rgdevries25 Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 Hallo, Ik ben een trotse bezitter van een Kia Optima. Ik heb hem nu ongeveer een maand en ben er zeer over te spreken. De Diesel automaat rijdt lekker en comfortabel. Ik krijg alleen een hoop klachten van de mensen die ik bel met de ingebouwde carkit. Mijn collega heeft een Sportage en heeft dezelfde klachten. Zijn er meer mensen met die ervaring en is er wellicht een oplossing? Ik kan nu vaak geen gebruik maken van de carkit omdat de mensen me anders echt niet verstaan. Alvast bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willempie1968 Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 Hallo, Ik ben een trotse bezitter van een Kia Optima. Ik heb hem nu ongeveer een maand en ben er zeer over te spreken. De Diesel automaat rijdt lekker en comfortabel. Ik krijg alleen een hoop klachten van de mensen die ik bel met de ingebouwde carkit. Mijn collega heeft een Sportage en heeft dezelfde klachten. Zijn er meer mensen met die ervaring en is er wellicht een oplossing? Ik kan nu vaak geen gebruik maken van de carkit omdat de mensen me anders echt niet verstaan. Alvast bedankt! Hallo rgdevries25 Ik gebruik de carkit van de Optima regelmatig en ik heb eigenlijk nog geen klachten gehad over onverstaanbaarheid. Ik zou dus niet weten waar dit aan ligt. Type telefoon misschien ? Groet, Wim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willempie1968 Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 Hallo, Ik ben een trotse bezitter van een Kia Optima. Ik heb hem nu ongeveer een maand en ben er zeer over te spreken. De Diesel automaat rijdt lekker en comfortabel. Ik krijg alleen een hoop klachten van de mensen die ik bel met de ingebouwde carkit. Mijn collega heeft een Sportage en heeft dezelfde klachten. Zijn er meer mensen met die ervaring en is er wellicht een oplossing? Ik kan nu vaak geen gebruik maken van de carkit omdat de mensen me anders echt niet verstaan. Alvast bedankt! P.S. zit er bij jou ook zo'n lullig toetertje in de Optima ? Groet, Wim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rgdevries25 Posted September 19, 2012 Author Share Posted September 19, 2012 De toeter heb ik nog niet gebruikt denk ik, zal 'm eens proberen ... Ik heb een iPhone4, in de vorige Carkit en die van de tijdelijke auto geen problemen ... Ik zal 't de dealer anders eens vragen ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 De toeter in de Optima is inderdaad van het type Cavia. Dit heb ik en bigwade ná een testrit mogen ervaren (testdrive Optima/topic Optima). Er zijn gelukkig alternatieven voorhanden......bijv. de Stebel Nautilus (topic Sportage III). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 pst....... Smart... Mogen wij in dit sjieke hoekje van het forum eigenlijk wel berichtjes plaatsen ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted September 20, 2012 Share Posted September 20, 2012 Het blijft wel een niche model hé.......wel twee eigenaren/bezitters in NL! Gelukkig komt binnenkort de hybrid op de markt vanaf 28.000,00/29.000.00 neuro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 Dat zeg je verkeerd Smart, er zijn wel meer dan 2 eigenaren/bezitters hoor ! Zijn alleen niet allemaal actief op het forum ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 Natuurlijk zijn er meer Optima bezitters. Een fantastische auto die gewoon meer verdiend dan in de zijlijn te staan. Alle ogen zijn nu gericht op de Optima Hybrid (zie www.autoweek.nl). Hopelijk zet de Optima nog een eindspurt in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 Natuurlijk zijn er meer Optima bezitters. Een fantastische auto die gewoon meer verdiend dan in de zijlijn te staan. Alle ogen zijn nu gericht op de Optima Hybrid (zie www.autoweek.nl). Hopelijk zet de Optima nog een eindspurt in. We kunnen aan Sebastiaan vragen of we een aanvullendeherfstvervolgtest mogen doen om die supersjees te promoten. Het schijnt dat je met zo'n hybride wel koud van jetje weg mag trekken....want electro, haha! Balletje opgooien ? Wissen we bovenstaande regel natuurlijk. Dat wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted November 6, 2012 Share Posted November 6, 2012 Wel leuk, maar voorlopig geen tijd. BTW! Jij mag alleen onder begeleiding mee....dat wist je toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciske1972 Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 P.S. zit er bij jou ook zo'n lullig toetertje in de Optima ? Groet, Wim lolll deze lees ik nu pas bij mijn optima zat er ook zo een lullig toetertje op en idd ik durfde als ik em de eerste keer gebruikte ook niet achter mijn zetel uit komen heb deze laten vervangen door twee extreme luchthoorns die passen lekker bij de optima Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciske1972 Posted July 2, 2013 Share Posted July 2, 2013 Natuurlijk zijn er meer Optima bezitters. Een fantastische auto die gewoon meer verdiend dan in de zijlijn te staan. Alle ogen zijn nu gericht op de Optima Hybrid (zie www.autoweek.nl). Hopelijk zet de Optima nog een eindspurt in. heb van de week bij de dealer een optima hybride meegekregen als vervangwagen (toeters laten vervangen en lekje in de ruitensproeierbak) moet zeggen geef mij men gewone optima maar vind dat zede logger rijdt en anders aanvoeld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkOptima Posted December 5, 2013 Share Posted December 5, 2013 Wij hebben het Infinity sound system in de hybride, met de samsung S4 zeer helder, soms wil hij de bluetooth niet detecteren, dan geef ik hem op de telefoon even een zetje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts