Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wat vind jij een handige accessoire/product voor een vakantietrip?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Een beetje té laat voor de zomervakantie 2012, alhoewel we ook nog herfst- en wintersportvakanties kennen natuurlijk!

WAT VIND JIJ NU EEN HANDIG PRODUCT OF ACCESSOIRETIP VOOR EEN VAKANTIETRIP?

Het lijkt mij leuk van anderen te lezen welke tips of (auto)accessoires zij aangeschaft hebben om het leven gemakkelijker te maken.

Ik was mij aan het oriënteren op een nieuwe dakkoffer, ik zweer bij Thule, en een op maat gemaakte Thule tassenset voor in de dakkoffer.

Bij toeval stuit je dan op het nodige aan ideeën, accessoires en tips. Wellicht heb jij er ook één. Wil jij die met ons delen?

Mijn tip? Klik hier!

post-1404-0-14391600-1346766563_thumb.jpg

post-1404-0-50366700-1346766573_thumb.jpg

Geplaatst

De kofferset is erg mooi maar niet zo heel praktisch. Op de foto/folder ziet het allemaal

prachtig uit maar de tassen zijn niet zo groot. Pak je er teveel in dan krijg je ze niet meer

in de kofferbak. Dat is de reden dat ik gekozen heb voor een dakkoffer. Daar gaan gewoon

grote (week-end) tassen in en je houdt nog plaats over in de kofferruimte :no: .

Reistip: zorg er altijd voor dat je water bij je hebt. (liefst gekoeld).

Grtz.

Specialmade

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik had gewoon de koelkast(camping) op 12V in de achterbak staan. En twee 0,5 liter flesjes Cola in het gekoelde dashboardkastje :)

Geplaatst

Zekers handig zo'n TT! Bedankt voor het meedenken bigmac...... :shifty:

• 5 maanden later...
Geplaatst

Rol (alu) tape

Handig voor noodreparaties, bescherming kwetsbare delen, vastzetten bagage, reparatie gescheurde vakantietassen etc

(tevens zeer effectief voor rumoerige kinderen op de achterbank :wink: )

• Like 1
Geplaatst

Mijn vakantie tip is wc papier je zal maar nodig moeten en de wc papier is op.......

Ook is het altijd handig in de winter om een theelichtje mee te nemen, als je vast komt te zitten voorkomt dit onderkoeling(blijft zelfs warm)

Geplaatst

Mijn vakantie tip is wc papier je zal maar nodig moeten en de wc papier is op.......

Vind ik een goed idee....! post-1404-0-09442400-1361528917_thumb.jpg

• Like 2
  • 5 maanden later...
Geplaatst

Heb vandaag voor mijn picanto dakdragers en dakkoffer besteld om de toch wel beperkte ruimte te vergroten met 320 litertjes.

de dragers zijn origineel kia en de koffer is de junior spazio 320 liter voor 70 euro.

als ik het spul binnen heb post ik wel ff een foto. 

wat ik ook best apart vind is dat ik hier nog niemand gevonden heb die ook een dakkoffer op de picanto heeft

aangezien de kofferbak best karig is.

dakkoffer-junior-spazio-320.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst

tablet voor extra navigatie en filmpjes (niet voor de driver natuurlijk).

indien door Frankrijk, de telepeage key op voorhand regelen dat scheelt nogal wat filetijd :wink:

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...