Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Picanto Sportuitlaat

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Is nog geen op maat luchtfilter van K&N ofzo? Om er nu weer universele meuk erin te stoppen....

Geplaatst

Nou GOOGLE eens en wie weet :wink:

GOOGLE is my best friend, dus allang geraadpleegd. Het was meer een vraag of iemand meer wist

Geplaatst

Helaas dat soort dingen zo als sport lucht filters ben ik ook nog niet tegen gekomen ja wat jij al zegt de standaard

Dingen die je dan zelf moet ombouwen maar wie weet er komt steeds meer bij

Dus nog ff geduld denk ik

Geplaatst

Ik had op mijn Mini Cooper ook een K&N Filter. Deze zat er al op bij aankoop. Super geluid. Alleen houd er wel rekening mee dat de motor alleen maar warme lucht aangezogen krijgt. Wat niet bevorderlijk is voor je motorblok.

Geplaatst

Maakt niet uit voor t blokje, prestaties gaan alleen omlaag omdat warme lucht minder gecomprimeerd is. Heb in mn Accord een 57i kit en die krijgt wel koude rijlucht aangevoerd door een buis. Alleen openluchtfilter is warme lucht, met beetje aanpassen heb je 'koele' rijwind.

Geplaatst

imgSale7.gif

$(KGrHqV,!q8E-ZPC)TqEBP2t4Nvv1!~~60_12.JPG

Kwam ik tegen op Ebay. Lijkt heeel erg op die van de guiletta.

Rear Diffuser FRP Dual Muffler Kit (fit KIA Picanto All New Morning 2011 2012)

US $229.24

• 2 weken later...
Geplaatst

Balen. Mijn vermoeden is vanavond gestaafd met behulp van een waterpas en meetlint.

mijn uitlaat hangt scheef en de sierstukken zitten niet op 1 lijn. Dit leek in het begin ook al zo, maar zou bijtrekken aldus Little Exhaust.

Helaas, maandag bellen om te kijken wat ze eraan gaan doen.

Iemand tips/tricks of suggesties??

Geplaatst

Afspraak gemaakt voor 13/10 om 10:00. Ben benieuwd, ze kwamen inderdaad erg hulpbehoevend over.

• 2 weken later...
Geplaatst

Sportuitlaat zit er weer super onder. Foto's volgen later deze week. Ditmaal tot op de mm nauwkeurig afgemeten. De uitlaat is er helemaal onderweg gehaald en kosteloos opnieuw gereconstrueerd, met aan de linkerkant een volledig nieuw stuk RVS. Happy !!

• 2 jaar later...
Geplaatst

ik heb me net voorgesteld in de daarvoor bestemde plek. om maar meteen met de deur in huis te vallen heb ik een vraagje over en sport uitlaat systeem voor een kia picanto 1.2. ik wil graag een andere uitlaat systeem onder mijn auto voor het geluid en voor de looks natuurlijk  :-) zelf zat ik te denken aan een uitlaat links en rechts maar nu vraag ik me af of iemand weet waar dat kan in de buurt van utrecht en wat het ongeveer kost 

alvast bedankt gr bas

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...