Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Hoe daglichten uitzetten?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Raar, ik hoef alleen maar in te stappen en kan de radio gewoon aandrukken. Heb echt geen ACC nodig ;) Ook bij de pluspack hoefde ik dit niet te doen.

Ik heb de comfort en ook ik kan de radio aandrukken zonder de ACC stand. De radio gaat wel uit als ik het contact helemaal uitzet maar kan hem daarna weer handmatig aandrukken.

Geplaatst

Ik heb de comfort en ook ik kan de radio aandrukken zonder de ACC stand. De radio gaat wel uit als ik het contact helemaal uitzet maar kan hem daarna weer handmatig aandrukken.

dit werkt alleen met de af-fabriek radio. Zoadra deze vervangen is door een beter model werkt deze functie niet meer en moet het contact idd minimaal in acc staan

• 5 jaar later...
Gast jvanberkel
Geplaatst

mijn lampen blijven aanstaan wanneer ik hem op automstisch (dus via lichtsensor) op klaarlichte dag, en ook het dashboard is dan gedimd..

Heeft iemadn een idee hoe dit komt?

Geplaatst
18 minuten geleden, jvanberkel zei:

mijn lampen blijven aanstaan wanneer ik hem op automstisch (dus via lichtsensor) op klaarlichte dag, en ook het dashboard is dan gedimd..

Heeft iemadn een idee hoe dit komt?

Mss voor de zekerheid je raam schoonmaken, de sensor is erg gevoelig voor vuil

Gast jvanberkel
Geplaatst
43 minuten geleden, Rox zei:

Mss voor de zekerheid je raam schoonmaken, de sensor is erg gevoelig voor vuil

oke, ga het proberen. thanks!

Gast jvanberkel
Geplaatst
Op ‎24‎-‎7‎-‎2018 om 21:14, Specialmade zei:

Ook de sensor schoonmaken. Doe dit met een licht vochtige zachte doek.

naar de garage gegaan, hij werkt gewoon niet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...