Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

morgen komt er bij mij RVS Sport uitlaat opmaat gemaakt GTI Look

RVS Dubbele uitlaat ( duplex ) onder foto's volgen

Ben ook heel benieuwd naar de foto's.

En of het twee pijpen aan weerskanten van de auto zijn of dubbele pijpen (vlak naast elkaar) aan een kant.

Geplaatst

Heb de uitlaat gister even goed bekeken en de pijp voor

De andere kant loopt achter de bak van het reserve wiel langs zo dat het geen

Probleem met een trekhaak geeft

Het zag er echt heel erg gelikt uit echt vakwerk kan ik wel zeggen

Geplaatst

Ben zwaar aan het twijfelen nu....

Kun je vertellen hoe het klinkt op de snelweg met 120kmh? Is het hinderlijk binnenin de wagen?

Geplaatst

nou ben gisteren bij

Little Exhaust geweest

bij aankomst word je goed en vriendelijk ontvangen en er word je een lekkere bak koffie aangeboden

en de auto mocht meteen naar binnen en omdat dit de eerste rio was met dit systeem hebben de mannen

er veel werk aangehad om het zo te maken dat het onder iedere kia rio kan zelfs al heb je een trekhaak

dit bedrijf is zeer vakkundig in hun werk en weet waar ze mee bezig zijn ik zal ze ook zeer aanraden bij iedereen die dit wil hebben

er zijn al een paar mensen van het forum die al een afspraak gemaakt hebben waaronder ook de mannen van

gisteren die kwamen kijken ik hoop dat jullie er net zo blij meeworden als ik ben mannen van Little Exhaust ik wil jullie nogmaals bedanken voor

de kwaliteit wat jullie afgeleverd hebben

p.s een paar foto's en verder een filmpje omdat dat meer zegt dan 10.000 foto's

img1507983445.jpeg

img1507983456.jpeg

img1507983472.jpeg

img1507983487.jpeg

img1507983497.jpeg

ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen

• Like 1
Geplaatst

Mogen wij nog wat extra fotos en het adres van het inbouwstation?

de foto's staan er op en het zou ook leuk zijn als wij kunnen zien wat jullie rijden

Geplaatst

Echt te gek! Zit er opeens sterk over na te denken, hoewel ik al wel meer geld in de auto heb gestoken dan ooit verwacht....

Geplaatst

echt super gaaf!! als ik het geld had zou ik het zo doen! ben ook wel benieuwd wat het kost. Ben zelfs bereid het geld wat ik in een trouwauto wilde steken nu in die uitlaat te doen en dan met me eigen auto trouwen! moet ik nog wel ff me uitlaatsierstuk van kia zelf zien te verkopen :P theo, wil je de kosten hiervan posten of moet ik even contact opnemen met het betreffende bedrijf ?

Geplaatst

Moet ik alleen even kijken of ik die er zo af kan halen en wanneer ik hem kwijt wil ( dus wanneer de andere erop gaan ) dan laat ik via PM even weten wat ik ervoor wil hebben en wanneer je hem kan krijgen. een tijdje zonder is ook geen ramp voor mij. je hoort er dus van! zal wel alleen vanavond of morgen zijn.

Geplaatst

Ik heb de vrouw ook zo ver :) Hij mag eronder alleen twijfel ik nog heel erg over het geluid. Het moet echt wel brullen zegmaar :) voor een mooi bedrag wil ik dan ook wel mooi geluid :P

Op het filmpje klinkt het zeer goed maar toen ik mijn rio geluid op had genomen leek het wel of er een v6 in zat enkel met een sierstukje. nu kan het ook omdat ik een slechte camera had natuurlijk. Maar als ik er geld aan uit ga geven moet het wel naar wens zijn, ik hecht ook veel waarde aan het geluid. en helaas woon ik te ver om even heen en weer te rijden.

Geplaatst

je kan het geluid zo krijgen als jij wil ze hebben zelfs een ding wat er tussen kan dat je het kan opschroefen naar 136 decibel

Geplaatst

kijk, dat is handig, dan kunnen ze het ter plekke aanpassen voor je ? ik heb ondertussen ook mailcontact met het bedrijf hierover.

Misschien kunnen we inventariseren wie er allemaal deze uitlaat wil zodat we misschien korting kunnen krijgen. als ze er zeker van zijn dat ze bijv 4 of 5 van die systemen moeten leveren kunnen ze waarschijnlijk ook goedkoper inkopen en wordt het voor ons ook goedkoper...misschien ook niet maar proberen kan altijd.

Geplaatst

Weet je wat het is de eens vind het te hard terwijl de andere het weer niks en zacht vinden

Ik vond het geluid perfect mooi diep en vol

En bij stationair klinkt het als of er een dikke 6 cilinder staat te pruttelen

Helemaal geweldig

Verder hoor je het binnen het beste met weg trekken en rond de 2500 toeren

Maar als je lekker constant rijd merk je er niet zo veel van en dat is dus presies

Goed anders word je helemaal gek van de herrie

Dat is wat ik er van vind maar zo als ik al zij een ander kan het niks vinden

Geplaatst

Ze geven bij het bedrijf zelf ook aan dat het geluid prima is. Ik ga dan de gok maar nemen en hoop dat het naar wens is, anders heb ik in ieder geval de looks :)

het geluid van een dikke v6 klinkt als muziek in de oren :)

Geplaatst

Ja echt en toen Theo langs kwam toen hoorde ik hem voor de deur staan

En als je achter je auto gaat staan dan denk je echt dat het een dikke wagen is

Zo goed klinkt dat je gaat er geen spijt van krijgen denk ik

Ik ook niet trouwens :-) mijn afspraak staat ook al

Geplaatst

Maar wat heb je er nu precies onder liggen dan, welk merk/type ?

Wat was je er ongeveer voor kwijt als ik vragen mag?

Bel dit nr Tel :0546-433752 en je krijgt alle info die je maar wil hebben

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...