Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Afspraak wordt verzet naar een ander datum ivm sierstukken die niet op voorraad zijn.

Welke sierstukken heb je gekozen? Wel de white hooker rvs demper of wat anders?

Geplaatst

Ik krijg dezelfde demper als die van jou alleen, de sierpijpen worden bij mij kleiner. Die had hij niet op voorraad dus, nieuwe afspraak gemaakt 15-9-2012 gaat hij eronder

Ter voorbereiding maar een sport logo erop geplakt

ankaaa.jpg

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Ziet er goed uit, alleen de dempertjes zijn wel een beetje klein ofniet. En misschien kijk ik verkeerd, maar de linkerkant loopt iets schuin ofniet?

Geplaatst

Demper maakt genoeg geluid hoor voor zo'n kleine. De bumper loopt ook een beetje schuin dus de uitlaat gaat mee den bumper mee.

Geplaatst

Het ziet er niet alleen goed uit, maar ik heb vandaag kunnen horen dat er ook goed geluid uit komt. :gun_bandana:

Haha, kan ook niet anders met zelfde systeem als ik er onder heb liggen :wink:

Ben benieuwd naar de eindstukken, zal vd week eens langsrijden

Geplaatst

Ge kunt ze beter op afstand houden dan kunnen ze der ook nie over kweilen

Dat geeft namenlijk vreemde plekken :wink:. En das zonde moet je weer poetsen

Geplaatst

@rio013 - Wanneer gaan wij een film maken van die brulpijpen die bij ons onderhangen?

Jo kris88, goed plan, maar dan moet het weer een keer meezitten haha

Voglend weekend wellicht ?

Geplaatst

Wat ik toch wel erg jammer blijf vinden is dat de uitlaat echt 'onder' de bumper hangt in plaats van meer 'in' de bumper verwerkt... Ik heb zelf het uitlaatstuk en daarbij is het ook... Ik heb er hier wel eentje voorbij zien komen volgens mij waarbij de bumper een stukje ingesneden was. Je zou bijna een stuk aan de bumper laten zetten om dit op te lossen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...