Smart Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 Een beetje té laat voor de zomervakantie 2012, alhoewel we ook nog herfst- en wintersportvakanties kennen natuurlijk! WAT VIND JIJ NU EEN HANDIG PRODUCT OF ACCESSOIRETIP VOOR EEN VAKANTIETRIP? Het lijkt mij leuk van anderen te lezen welke tips of (auto)accessoires zij aangeschaft hebben om het leven gemakkelijker te maken. Ik was mij aan het oriënteren op een nieuwe dakkoffer, ik zweer bij Thule, en een op maat gemaakte Thule tassenset voor in de dakkoffer. Bij toeval stuit je dan op het nodige aan ideeën, accessoires en tips. Wellicht heb jij er ook één. Wil jij die met ons delen? Mijn tip? Klik hier! Quote
blackviper Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 Beetje duur... Reis tip: Vuilzakje/Bakje Quote
Specialmade Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 De kofferset is erg mooi maar niet zo heel praktisch. Op de foto/folder ziet het allemaal prachtig uit maar de tassen zijn niet zo groot. Pak je er teveel in dan krijg je ze niet meer in de kofferbak. Dat is de reden dat ik gekozen heb voor een dakkoffer. Daar gaan gewoon grote (week-end) tassen in en je houdt nog plaats over in de kofferruimte . Reistip: zorg er altijd voor dat je water bij je hebt. (liefst gekoeld). Grtz. Specialmade Quote
Moulin Geplaatst 13 September, 2012 Geplaatst 13 September, 2012 Ik had gewoon de koelkast(camping) op 12V in de achterbak staan. En twee 0,5 liter flesjes Cola in het gekoelde dashboardkastje Quote
bigmac Geplaatst 14 September, 2012 Geplaatst 14 September, 2012 Een tomtom kan best handig zijn op vakantie. Quote
Smart Geplaatst 14 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 September, 2012 Zekers handig zo'n TT! Bedankt voor het meedenken bigmac...... Quote
Woody Geplaatst 21 Februari, 2013 Geplaatst 21 Februari, 2013 Rol (alu) tape Handig voor noodreparaties, bescherming kwetsbare delen, vastzetten bagage, reparatie gescheurde vakantietassen etc (tevens zeer effectief voor rumoerige kinderen op de achterbank ) 1 Quote
Mikeeen Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 Mijn vakantie tip is wc papier je zal maar nodig moeten en de wc papier is op....... Ook is het altijd handig in de winter om een theelichtje mee te nemen, als je vast komt te zitten voorkomt dit onderkoeling(blijft zelfs warm) Quote
Smart Geplaatst 22 Februari, 2013 Topic Starter Geplaatst 22 Februari, 2013 Mijn vakantie tip is wc papier je zal maar nodig moeten en de wc papier is op....... Vind ik een goed idee....! 2 Quote
dikkeeric Geplaatst 3 Augustus, 2013 Geplaatst 3 Augustus, 2013 Heb vandaag voor mijn picanto dakdragers en dakkoffer besteld om de toch wel beperkte ruimte te vergroten met 320 litertjes. de dragers zijn origineel kia en de koffer is de junior spazio 320 liter voor 70 euro. als ik het spul binnen heb post ik wel ff een foto. wat ik ook best apart vind is dat ik hier nog niemand gevonden heb die ook een dakkoffer op de picanto heeft aangezien de kofferbak best karig is. Quote
mcbeef Geplaatst 13 Augustus, 2013 Geplaatst 13 Augustus, 2013 http://www.karstentravelstore.nl/accessoires/koelboxen/mobicool-c40.html Ietwat fors, maar past precies in de achterbak. er past dan nog net een kratje naast (in de lengte) Makkelijk te openen onderweg en blijft mits voorzien van 2 koel elementen ergens tot midden Frankrijk koel. Quote
alaskan4x4 Geplaatst 13 Augustus, 2013 Geplaatst 13 Augustus, 2013 tablet voor extra navigatie en filmpjes (niet voor de driver natuurlijk). indien door Frankrijk, de telepeage key op voorhand regelen dat scheelt nogal wat filetijd 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.