Ga naar inhoud

Sportuitlaat


Albert jan & Brigitte

Aanbevolen Berichten

Als we nou even inventariseren wie er allemaal dit uitlaatsysteem wilt dan ben ik wel bereid om een korting te bedingen bij het betreffende bedrijf.

Wie weet wat je eruit kan slepen en zo hebben we er allemaal voordeel bij. ook diegene die al een afspraak hebben staan kunnen hier nog voordeel bij hebben.

Al is het maar 25 euro...dan heb je wel je benzinekosten er weer uit bijv...je mag me ook een PB sturen, dan wacht ik tot maandag en dan kijk ik of er genoeg animo is om wat te regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mooi hoor! Ben ook erg benieuwd naar de kosten hiervan.

Zou graag een keer een dubbele uitlaat willen, maar dan vind ik 2 ovalen ook juist wel vet. Iemand enig idee of er zoiets al te krijgen is? Of misschien kan dit bedrijf dat ook wel leveren?

Heb er zeker interesse in!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je mag bij die mensen zelf kiezen welke eind stukken je er op wilt hebben

Wij hebben voor 2 x 2 maar je mag kiezen wat je wilt

interessant.... ben ik wel nog steeds benieuwd naar de kosten. ik heb het idee dat daar een beetje geheimzinnig over gedaan wordt aangezien het al meerdere keren is gevraagd hier maar nog steeds geen antwoord op gekomen is :-) waarom? vooral als we interesses gaan peilen zijn de kosten wel redelijk essentieel.

Ben benieuwd welke eindstukken er te leveren zijn. kunnen zij ook de achterbumper zo vermaken dat de uitlaat wat meer 'erin' zit in plaats van zo eronder te hangen. Volgens mij is dat al enigszins gedaan aan de foto's te zien, maar hoe ver kun je daar mee gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar heb ik ook nog geen antwoord op en ik weet ook nog niet exact wat ik moet betalen licht

Ook aan wat je er bij wilt aan eindstuken en wat je nog meer wel en niet wilt maar

Daarom word er steeds gezegt bel ze zelf even met je wensen

Dan hoor je het van hun wel

Ik moet nog ff wachten tot hij er onder zit jammer dat ze niet eerder tijd hadden

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben erg geinteresseerd. Ik wacht nog even de mogelijke korting af of die interessant genoeg is om het nu meteen te doen. Anders wacht ik er nog even mee. Heb er niet zo heel veel haast mee aangezien sinds vandaag eindelijk mijn uitlaat sierstuk eronder zit (na 3 maanden wachten!)

Link naar reactie
Delen op andere sites


zo vandaag was het zover.

dag origineel potje.

20120723183109.jpg

welkom dikke sportpijp

20120723183133.jpg

ook uitgevoerd bij little exhaust in almelo.

super geluidje en vakwerk geleverd.

op snelweg en in de bebouwde kom heel beschaafd. maar als je het gas intrapt.................. wow wat een mooi donker geluidje.

geheel rvs.

aanrader voor iedereen. :clap:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


zo vandaag was het zover.

dag origineel potje.

20120723183109.jpg

welkom dikke sportpijp

20120723183133.jpg

ook uitgevoerd bij little exhaust in almelo.

super geluidje en vakwerk geleverd.

op snelweg en in de bebouwde kom heel beschaafd. maar als je het gas intrapt.................. wow wat een mooi donker geluidje.

geheel rvs.

aanrader voor iedereen. :clap:

Mooi hoor!!

Had jij het originele opzetstuk van Kia ??

Verkoop je die toevallig ;)?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is toch wel heel mooi..

zelf zit ik toch meer richting die van remus te denken en dan in het midden en meer in de bumper. Omdat de mijne ook nog verlaagt moet worden.

jij gaat wel heel veel werk krijgen aan je auto als ik dat zo allemaal eens hoor want je lijstje wordt al aardig lang geloof ik

maar mischien wel eens leuk als wat laat zien als je wat gedaan heb al

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...