Specialmade Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 Hey grappenmaekert, het gaat natuurlijk wel om je eigenste TOP creaties en geen google werk. Maak eens een toffe plaat van die witte sjees van je.. Die witte sjees van Mika Kjelld staat er net achter. Ze hebben hem met al die andere Kia's klem moeten rijden denk ik.. Grtz. Specialmade Quote
bigwade Geplaatst 23 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 23 Augustus, 2012 ben het niet vaak eens met bigwade maar nu wel! Ach....... Edit: heb net wat van je postings teruggelezen en volgens mij ging onze relatie nou net de goede kant op, ouwe bonnenknipper, HAHA! Quote
mika kjelld Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Hey grappenmaekert, het gaat natuurlijk wel om je eigenste TOP creaties en geen google werk. Maak eens een toffe plaat van die witte sjees van je.. dat begrijp ik ook wel het was als geintje bedoeld was alleen de smiley vergeten en een eigen foto had ik al gepost gr patrick Quote
MiNi0101 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Ach....... Edit: heb net wat van je postings teruggelezen en volgens mij ging onze relatie nou net de goede kant op, ouwe bonnenknipper, HAHA! ja joh, maak maar een grapje... en ben meer een bonnen raper en snijder Quote
Venga OK Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 onze Zoon poetst de auto goed geregeld... Quote
bigwade Geplaatst 25 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 Augustus, 2012 Waar blijven de Souls, Sorento's en ander spul ? Nog 1 week ! Quote
xtra40 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Ja beetje jammer dat daar zo weinig animo is van die kant ik hou ook wel van een mooie foto Van een ander typen ook al blijft de rio een mooie wagen natuurlijk Maar een mooie nieuwe seed of soul zie je al zo weinig Quote
bigwade Geplaatst 25 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 Augustus, 2012 Ook die types van bijv. 2000 of ouder zijn toch ook best leuk ? Als er in de buurt van Utrecht een fraai exemplaar staat wil ik me best wel eens uitleven hoor. Laat maar weten. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 26 Augustus, 2012 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Ze gaan toch op den duur naar het licht groeien. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 26 Augustus, 2012 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Kia meeting 26-8-2012 Quote
bigwade Geplaatst 11 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 September, 2012 Jury rapport augustus.. AlexVB +bw Op éénzame hoogte: joepnd compositie kon nog iets beter maar de rest was al 100 % Maak voortaan meer foto's van het zelfde onderwerp en ga thuis eens kritisch sorteren. Vlak er achteraan (kan dat eigenlijk? ) op 2 : patrickrio Echt zomer ! Ook hier compo kan iets beter, insect zit precies in het midden.. op 3: Mini0101 onze bonnenstrijker.. Prachtige plaat, mooie compo.. Hier moet jullie het even mee doen... BTW is er een getalenteerde DTP'er op het forum die al eens iets kan verzinnen voor een forum kalender 2013 ? . 1 Quote
Smart Geplaatst 11 September, 2012 Geplaatst 11 September, 2012 Heren gefeliciteerd met jullie fraaie foto's. De foto van joepnd is inderdaad een plaatje....lijken wel de toetsen van een piano! Quote
Specialmade Geplaatst 11 September, 2012 Geplaatst 11 September, 2012 Augustus winnaars gefeliciteerd met jullie prachtige foto's. Grtz. Specialmade Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 11 September, 2012 Geplaatst 11 September, 2012 joepnd, patrickrio en mini0101 gefeliciteerd met de leuke foto's Quote
MiNi0101 Geplaatst 11 September, 2012 Geplaatst 11 September, 2012 Heren gefeliciteerd met jullie fraaie foto's. De foto van joepnd is inderdaad een plaatje....lijken wel de toetsen van een piano! misschien kan iemand met wat knip en plakwerk er echt piano toetsen van maken Quote
MiNi0101 Geplaatst 11 September, 2012 Geplaatst 11 September, 2012 Dank u, dank u... ik wil graag bedanken... mijn ouders, mijn vriendin, vrienden, kennissen, vage kennissen, iedereen op het forum waar ik ooit woorden mee heb gewisseld en mensen die ik nog moet gaan ontmoeten! Quote
Smart Geplaatst 11 September, 2012 Geplaatst 11 September, 2012 Dank u, dank u... ik wil graag bedanken... mijn ouders, mijn vriendin, vrienden, kennissen, vage kennissen, iedereen op het forum waar ik ooit woorden mee heb gewisseld en mensen die ik nog moet gaan ontmoeten! ......zonder hun onvoorwaardelijke steun had ik nooit kunnen bereiken......wat ik nu heb bereikt! Quote
MiNi0101 Geplaatst 11 September, 2012 Geplaatst 11 September, 2012 ......zonder hun onvoorwaardelijke steun had ik nooit kunnen bereiken......wat ik nu heb bereikt! owja, dat was ik nog vergeten... TNX Quote
patrickceed Geplaatst 17 September, 2012 Geplaatst 17 September, 2012 yeah!.. dank ook namens de sprinkhaan! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.