theomonika Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 dat zijn we allemaal maar het is erg stil van zijn kant Quote
Rio Rio Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 Misschien een midweek Twente tegenaan geplakt om het te vieren? Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 Ik ga over 30 minuten beginnen aan een 2,5 uur durende rit. Om 11 uur is mijn auto aan de beurt. Volgens mij een duplex met 2 dempers als ik het goed heb. Ik zie en hoor het wel als ik er ben. De expert daar zal het wel weten. Zit de dubbele uitlaat er al onder? Quote
xtra40 Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 ik ben morgen eindelijk aan de beurt :clap: Quote
kris88 Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 Lucky you. Het gaat zeker brullen onder die blauwe leeuw van je. Quote
xtra40 Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 broer tot morgen lekker vroeg op @ kris88 reken maar ze zien me niet alleen aan komen maar horen me nu ook :punk: Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 broer tot morgen lekker vroeg op @ kris88 reken maar ze zien me niet alleen aan komen maar horen me nu ook :punk: Hee broers, al oordoppen uitgedeeld in Edam? :-) :-) Quote
xtra40 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Als we weer thuis zijn komen de foto's hij staaf nu op de brug Quote
xtra40 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 En anders kom je even in je pauze kijken We zijn er nog wel even Quote
Presiozo Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 sorry, ik was even een weekend afwezig ja Aan het genieten van het geluid en de looks van de uitlaat!! echt super gaaf en een behoorlijk geluid ook ben super tevreden, netjes gemonteerd en het zijn echte perfectionisten. Het is ook bij mij 1 demper geworden, 2 is inderdaad niet echt handig en ook niet nodig. Bij 120 vindt ik het geluid op het randje ( en dat voor iemand die bang was dat hij niet genoeg lawaai zou maken ) komt volgens mij door de lange rit die ik heb gemaakt. 225 kilometer gereden, lijkt als hij warmer is dat hij meer brult. Je kon kiezen om het eronder te hangen of iets hoger ( dan moeten er 2 stukjes uit je bumper ). Ik ben voor het laatste gegaan omdat ik dit mooier vindt. Ik zal ook nog wat foto's plaatsen van de week. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 We zijn nieuwsgierig Presiozo Quote
Presiozo Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Ik zal ook proberen om een goed filmpje te maken, is nog niet gelukt tot nu toe Quote
xtra40 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Ja het mooie geluidje is slecht vastte leggen Maar hij zit er onder zijn op de terug weg Foto volgt zo snel mogenlijk Quote
Presiozo Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 En bij 120? heb je die sport demper genomen of die andere? Quote
xtra40 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Sport demper of die andere ?????? Ik heb de zelfde als Theo Klinkt gewoon goed bij 120 vind jij hem erg brommen dan ??? Quote
Presiozo Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Behoorlijk ja bij 120:) hij had 2 verschillende dempers. Die van Theo heb ik volgens mij ook. Quote
Presiozo Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Nu had ik wel mijn bank plat liggen omdat er spullen in lagen dus dat maakt ook verschil maar bij 120 was het best een geluid ja. Hier een foto op hun website: http://little-exhaust.nl/index.php/29-nieuws/123-nieuwe-kia-rio-rvs-sportuitlaat-duplex-systeem De foto's van het blauwe racemonster staan er ook al op zag ik ziet er ook weer keurig uit! Quote
xtra40 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 zo even een klein verslagje met foto's van het onderbouwen van mijn duplex sport uitlaat van morgen heeeeeeel erg vroeg opgestaan (05:00 uur ) eerst even een bakkie en dan op weg naar Haarlem om me broer Theomonica en zijn zoon op te halen die wilde graag mee en ik zeg altijd maar hoe meer zielen hoe meer vreugde bij deze broer en neef bedankt voor de gezelige dag om een uur of 10 aangekomen in Almelo werden we aller vriendelijkst ontvangen met een vriendelijke groet en een lekkere bak koffie veel tijd werd er niet verloren de heren gingen als een raket aan de slag eerst de oude achter demper verwijdert en werd er een nieuwe demper onder gelast 30.000 keer passen en meten er op en er af net zo lang tot het goed hing onder tussen nog maar eens een bakkie koffie om goed wakker te worden ondertussen een praatje maken en toen werd er dus verteld dat ik nu de 6e rio was waarvan er dus al twee door een kia dealer waren laten plaatsen en ze zijn zelfs al door kia Nederland benadert bij deze is het probleem garantie wel opgelost lijkt mij ??? als hun het mogen mogen wij het ook lijkt mij (alleen de oude achter demper die valt er niet meer onder daar is een stuk van af geslepen ) na een uurtje passen en meten werd de demper er weer compleet af gehaald om goed te worden gelast dus hup uitlaat er weer op en weer er af dit word gedaan voor het krom trekken en toen hij niet geheel tevreden was toen hup de boel weer los en opnieuw dus gewoon een zeer presies werkje die daar zeer serieus word genomen na nog geen twee uur is het tijd voor de inspectie na de inspectie is het tijd voor de fotos en een filmpje en het ergste van alles BETALEN ik was heen gegaan zonder dat ik wist hoeveel het kosten en tot mijn verbazing koste het €525 dit bedrag was hier al eens voorbij gekomen en klopte dus dit is altijd nog goedkoper dan de kant en klare dempers die er op de markt te koop zijn na thuis komst nog even op de site gekeken van little exhaust systems die is nogin aanbouw maar er werd verteld dat hij elke dag fotos er op zette van de uitlaten die hij die dag er heeft onder gebouwd en of hij de mijne er ook op mocht zetten hier een link naar de fotos van zij site en mijn wagen http://little-exhaus...-duplex-systeem hier onder de fotos van vandaag en een filmpje ook een foto met trekhaak dit geeft dus helemaal geen probleem met de uitlaat en gebroederlijk naast elkaar Quote
theomonika Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Nou broer het was weer erg gezellie om samen op pad te zijn en ben blij dat je nou ook zo mooie sportpijp heb en de foto's zien er weer top uit Quote
The Firefighter Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Altijd gezellig in twente. super mooi gelukt weer. Quote
xtra40 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Hee broers, al oordoppen uitgedeeld in Edam? :-) :-) neeeeee natuurlijk niet Haarlem was eerst aan de beurt maar nu zijn ze op dus hebben ze hier pech hahahahahaa Quote
kris88 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Nou het eerste wat ik na de vakantie ga doen is een afspraak maken 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.