Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Gisteren mijn witte Pica opgehaald en direct ruim 500 km gereden. Ik ben erg tevreden over het geluid van de radio. Ook handig is de iPhone aan sluiting. Daar hangt nu een 80 gig iPod aan prima geluid. Mis alleen de achter speakers. Voor de rest prima eerste indruk ruim 500 km op een tank.

2811

Guest Jeroen66475
Posted

Ziet er goed uit, vooral die witte! Kun je wat meer foto's posten in de garage bijvoorbeeld? Ik zou graag de witte van de zijkant willen zien met de zwarte stootstrips. Ik heb ook een witte gekocht en twijfel of ik ze erop zal doen want ik ben bang dat het oubollig staat maar zoals ik het bij jou zie staat het van voren gezien wel goed.

Posted

Ik weet niet of er een juiste hoogste is, maar gezien de strips van de witte picanto een stukje langer zijn, moeten ze hoger op de portieren bevestigd worden, anders zouden ze voorbij het portier steken. Is dat misschien het verschil tussen 3-deurs en 5-deurs strips? (3 deurs heeft een breder portier en zou dus een langere strip kunnen hebben)

Posted

Vanochtend kwam ik er achter dat er de verkeerde velgen zijn gemonteerd :shock: , ze moeten zwart zijn en een ander model. Morgenochtend worden ze om geruild.

Alle accenten van de Pica zijn zwart dus wil ook ook zwarte velgen.....

Bigmac, goed gespot dat ze langer zijn maar welke van de twee is nu de juiste???

Guest Jeroen66475
Posted

Er zijn twee soorten strips verkrijgbaar voor de 5-deurs. Op jouw witte zitten de 1Y271SBA00 (hoog op de deur) en op de rode zitten de 1Y271ADE00 (laag op de deur). Ik vind die op de witte mooier!

Guest Warmentuuter
Posted

Dat is ook een idee Kia2811.

Twee picanto's ipv één middenklasser. :-)

veel plezier met de picanto's

Posted

Er zijn twee soorten strips verkrijgbaar voor de 5-deurs. Op jouw witte zitten de 1Y271SBA00 (hoog op de deur) en op de rode zitten de 1Y271ADE00 (laag op de deur). Ik vind die op de witte mooier!

Ja dat geeft snelheid aan me Pico :wink:

• 3 weeks later...
Posted

Ik weet niet welke wat is. Ik zag pas verschil toen ik me pica naast die van me vrouw parkeerde. Welke mooier zijn moet je zelf bepalen maar op de witte zitten ze hoger, dit geeft volgens mij een betere bescherming. post-6933-1346742477,84_thumb.jpg

2811