Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

RB's White Rio Project. Update: Velg gespoten

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo! Weer een update! Foto's volgen

-achteruitrij camara gemonteerd

-stuurwielmodule gemonteerd

-microfoon geplaatst

Ben benieuwd!

Zie ik het goed dat je de ramen voor met folie hebt bekleed?

Met name de voorruit, die vind ik al zo kort, als ik voor een verkeerslicht sta dan kan ik die al nauwelijks boven mijn hoofd zien, moet dan al naar voren leunen om te zien of deze op groen gaat. Nu heb jij nog een folielaag aan de bovenkant geplaats, heb jij daar dan geen last van?

Ga ervan uit dat de lichtdoorlaatbaarheid van de folie boven of op de toegestane grens ligt, anders kan je daar ook nog problemen mee krijgen en dat zou zonde zijn van alle moeite die je erin gestoken hebt.

Succes ermee, zie de foto's wel weer verschijnen.

• 2 weken later...
Geplaatst

Ben benieuwd!

Zie ik het goed dat je de ramen voor met folie hebt bekleed?

Met name de voorruit, die vind ik al zo kort, als ik voor een verkeerslicht sta dan kan ik die al nauwelijks boven mijn hoofd zien, moet dan al naar voren leunen om te zien of deze op groen gaat. Nu heb jij nog een folielaag aan de bovenkant geplaats, heb jij daar dan geen last van?

Ga ervan uit dat de lichtdoorlaatbaarheid van de folie boven of op de toegestane grens ligt, anders kan je daar ook nog problemen mee krijgen en dat zou zonde zijn van alle moeite die je erin gestoken hebt.

Succes ermee, zie de foto's wel weer verschijnen.

Ik heb inderdaad de vooruit voorzien van een zonnenband! is gewoon ideaal laagstaand zonnentje kan je gewoon inkijken zonder te knijpen.

en stoplichten zie je er gewoon door heen. zonnenband is iets langer dan wettelijk toegestaan maargoed lekker belangrijk anders komt ie boven je spiegelvoetje en dat randje daarvan.. das ook geen potje!

tijd voor nieuwe update!! kijk en geef je mening!

IMG_6100.jpg

IMG_6102.jpg

IMG_6107.jpg

Geplaatst

ik iriteerde me maatenloos aan die lelijke rooie vlakken op die prachtige achterkant...

IMG_6112.jpg

lichten uit..

IMG_6113.jpg

lichten aan...

IMG_6114.jpg

ps op alle foto's zit de klep niet in de sluiting vandaar dat ze niet mooi doorlopen

Geplaatst

Tjah, de verlichting komt er overduidelijk doorheen. Toegestaan ofniet het is mooi! En op zwart wordt het denk te zwart

Geplaatst

Voor de APK is dit heel duidelijk afkeur je mag namenlijk niets over je

Verlichtings armatuur heen plaken of spuiten

Maar mooi is het wel erg mooi kan ik wel zegen

Geplaatst

Dat is dan jammer voor de apk, alles komt er goed doorheen en dw reflectoren zitte in de bumper dus das geen probleem! En vriendjes met de keurmeester doet wonderen haha

Op de foto Zijn ze echt pikzwart maar in het echt is het hetzelfd idee als de lampen van de nieuwe astra's. Linkje..

http://www.bcarwallpapers.com/contents/member/autoshows1/photos/2012-opel-astra-gtc-frank-d9726.jpg

Enkelt iets donkerder

Geplaatst

Zo, dat ziet er echt stoer uit! Had niet gedacht dat het qua uitstraling zoveel verschil zou uitmaken.

Nu nog het achterlicht in de spoiler? :cool:

Geplaatst

Ja remlichtje wordt idd vandaag gedaan :) Als die nog een gaatje had

Geplaatst

Remlicht vandaag ook gedaan, vandaag stond ik er weer versteld van hoeveel dikker deze aanpassing de achterkant maakt! Ben er erg blij mee! Thnx voor de tip

Geplaatst

Misschien moet je ook nog even folie over je kentekenplaat doen, ik vind dat geel niet combineren met wit...

Je kunt natuurlijk ook zwarte folie over de hele auto doen...

Geplaatst

Mischien een idee om zwarte folie over jouw toetsenbord te doen,Vind je opmerking niet matchen met de sfeer van t forum..

Kan er nou niet echt uit opmaken hoe je opmerking bedoeld is...

Of je nou de leukste thuis bent of een serieuze opmerking is ^_^ of gwn verkapte opmerking dat je t spuuglelijk vin :P

Geplaatst

Mischien een idee om zwarte folie over jouw toetsenbord te doen,Vind je opmerking niet matchen met de sfeer van t forum..

Kan er nou niet echt uit opmaken hoe je opmerking bedoeld is...

Of je nou de leukste thuis bent of een serieuze opmerking is ^_^ of gwn verkapte opmerking dat je t spuuglelijk vin :P

@RB,

Vind de opmerking van Hobbyrobby ook een beetje polyinterpretabel.

Maar zolang jij het mooi vind en je bent er blij mee dan is dat toch het belangrijkste.

Je hebt in ieder geval een opvallende en aparte auto.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

't Was niet kwaad bedoeld, excuus als het zo leek. Ik doelde op je ergernis over de rode vlakken, iedere auto heeft die toch? Ik vind rood op wit mooier dan geel op wit, da's alles. Folie op mijn toetsenbord is een idee :wink: maar het uitsnijden van de toetsen is zo'n werk...

Overigens: folie op de achterlichten is volgens de RDW niet toegestaan (ook niet bij APK). Uit de folder Voertuigtechnische Eisen: Personenauto's en lichte aanhangwagens:

Algemeen

De lichten van de personenauto moeten

goed werken. Verlichtingsarmaturen en

onderdelen daarvan moeten deugdelijk zijn

bevestigd. De glazen moeten in goede staat,

niet bespoten, geverfd of bewerkt zijn.

Retroreflectoren mogen geen gebreken

hebben die de functie beïnvloeden.

(maar als ik zie hoe sommigen hun achterlichten zelfs verven zal het wel loslopen...)

• Like 1
Geplaatst

Het apk puntje was al genoemd, maar dit zal geen afkeurtje worden omdat alles nog goed zichtbaar is. De reflectoren gewoon nog rood Zijn( in de bumper ) ben met pikzwarte gespoten units zelfs door de keuring gekomen me opplak reflectoren.

@robby.

De meeste achterlichten zijn rood ja maar daarom maak ik ze meestal net iets anders dan orgineel :) ieder ze eigen ding..

Ik vindt het mooi en het maakt de achterkant gewoon enorm dik in mijn beleving :)

Geplaatst

Ik overweeg dit misschien ook te doen maar enkel het bovenste gedeelte dan van de lichten achteraan.

Maar met een folietje van 30% dat het niet te hevig is zoals hier.

Het is geen raamfolie he, speciale folie voor lampen..

Geplaatst

Leuk topic om te blijven volgen.

Kon in je fotoalbum zien hoe je de versterker hebt geplaatst, maar zag geen foto's voorbij komen van je subwoofer en hoe je deze geplaatst hebt.

Was hier wel benieuwd naar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...