Derrek Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 morgen komt er bij mij RVS Sport uitlaat opmaat gemaakt GTI Look RVS Dubbele uitlaat ( duplex ) onder foto's volgen Ben ook heel benieuwd naar de foto's. En of het twee pijpen aan weerskanten van de auto zijn of dubbele pijpen (vlak naast elkaar) aan een kant. Quote
xtra40 Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 Heb de uitlaat gister even goed bekeken en de pijp voor De andere kant loopt achter de bak van het reserve wiel langs zo dat het geen Probleem met een trekhaak geeft Het zag er echt heel erg gelikt uit echt vakwerk kan ik wel zeggen Quote
Rio Rio Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 Ben zwaar aan het twijfelen nu.... Kun je vertellen hoe het klinkt op de snelweg met 120kmh? Is het hinderlijk binnenin de wagen? Quote
theomonika Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 nou ben gisteren bij Little Exhaust geweest bij aankomst word je goed en vriendelijk ontvangen en er word je een lekkere bak koffie aangeboden en de auto mocht meteen naar binnen en omdat dit de eerste rio was met dit systeem hebben de mannen er veel werk aangehad om het zo te maken dat het onder iedere kia rio kan zelfs al heb je een trekhaak dit bedrijf is zeer vakkundig in hun werk en weet waar ze mee bezig zijn ik zal ze ook zeer aanraden bij iedereen die dit wil hebben er zijn al een paar mensen van het forum die al een afspraak gemaakt hebben waaronder ook de mannen van gisteren die kwamen kijken ik hoop dat jullie er net zo blij meeworden als ik ben mannen van Little Exhaust ik wil jullie nogmaals bedanken voor de kwaliteit wat jullie afgeleverd hebben p.s een paar foto's en verder een filmpje omdat dat meer zegt dan 10.000 foto's ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen 1 Quote
blackviper Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 Ziet er echt vet uit! zit het niet tegen de bumper aan? Of lijkt dat zo? Kan het anders niet smelten als het warm wordt? Quote
theomonika Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 Mogen wij nog wat extra fotos en het adres van het inbouwstation? de foto's staan er op en het zou ook leuk zijn als wij kunnen zien wat jullie rijden Quote
Rio Rio Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 Enorm bedankt voor de foto's! Hoe is het geluid op de snelweg? Quote
artcev Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 ziet er bruut uit vroeger ook een dikke remus onder mijn civic gehad , na een jaartje inbranden gaan ze nog harder brullen Quote
RioTom Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 Echt te gek! Zit er opeens sterk over na te denken, hoewel ik al wel meer geld in de auto heb gestoken dan ooit verwacht.... Quote
RioTom Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 Waar heb je trouwens die mooie (subtiele) kentekenhouders vandaan? Je inspireert mij nogal Quote
theomonika Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 Waar heb je trouwens die mooie (subtiele) kentekenhouders vandaan? Je inspireert mij nogal die heb ik hier vandaan maar halfords heb ze ook Nummerbord Onderleg Plaat RVS http://www.autostyle.nl/catalogsearch/result/?q=kenteken+houders Quote
Presiozo Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 echt super gaaf!! als ik het geld had zou ik het zo doen! ben ook wel benieuwd wat het kost. Ben zelfs bereid het geld wat ik in een trouwauto wilde steken nu in die uitlaat te doen en dan met me eigen auto trouwen! moet ik nog wel ff me uitlaatsierstuk van kia zelf zien te verkopen theo, wil je de kosten hiervan posten of moet ik even contact opnemen met het betreffende bedrijf ? Quote
Marc en Syl Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 Nou Presiozo die kun je dan bij deze verkopen!!! Ik had het plan om er één te kopen dus mocht je hem verkopen.... Quote
Presiozo Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 Moet ik alleen even kijken of ik die er zo af kan halen en wanneer ik hem kwijt wil ( dus wanneer de andere erop gaan ) dan laat ik via PM even weten wat ik ervoor wil hebben en wanneer je hem kan krijgen. een tijdje zonder is ook geen ramp voor mij. je hoort er dus van! zal wel alleen vanavond of morgen zijn. Quote
Marc en Syl Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 Oké, helemaal toppie! Ik zie het PBtje wel verschijnen.... Quote
theomonika Geplaatst 18 Juli, 2012 Geplaatst 18 Juli, 2012 Enorm bedankt voor de foto's! Hoe is het geluid op de snelweg? dit hoorje bij 120 Quote
Presiozo Geplaatst 20 Juli, 2012 Geplaatst 20 Juli, 2012 Ik heb de vrouw ook zo ver Hij mag eronder alleen twijfel ik nog heel erg over het geluid. Het moet echt wel brullen zegmaar voor een mooi bedrag wil ik dan ook wel mooi geluid Op het filmpje klinkt het zeer goed maar toen ik mijn rio geluid op had genomen leek het wel of er een v6 in zat enkel met een sierstukje. nu kan het ook omdat ik een slechte camera had natuurlijk. Maar als ik er geld aan uit ga geven moet het wel naar wens zijn, ik hecht ook veel waarde aan het geluid. en helaas woon ik te ver om even heen en weer te rijden. Quote
theomonika Geplaatst 20 Juli, 2012 Geplaatst 20 Juli, 2012 je kan het geluid zo krijgen als jij wil ze hebben zelfs een ding wat er tussen kan dat je het kan opschroefen naar 136 decibel Quote
Presiozo Geplaatst 20 Juli, 2012 Geplaatst 20 Juli, 2012 kijk, dat is handig, dan kunnen ze het ter plekke aanpassen voor je ? ik heb ondertussen ook mailcontact met het bedrijf hierover. Misschien kunnen we inventariseren wie er allemaal deze uitlaat wil zodat we misschien korting kunnen krijgen. als ze er zeker van zijn dat ze bijv 4 of 5 van die systemen moeten leveren kunnen ze waarschijnlijk ook goedkoper inkopen en wordt het voor ons ook goedkoper...misschien ook niet maar proberen kan altijd. Quote
xtra40 Geplaatst 20 Juli, 2012 Geplaatst 20 Juli, 2012 Weet je wat het is de eens vind het te hard terwijl de andere het weer niks en zacht vinden Ik vond het geluid perfect mooi diep en vol En bij stationair klinkt het als of er een dikke 6 cilinder staat te pruttelen Helemaal geweldig Verder hoor je het binnen het beste met weg trekken en rond de 2500 toeren Maar als je lekker constant rijd merk je er niet zo veel van en dat is dus presies Goed anders word je helemaal gek van de herrie Dat is wat ik er van vind maar zo als ik al zij een ander kan het niks vinden Quote
Presiozo Geplaatst 20 Juli, 2012 Geplaatst 20 Juli, 2012 Ze geven bij het bedrijf zelf ook aan dat het geluid prima is. Ik ga dan de gok maar nemen en hoop dat het naar wens is, anders heb ik in ieder geval de looks het geluid van een dikke v6 klinkt als muziek in de oren Quote
xtra40 Geplaatst 20 Juli, 2012 Geplaatst 20 Juli, 2012 Ja echt en toen Theo langs kwam toen hoorde ik hem voor de deur staan En als je achter je auto gaat staan dan denk je echt dat het een dikke wagen is Zo goed klinkt dat je gaat er geen spijt van krijgen denk ik Ik ook niet trouwens mijn afspraak staat ook al Quote
blackviper Geplaatst 20 Juli, 2012 Geplaatst 20 Juli, 2012 haha kijk aan.. Ze krijgen het druk daar Quote
theomonika Geplaatst 20 Juli, 2012 Geplaatst 20 Juli, 2012 ik voel een meeting aankomen whahahahaha Quote
theomonika Geplaatst 20 Juli, 2012 Geplaatst 20 Juli, 2012 Maar wat heb je er nu precies onder liggen dan, welk merk/type ? Wat was je er ongeveer voor kwijt als ik vragen mag? Bel dit nr Tel :0546-433752 en je krijgt alle info die je maar wil hebben Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.