Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik wilde net gaan vragen waarom er niemand voor de 2 pijpen als de Remus neemt. :wink:

Dat is verreweg het mooisste wat je bij de kia kan doen. Soort van r32 look.

Waar wil je het laten doen? Als je het in de buurt doet dan heb ik misschien ook wel interesse. 2 is goedkoper dan 1 denk... :wink:

Wilde wel maar dan past mijn trekhaak niet meer :wink:

• 2 weken later...
Geplaatst

Weet je wat het is de eens vind het te hard terwijl de andere het weer niks en zacht vinden

Ik vond het geluid perfect mooi diep en vol

En bij stationair klinkt het als of er een dikke 6 cilinder staat te pruttelen

Helemaal geweldig

Verder hoor je het binnen het beste met weg trekken en rond de 2500 toeren

Maar als je lekker constant rijd merk je er niet zo veel van en dat is dus presies

Goed anders word je helemaal gek van de herrie

Dat is wat ik er van vind maar zo als ik al zij een ander kan het niks vinden

bij mij lijkt het ook net een V6 die staat te brullen,

ik heb er zelf 2 sportdempers onder zitten en ben er super tevreden mee,

zal kijken of het lukt om een filmpje te maken

Geplaatst

Hebben jullie met de little uitlaten ook dat als je een flinke afstand hebt gereden ( dus als ze goed warm zijn ) dat als je rond de 120 zit hij behoorlijk veel lawaai maakt ? ( niet dat dit erg is hoor ) soms met terug schakelen komen er ook wat klapjes uit :D altijd mooi om te horen. en bij goed optrekken lijkt het helemaal een sportwagen qua geluid dan en als hij een beetje warm is :)

het is trouwens wel heerlijk om te zien dat er behoorlijk wat mensen een dubbele uitlaat hebben bij een relatief nieuwe auto...dat zie je niet zo vaak. de nieuwe VW polo heb ik bijv nog nooit zien rijden met dubbele pijpen.

Geplaatst

Bij 120 zit er bij mij wel een hoge toon die je goed hoort. Ga ik ik 122 rijden of 118 is het lekker stil binnen. Ook heel vet zijn de plofjes uit de uilaat als ik van mijn gas af ga brombrombrombobobobrom :)

Geplaatst

haha ja idd :)

ik heb 1 demper en inderdaad kon je kiezen tussen een stille demper en een sport demper.. ik heb gekozen voor de hardere demper en ben er blij mee!

vroeg me alleen af of jullie dat ook hadden bij 120km. Als je 125km gaat rijden is het weer weg. maar als hij echt goed warm is dan maakt bij behoorlijk lawaai en dan komen er ook heerlijke klappen uit bij het gas los laten :D

Geplaatst

Hoe reageren jullie dealers erop trouwens ?

Die van mij vind het helemaal top :) heeft er zelfs foto's van gemaakt voor op facebook.

Geplaatst

Je bedoeld foto's voor Kia Nederland, om aan te tonen dat jij op je uitlaat iig geen garantie meer hoeft te verwachten komende 7 jaar :P

• Like 1
Geplaatst

Je bedoeld foto's voor Kia Nederland, om aan te tonen dat jij op je uitlaat iig geen garantie meer hoeft te verwachten komende 7 jaar :P

Hahahahahaha...

Geplaatst

nee, niet voor de garantie. Daar hoeven ze geen fotos voor te hebben denk ik, dat zie je zo al wel :). Zodra er iets is met de uitlaat dan neem ik eerst contact op met little exhaust om te kijken wat die voor oplossing bieden en als dat niet naar wens is dan even langs de dealer om te kijken wat die ervan zeggen of aan kunnen doen maar voorlopig verwacht ik geen problemen met de uitlaat. De foto's waren voor de facebook pagina en als klanten er interesse in hadden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...