Nederland heeft alles met ''status'' en grijzemuizengedrag te maken. Net terug uit Griekenland waar 90% van het wagenpark van autoverhuurders bestaat uit Hyundai, Toyota en Fiat. ''Waar voor je geld krijgen'' noemen ze dat.

Posted

lol..

Maak je niet druk joh.

Meneer moet het doen met een (misschien wel afgetrapt) leasehok van een (ex?) collega in afwachting van een nieuwe

übergermaan.

Het gaat om een station type van 2010.

Dus niet de nieuwe.

Laten we vooral niet verzanden in een AW discussie.

• 2 weeks later...
Guest Warmentuuter
Posted

post-4728-0-02141500-1342807765_thumb.jpg

Veel plezier met je nieuwe aanwinst

En doeg

Posted

Golf Highline 1.4 TSI 90 KW/122 PK, 7 versn. DSG. € 30.051,00 Actieprijs € 29.325,00

In de aanbieding!!!!!!!

Enne wat kost die CEED?