Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hele mooie uitlaat!

Eindelijk eens iemand de uitlaten op deze manier.

Ps alleen jammer van die chrome randen om je lampen heen... :wink:

Geplaatst

Ik hou ook niet van chromen randjes maar staat best wel leuk. Uitlaat ziet er mooi uit ja. Weet trouwens iemand of het slecht is voor de motor als je er andere dempers opzet,iemand vertelde mij dat het niet echt goed is maar was er verder niet duidelijk over. Misschien weet iemand hier wat meer over.

Geplaatst

Weet trouwens iemand of het slecht is voor de motor als je er andere dempers opzet,iemand vertelde mij dat het niet echt goed is maar was er verder niet duidelijk over. Misschien weet iemand hier wat meer over.

wat zou er niet goed aan zijn dan ????

je verandert verder niks aan je motor mischien iets minder tegen druk op je motor maar dat vangt je motor management op door te meten hoeveel lucht de motor ingaat en past daar de inspuiting op aan

verder gebeurt er niks

in de racerij rijden ze zelfs zonder dempers

Geplaatst

Vreselijk mooi die dempers!!! Maar die spuuglelijke chroome halfords rand verziekt het haha

Geplaatst

Had je al kenbaar gemaakt met je "die spuuglelijke chroome halfords rand verziekt het haha". :D

Gaat hier dan ook inderdaad om de uitlaat en niet om de chromen randjes ;) Leuk dat je het mooi vind.

Geplaatst

Was meer een reactie op extra, niet op jouw viper! Haha ennuh plaatidippen kan ja, maar vind het conplete ding gwn lelijk, t is overkill

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...