Remko .me Geplaatst 20 September, 2012 Geplaatst 20 September, 2012 Ha allemaal, Wij hebben problemen met behangplaksel... het behang doet raar.. iemand die weet die ons zware vinylbehang kan dragen...?? Ik ben heel erg op zoek naar het juiste antwoord, bij Praxis, Karwei etc komen ze met eigen merk is het beste, ja vast.. Goed, iemand advies? Quote
Smart Geplaatst 20 September, 2012 Geplaatst 20 September, 2012 Perfax behangplaksel voor vinylbehang, TOCH? Het beste product op de markt! Quote
Remko .me Geplaatst 20 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 20 September, 2012 Hmm, ok ok.. Wij hebben nu bison en eigen merken geprobeerd... Het behang is nogal duur behang en dat is best zwaar en het zakt serieus gewoon... das echt 3 keer niks, gelukkig maar 3 banen toen zagen we het gebeuren Quote
Remko .me Geplaatst 20 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 20 September, 2012 nietjes ? Goed idee... misschien is dat wel de beste oplossing Hahahahaha! Morgen emmertje Perfax kopen Quote
bigmac Geplaatst 20 September, 2012 Geplaatst 20 September, 2012 Mijn vader was behanger; dus ik heb de behangplaksel met de paplepel... ik gebruik zelf Praxis (maar Perfax is de standaard) behangplaksel voor normaal en zwaar behang; voor zwaar behang het pakje verdunnen met 6 liter water ipv 7,5 liter, zodat je dikker plaksel krijgt. Bij een erg zuigende muur eerst voorlijmen (de muur met plaksel instrijken). 1 Quote
Remko .me Geplaatst 20 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 20 September, 2012 Het is een nieuwbouwhuis, wellicht is dat het probleem wel en moet ik gewoon goed voorstrijken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.