Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ziet er goed uit ! alleen past het eco dynamics logo niet meer bij de nieuwe look :-)

misschien gaat dat logo er nog wel af, daar heb je gelijk in dat het eigenlijk niet meer past
Geplaatst

Wat ik toch wel erg jammer blijf vinden is dat de uitlaat echt 'onder' de bumper hangt in plaats van meer 'in' de bumper verwerkt... Ik heb zelf het uitlaatstuk en daarbij is het ook... Ik heb er hier wel eentje voorbij zien komen volgens mij waarbij de bumper een stukje ingesneden was. Je zou bijna een stuk aan de bumper laten zetten om dit op te lossen...

bij mij is de bumper ook stukje ingesneden,zal er nog wel een foto van dichterbij maken
Geplaatst

Hij zit eronder! Geniet maar zal ik zeggen.

Met grote dank aan Bas van BasTech in Hilvarenbeek.

2pt2xdl.jpg

6fctit.jpg

33tnfw4.jpg

24np3kh.jpg

1dzgp0.jpg

11uvoyq.jpg

2m5h5qc.jpg

wspx93.jpg

2pt2xdl.jpg

we zullen hem zondag gaan bewonderen het ziet er erg goed uit

jammer dat je niet 2 sportdemppers hebt,

ik heb er 2 onder laten zetten

Geplaatst

Ik weet niet of er zo'n grote verschil is tussen 2 of 1 demper kwa geluid opbrengst. Misschien een filmpje posten zodat we kunnen vergelijken.

Geplaatst

Het kan aan mij liggen, maar zo'n hoop bochten en een extra langere pijp zorgen toch voor juist

een heel pak extra tegendruk, waardoor het vermogen nogal terug loopt cq slurpvermogen toeneemt ?

Geplaatst

nee hoor de diameter van de uitlaat pijp is ook groter geworden om dat dan weer op te heffen

en de flow in de demper is anders anders anders klinkt hij nog als een verstopte kavia :wink: ;-)

Geplaatst

zal eens kijken of ik het geluid kan opnemen van mijn 2 dempers,

zal ook een paar nieuwe fotos maken zodat jullie kunnen zien hoe

ze die 2 dempers geplaatst hebben. :boat:

Geplaatst

nee hoor de diameter van de uitlaat pijp is ook groter geworden om dat dan weer op te heffen

en de flow in de demper is anders anders anders klinkt hij nog als een verstopte kavia :wink: ;-)

Dat laatste willen we dus niet, haha, helder toch ?

Je zult toch wel met me eens zijn dat pijpje links er amper toe doet en alleen dient als "rookmelder".

Het woeste gas zal er toch bij rechts het eerste uit willen, lijkt mij zo.

op http://www.uitlaten.com/main.html staat een faq w.b. Yank uitlaten.

Geplaatst

Reed jij vanmiddag over de Cityring in Tilburg?

Klonk in ieder geval helemaal top!

Late reactie, maar was ik wel denk ik ja. Rijdt maar 1 zwart ein Tilburg en omstreken rond met zon uitlaatsysteem en sinds kort ook een rode ;) (kris88)

• 2 weken later...
Geplaatst

]Ik zit er ook over te denken om een andere uitlaat eronder te laten monteren.Ik wil er dan alleen 2 uitlaten rechts.

Ik heb tot nu toe alleen een koreaans adres met foto's gevonden.

post-6233-0-50508700-1351058249_thumb.jpg

Geplaatst

Deze uitstraling kan je ook krijgen met een sierstuk

Maar zo als jij het wilt kan gewoon gemaakt worden en presies zo als jij het wilt

Lijkt mij geen probleem

Geplaatst

Deze uitstraling kan je ook krijgen met een sierstuk

Maar zo als jij het wilt kan gewoon gemaakt worden en presies zo als jij het wilt

Lijkt mij geen probleem

Daar heb je mischien wel gelijk in.Maar veel keuze heb je volgens mij niet die goed passen ivm dat schuine stuk die je nodig hebt.

Alleen de standaard sierstuk van kia zelf volgens mij.

Geplaatst

Geen idee.. ik twijfel nog.

Ga dan kijken wat er mogelijk is.

Wil het iig niet onder de bumper maar een deel erin (ivm de verlaging)

En dan of 2 pijpjes in het midden, (zoals de remus voor de kia), of 1 " sleuf" in het midden of links en rechts en dan moet ik nog kijken welke eindstukken.

Geplaatst

Ik wilde net gaan vragen waarom er niemand voor de 2 pijpen als de Remus neemt. :wink:

Dat is verreweg het mooisste wat je bij de kia kan doen. Soort van r32 look.

Waar wil je het laten doen? Als je het in de buurt doet dan heb ik misschien ook wel interesse. 2 is goedkoper dan 1 denk... :wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...