kris88 Geplaatst 25 September, 2012 Geplaatst 25 September, 2012 Die van jou is niet een stukje ingesneden xtra40 Hij bedoeldt de mijne 1 Quote
Sicco83 Geplaatst 25 September, 2012 Geplaatst 25 September, 2012 Ja die van Kris had ik gezien idd. Is dat het maximale wat ie in de bumper kan verzinken? Quote
kris88 Geplaatst 25 September, 2012 Geplaatst 25 September, 2012 Om het zo mooi en strak te krijgen is dat wel de maximale anders, krijg je een frankenstein. Quote
keetje Geplaatst 29 September, 2012 Geplaatst 29 September, 2012 Ziet er goed uit ! alleen past het eco dynamics logo niet meer bij de nieuwe look misschien gaat dat logo er nog wel af, daar heb je gelijk in dat het eigenlijk niet meer past Quote
keetje Geplaatst 29 September, 2012 Geplaatst 29 September, 2012 Wat ik toch wel erg jammer blijf vinden is dat de uitlaat echt 'onder' de bumper hangt in plaats van meer 'in' de bumper verwerkt... Ik heb zelf het uitlaatstuk en daarbij is het ook... Ik heb er hier wel eentje voorbij zien komen volgens mij waarbij de bumper een stukje ingesneden was. Je zou bijna een stuk aan de bumper laten zetten om dit op te lossen... bij mij is de bumper ook stukje ingesneden,zal er nog wel een foto van dichterbij maken Quote
xtra40 Geplaatst 29 September, 2012 Geplaatst 29 September, 2012 bij mij kon hij niet worden ingesneden anders zit hij tegen mijn trekhaak aan :-| zonder trekhaak Quote
keetje Geplaatst 1 Oktober, 2012 Geplaatst 1 Oktober, 2012 Hij zit eronder! Geniet maar zal ik zeggen. Met grote dank aan Bas van BasTech in Hilvarenbeek. Hij zit eronder! Geniet maar zal ik zeggen. Met grote dank aan Bas van BasTech in Hilvarenbeek. Hij zit eronder! Geniet maar zal ik zeggen. Met grote dank aan Bas van BasTech in Hilvarenbeek. we zullen hem zondag gaan bewonderen het ziet er erg goed uit jammer dat je niet 2 sportdemppers hebt,ik heb er 2 onder laten zetten Quote
xtra40 Geplaatst 1 Oktober, 2012 Geplaatst 1 Oktober, 2012 Toch ben ik erg benieuwd hoe dat of dat er uit ziet en hoort Zou je foto's kunnen plaatsen en Mischien een filmpje ??? Quote
kris88 Geplaatst 1 Oktober, 2012 Geplaatst 1 Oktober, 2012 Ik weet niet of er zo'n grote verschil is tussen 2 of 1 demper kwa geluid opbrengst. Misschien een filmpje posten zodat we kunnen vergelijken. Quote
bigwade Geplaatst 1 Oktober, 2012 Geplaatst 1 Oktober, 2012 Het kan aan mij liggen, maar zo'n hoop bochten en een extra langere pijp zorgen toch voor juist een heel pak extra tegendruk, waardoor het vermogen nogal terug loopt cq slurpvermogen toeneemt ? Quote
xtra40 Geplaatst 1 Oktober, 2012 Geplaatst 1 Oktober, 2012 nee hoor de diameter van de uitlaat pijp is ook groter geworden om dat dan weer op te heffen en de flow in de demper is anders anders anders klinkt hij nog als een verstopte kavia ;-) Quote
keetje Geplaatst 1 Oktober, 2012 Geplaatst 1 Oktober, 2012 zal eens kijken of ik het geluid kan opnemen van mijn 2 dempers, zal ook een paar nieuwe fotos maken zodat jullie kunnen zien hoe ze die 2 dempers geplaatst hebben. Quote
bigwade Geplaatst 1 Oktober, 2012 Geplaatst 1 Oktober, 2012 nee hoor de diameter van de uitlaat pijp is ook groter geworden om dat dan weer op te heffen en de flow in de demper is anders anders anders klinkt hij nog als een verstopte kavia ;-) Dat laatste willen we dus niet, haha, helder toch ? Je zult toch wel met me eens zijn dat pijpje links er amper toe doet en alleen dient als "rookmelder". Het woeste gas zal er toch bij rechts het eerste uit willen, lijkt mij zo. op http://www.uitlaten.com/main.html staat een faq w.b. Yank uitlaten. Quote
Delta Geplaatst 6 Oktober, 2012 Geplaatst 6 Oktober, 2012 Hij zit eronder hoor wat een dik geluid. Echt vakwerk geleverd door Bas van Bastech! In mij garage heb ik alvast wat foto's gegooid voor de liefhebbers http://www.kiaclub.nl/garage/vehicle/659-kia-rio/page__tab__mods__mod_id__350 Reed jij vanmiddag over de Cityring in Tilburg? Klonk in ieder geval helemaal top! Quote
Rio 013 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Geplaatst 11 Oktober, 2012 Reed jij vanmiddag over de Cityring in Tilburg? Klonk in ieder geval helemaal top! Late reactie, maar was ik wel denk ik ja. Rijdt maar 1 zwart ein Tilburg en omstreken rond met zon uitlaatsysteem en sinds kort ook een rode (kris88) Quote
Fedde1980 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 ]Ik zit er ook over te denken om een andere uitlaat eronder te laten monteren.Ik wil er dan alleen 2 uitlaten rechts. Ik heb tot nu toe alleen een koreaans adres met foto's gevonden. Quote
xtra40 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Deze uitstraling kan je ook krijgen met een sierstuk Maar zo als jij het wilt kan gewoon gemaakt worden en presies zo als jij het wilt Lijkt mij geen probleem Quote
Fedde1980 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Deze uitstraling kan je ook krijgen met een sierstuk Maar zo als jij het wilt kan gewoon gemaakt worden en presies zo als jij het wilt Lijkt mij geen probleem Daar heb je mischien wel gelijk in.Maar veel keuze heb je volgens mij niet die goed passen ivm dat schuine stuk die je nodig hebt.Alleen de standaard sierstuk van kia zelf volgens mij. Quote
blackviper Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 17 november staat mijn afspraak Quote
sarkesteijn Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Dubbel links en dubbel rechts blackviper? Quote
blackviper Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geen idee.. ik twijfel nog. Ga dan kijken wat er mogelijk is. Wil het iig niet onder de bumper maar een deel erin (ivm de verlaging) En dan of 2 pijpjes in het midden, (zoals de remus voor de kia), of 1 " sleuf" in het midden of links en rechts en dan moet ik nog kijken welke eindstukken. Quote
sarkesteijn Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Ik wilde net gaan vragen waarom er niemand voor de 2 pijpen als de Remus neemt. Dat is verreweg het mooisste wat je bij de kia kan doen. Soort van r32 look. Waar wil je het laten doen? Als je het in de buurt doet dan heb ik misschien ook wel interesse. 2 is goedkoper dan 1 denk... Quote
sarkesteijn Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Ik heb alleen een diesel. Weet niet wat er dan met het geluid gebeurd? Iemand ervaring? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.