bigwade Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Xtra40, met 125 bedankjes van onze leden ben je onze hulptroepen-topper en dat mag wel eens gezegd worden. Gozert.. Dank namens vele leden ! 3 Quote
xtra40 Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 thanks zo als je weet vind ik het leuk om te doen en ik ga nu op naar de 250 ;-) Quote
theomonika Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 kijk broer dat is het stukje waardering waar je het voor doet :clap: 1 Quote
xtra40 Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 klopt broer dit maakt mij blij dat ik andere ook blij kan maken met mijn hulp het werkt twee kanten op dus mensen die me hebben bedankt en mijn posts en hulp hebben gewaardeerd eerg bedankt allemaal en voorlopig ga ik er nog mee door ik vind het veels te leuk en de hulp is al op onze inbouw dag 16-09 en er zullen er nog wel wat volgen Quote
Specialmade Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 @Xtra40, De bedankjes heb je echt verdient. Als ik zie hoeveel mensen je al hebt geholpen met het in(ver)bouwen dan is een bedankje zeker op zijn plaats. Soms vind ik het jammer dat ik een SP3 heb en geen Rio Je staat altijd voor de Kia rijders klaar. Is het niet tijdens een meeting dan wordt er aan huis wel geklust. Suc6. Grtz. specialmade Quote
xtra40 Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 @specialmade het maakt mij niks uit of ik iets aan een rio of aan een sportage moet ver/in/bouwen het maakt dus niks uit met wat voor typen wagen je meeneemt iedereen is bij mij welkom en mij lukt bijna elke klus dus schroom je niet dit geld dus voor iedereen 4 Quote
xtra40 Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Ik heb je al eens een voor proefje gegeven op de toeter inbouwdag En dat is ook gelukt en erg mooi geworden al zeg ik het zelf hahahaha En E klonken allemaal erg goed en luid zelfs de gene met een defect relay Ging naar huis met een werkende toetert Quote
Smart Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Jij vergist je in bigwade. Hij heeft zijn toetert ver(her)bouwd. Quote
xtra40 Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 nee ik bedoel dat jij er ook bij was op de laatste toeter inbouwdag en daar heb ik een paar mensen geholpen maar niemand met een venga we hebben alleen sportages gedaan en ik was die gene met dat ribbelkous en linnen tape om de bedrading mooi en goed weg te werken heb er nog een heleboel mooie fotos van en filmpjes 1 Quote
Specialmade Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Volgens mij bedoelt Xtra40 de toetert van Major Cees. Die had een defect relay maar ging wel, erg blij, naar huis met een werkende toeter dankzij Xtra40. Grtz. Specialmade 1 Quote
Specialmade Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Sorry ook twee voor de prijs van één Grtz. Specialmade Quote
Smart Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Ja dat klopt, ik vergeet jou ook niet zo snel....haha. Nee, even zonder gekheid. Ik was wel onder de indruk van jouw mooie afwerking. Vooral dat linnen tape en ribbelkous maakte indruk. Dat mag je bij mij ook doen m.b.t. xenon. Binnenkort maar eens een afspraak plannen, maar je woont ook wel heel erg ver weg...! 5 keer??????? OH, OH, NU KOMT ER ZEKER EEN WAARSCHUWING!! 1 Quote
xtra40 Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 ach komt goed dn kan je der een dagje uit van maken en daarna nog gezelig ons mooie stadje en het mooie dorp volendam bezoeken maar roept u maar als je wilt dan zorg ik voor voldoende ribbelkous en linnen tape ;-) Quote
xtra40 Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 en ikke 2 keer en er is geen knopje meer om je post weg te halen Quote
Specialmade Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 @Smart, Je hebt je punt gemaakt maar om dat nu 5 keer te doen Grtz. Specialmade Quote
xtra40 Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Volgens mij bedoelt Xtra40 de toetert van Major Cees. Die had een defect relay maar ging wel, erg blij, naar huis met een werkende toeter dankzij Xtra40. Grtz. Specialmade ja dat klopt helemaal ik schrok me lam dat hij kwam met de melding e toeter doet het niet ????? ik alles gecontroleerd was het een simpel breukje in het relay dus ff solderen en ja hoor alles deed het weer dat zijn wel de leuke onthou dingen Quote
xtra40 Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 aandacht te kort denk ik of hij wil zijn posts aantal opkrikken om zo ook aan een jubileum te komen ;-) Quote
Smart Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Die Jheroen - onze forummoderator - moet ook ingepakt worden met linnen tape...... Quote
xtra40 Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 ik zal een extra rolletje regelen dan mag je hem daar lekker indraaien hahahahah 1 Quote
Guest Warmentuuter Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Toch wel leuk dat je zo in het zonnetje wordt gezet Xtra40. Tja en hoe kan het ook anders als je een Kia Pimpmaster Service station hebt in Edam waar je iedereen helpt of van goede raad voorziet. :-) Verdient! Quote
Guest Warmentuuter Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 OH, OH, NU KOMT ER ZEKER EEN WAARSCHUWING!! O,O jij leert ook nooit Quote-en :-) :-) :-) Je bent gelukkig niet de enigste.. Quote
bigwade Posted September 5, 2012 Author Posted September 5, 2012 Kan die Smart niet gewoon weg met zijn haperende K-pad ? Hahahahahahahahahahahaha! Nee, dat zou ik niet willen.. Quote
Smart Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Je bent gelukkig niet de enigste.. Nee, maar wel de enige... Quote
Recommended Posts