Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey grappenmaekert, het gaat natuurlijk wel om je eigenste TOP creaties en geen google werk.

Maak eens een toffe plaat van die witte sjees van je..

Die witte sjees van Mika Kjelld staat er net achter. Ze hebben hem met al die andere Kia's

klem moeten rijden denk ik.. :no::nono:

Grtz.

Specialmade

• Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ben het niet vaak eens met bigwade :) maar nu wel!

Ach....... :wink:

Edit: heb net wat van je postings teruggelezen en volgens mij ging onze relatie nou net de goede kant op, ouwe bonnenknipper, HAHA!

Geplaatst

Hey grappenmaekert, het gaat natuurlijk wel om je eigenste TOP creaties en geen google werk.

Maak eens een toffe plaat van die witte sjees van je..

dat begrijp ik ook wel het was als geintje bedoeld was alleen de smiley vergeten :D

en een eigen foto had ik al gepost

gr patrick

Geplaatst

Ach....... :wink:

Edit: heb net wat van je postings teruggelezen en volgens mij ging onze relatie nou net de goede kant op, ouwe bonnenknipper, HAHA!

ja joh, maak maar een grapje... en ben meer een bonnen raper en snijder :P
Geplaatst

Ja beetje jammer dat daar zo weinig animo is van die kant ik hou ook wel van een mooie foto

Van een ander typen ook al blijft de rio een mooie wagen natuurlijk

Maar een mooie nieuwe seed of soul zie je al zo weinig :wink:

Geplaatst

Ook die types van bijv. 2000 of ouder zijn toch ook best leuk ?

Als er in de buurt van Utrecht een fraai exemplaar staat wil ik me best wel eens uitleven hoor.

Laat maar weten.

• 3 weken later...
Geplaatst

Jury rapport augustus..

AlexVB +bw

Op éénzame hoogte: joepnd

image_001.png

compositie kon nog iets beter maar de rest was al 100 %

Maak voortaan meer foto's van het zelfde onderwerp en ga thuis eens kritisch sorteren.

Vlak er achteraan (kan dat eigenlijk? :-) ) op 2 : patrickrio

Echt zomer !

Ook hier compo kan iets beter, insect zit precies in het midden..

image_002.png

op 3: Mini0101 onze bonnenstrijker..

image_003.png

Prachtige plaat, mooie compo..

Hier moet jullie het even mee doen...

BTW is er een getalenteerde DTP'er op het forum die al eens iets kan verzinnen voor een forum kalender 2013 ?

.

• Like 1
Geplaatst

Heren gefeliciteerd met jullie fraaie foto's. De foto van joepnd is inderdaad een plaatje....lijken wel de toetsen van een piano!

Gast Warmentuuter
Geplaatst

joepnd, patrickrio en mini0101 gefeliciteerd met de leuke foto's

Geplaatst

Heren gefeliciteerd met jullie fraaie foto's. De foto van joepnd is inderdaad een plaatje....lijken wel de toetsen van een piano!

misschien kan iemand met wat knip en plakwerk er echt piano toetsen van maken
Geplaatst

Dank u, dank u... ik wil graag bedanken... mijn ouders, mijn vriendin, vrienden, kennissen, vage kennissen, iedereen op het forum waar ik ooit woorden mee heb gewisseld en mensen die ik nog moet gaan ontmoeten! :)

Geplaatst

Dank u, dank u... ik wil graag bedanken... mijn ouders, mijn vriendin, vrienden, kennissen, vage kennissen, iedereen op het forum waar ik ooit woorden mee heb gewisseld en mensen die ik nog moet gaan ontmoeten! :)

......zonder hun onvoorwaardelijke steun had ik nooit kunnen bereiken......wat ik nu heb bereikt!

Geplaatst

......zonder hun onvoorwaardelijke steun had ik nooit kunnen bereiken......wat ik nu heb bereikt!

owja, dat was ik nog vergeten... TNX :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...