Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Post hier eens wat foto's van je huisdier (en jij) en vertel eens of je een speciale band met je huisdier hebt! Het mag gaan over je konijn tot aan olifant, maakt niet uit!

Ik zal aftrappen:

ik ben helemaal gek van Rottweilers! Waarom? Voor mij zijn het de meest lieve honden! Ik heb er een 'klik' mee. Die van mij heb ik als pup gekregen en ik heb haar alles geleerd met gebarentaal! Waarom? Omdat ik een hekel heb aan mensen die tegen hun hond schreeuwen! Is helemaal niet nodig. Elke dag ga ik 4x met haar wandelen; lekker rennen en met stokken gooien. Tussendoor doen we gehoorzaamheidsoefeningen; meer bedoeld om alles wat bij te houden. Ze luistert erg goed maar heeft ook haar eigen willetje. Dan moet ik om haar lachen want ook al is ze nu bijna 8 jaar, elke dag probeert ze mij uit. Ze is echt een goedzak, en ik moet er echt niet aan denken aan de dag dat we afscheid van haar moeten nemen......

Hier een foto van mij samen met haar na een dag lekker 'jutteren'. Dat verklaart dus ook mijn naam.....

picantoblack183.jpg

En ze wordt ook al aardig grijs:

picantoblack172.jpg

• Like 1
Posted

mug.jpg

verder nog een paar spinnen... maar geen echte huisdieren meer sinds onze kater's batterijtjes op waren...

Posted

Wij hebben 2 honden en een poes. Bruno bruine labrador en Dakota een blonde. Bruno is 12 merkt er goed dat hij oud aan het worden is. We zijn er ook als de dood voor als de dag zo komen dat we hem af moeten geven. Dakota is 5. Onze poes is 8 maanden. Slapen bij elkaar en spelen met elkaar. Onze dieren zijn alles voor ons. Groeten Eric en Cindy.

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

post-6651-1342923845,22_thumb.jpg

post-6651-1342923869,62_thumb.jpg

Posted

Wij hebben 2 honden en een poes. Bruno bruine labrador en Dakota een blonde. Bruno is 12 merkt er goed dat hij oud aan het worden is. We zijn er ook als de dood voor als de dag zo komen dat we hem af moeten geven. Dakota is 5. Onze poes is 8 maanden. Slapen bij elkaar en spelen met elkaar. Onze dieren zijn alles voor ons. Groeten Eric en Cindy.

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Wat een beauties! Bruno ziet er ook superlief uit! Lijkt me ook wel een boefje toe..... En dan die poes, wat een prachtig mooi beest! Doet me goed om te horen dat jullie ook zo gek met jullie dieren zijn! Geniet er maar lekker van!

Guest Warmentuuter
Posted

post-4728-0-72760400-1342954133_thumb.jpg

Zoals je ziet wordt ik in de gaten gehouden. Zodra er een kast open gaat...........

Het is een zwarte europese kortharige kat en zijn naam is Simba.

We hebben eigenlijk altijd huisdieren gehad en dat begon met twee katten en kort daarop een schotse collie erbij.

Het was een aardige beestenboel dat we gingen samenwonen. :-)

Jaren verstrijken en komt er ook een tijd dat je afscheid van ze moet nemen.

Toen werd het stil in huis en dochterlief vond het toch wel jammer we geen kat of hond meer hadden.

Heb het nog met goudvissen geprobeerd maar daar vond ik zelfs geen ruk aan.

Tja dus toch gingen de gedachten naar een kat.

En in 2001 kwam Simba. Ik kan zeggen dat de rust weer volledig verdwenen was want deze maakte drukte voor drie.

Een kater met een totaal eigen wil, speels, en aanhankelijk.

Ook op zijn tijd super lui.

Vooral 's morgens... als ik naar mijn werk gaat en hij op de bank ligt zich uitrekt hoor je hem denken van zo lullo ga ff lekker mijn brokken verdienen?

Dan denk je zo die heeft toch voor mekaar

post-4728-0-32889100-1342957375_thumb.jpg

Wat Simba in computers ziet weten we niet.

Met de oude ging hij er bovenop liggen.

Hij baalt ook nog iedere dag van het feit dat we nu een laptop hebben.

Sim ligt nu buiten en zal hem zo even verwennen.

Ook het schuim van een een Hertog Jan vind hij prima te pruimen.

post-4728-0-66784800-1342958061_thumb.jpg

Dat is onze Sim.

Posted

Ik ben zelf een huisdier...

Posted

Wij zijn hondenliefhebbers en hebben altijd un hond in huis gehad...

Huidige hond is Pierre. Naam staat in zijn Franse paspoort en hebben we zo maar gelaten.

Pierre is een kruising tussen een Labrador en een Dalmatiër.

Staatsiefoto :

Jij kijkt sport.. dan wacht ik wel ff :

Posted

Wij hebben vanmiddag onze Pluis aan een andere eigenaar meegegeven...........

Mijn egaa is allergies voor katten en na 14 maanden moest Pluis dus weg.

Vanmiddag is Pluis dus opgehaald door nieuwe eigenaar en alle spullen zijn mee.....

Zitten hier te janken als 2 kleine kinderen nu :cry:

Posted

Wij hebben vanmiddag onze Pluis aan een andere eigenaar meegegeven...........

Mijn egaa is allergies voor katten en na 14 maanden moest Pluis dus weg.

Vanmiddag is Pluis dus opgehaald door nieuwe eigenaar en alle spullen zijn mee.....

Zitten hier te janken als 2 kleine kinderen nu :cry:

Oei, dat is heel erg voor jullie Heel veel sterkte jullie beide!

Posted

DSC04366.JPG?m=1338844808

DSC05570.JPG?m=1338109295

DSC05522.JPG?m=1338110324

Dit is onze kater Gizmo, het is een Britse Korthaar Chocolat Point,

eigenlijk is het net een hond, kan Aporteren, vind het lekker om op zijn rug op zijn buik gekriebeld te worden.

van bijna een jaartje oud.

Posted

@patrickrio,

Wat een mooie kat! Mooie foto's ook! Het lijkt me wel een kat met een eigen willetje........

Posted

Dit is Roxy onze Staffordshire Bullterrier (aka knuffelbeer) en is al weer 14 jaar ons trouwe hondebeest. hoe ouder, hoe gekker en hoe meer eigenwijs.

img6810q.jpg

img7899v.jpg

stockxpertcomid42392siz.jpg

Posted

Ik fotografeer de laatste tijd niet meer zoveel en gebruik de flitser ook niet...... ;)

Maar dit is onze 13-jarige Pip, een klein zwart poesje die echt denkt dat grote honden

een sprong van een halve meter maken wanneer zij haar terratorium verdedigd.... :lol:

Ik denk dat hier ook wel een traantje gelaten zal worden als zij van ons afscheid neemt.

post-1404-0-41652300-1342990760_thumb.jpg

Posted

Ik fotografeer de laatste tijd niet meer zoveel en gebruik de flitser ook niet...... ;)

Maar dit is onze 13-jarige Pip, een klein zwart poesje die echt denkt dat grote honden

een sprong van een halve meter maken wanneer zij haar terratorium verdedigd.... :lol:

Ik denk dat hier ook wel een traantje gelaten zal worden als zij van ons afscheid neemt.

post-1404-0-41652300-1342990760_thumb.jpg

Mooie foto Smart en ook een mooie kat! Wat hecht je je toch aan je huisdier.....

Posted

Ja, ik denk dat de meeste mensen een huisdier hebben als gezelschap waarvoor gezorgd moet worden.

Die mensen zullen koste wat het kost hun huisdier voeden en beschermen, uitzonderingen daargelaten.

Die uitzonderingen hangen we apart....

Honden zijn overigens trouwer dan een kat, maar ook een kat heeft zo zijn eigenaardigheden die passen

bij het dier. Dat maakt het ook zo speciaal en persoonlijk. Dieren zijn vaak ook trouwer dan mensen.

Posted

Ja, ik denk dat de meeste mensen een huisdier hebben als gezelschap waarvoor gezorgd moet worden.

Die mensen zullen koste wat het kost hun huisdier voeden en beschermen, uitzonderingen daargelaten.

Die uitzonderingen hangen we apart....

Honden zijn overigens trouwer dan een kat, maar ook een kat heeft zo zijn eigenaardigheden die passen

bij het dier. Dat maakt het ook zo speciaal en persoonlijk. Dieren zijn vaak ook trouwer dan mensen.

Ik kan hier weinig aan toevoegen: ik ben het helemaal met je eens. Ik wil er nog wel aan toevoegen dat je een (speciale) band met je huisdier kan opbouwen en genieten van je huisdier. Soms is het net alsof je huisdier je begrijpt. Affijn, lekker samen de natuur in en lekker rennen en dollen; ik zou het niet willen missen.

Posted

post-2358-0-41387000-1343159645_thumb.jpg

Arran onze Drentsche Patrijs in de Venga, hij is nu bijna 9 maanden oud en hoort gewoon bij de familie.