Jordan Geplaatst 9 Oktober, 2012 Geplaatst 9 Oktober, 2012 Raar, ik hoef alleen maar in te stappen en kan de radio gewoon aandrukken. Heb echt geen ACC nodig Ook bij de pluspack hoefde ik dit niet te doen. Ik heb de comfort en ook ik kan de radio aandrukken zonder de ACC stand. De radio gaat wel uit als ik het contact helemaal uitzet maar kan hem daarna weer handmatig aandrukken. Quote
handyman Geplaatst 10 Oktober, 2012 Geplaatst 10 Oktober, 2012 Ik heb de comfort en ook ik kan de radio aandrukken zonder de ACC stand. De radio gaat wel uit als ik het contact helemaal uitzet maar kan hem daarna weer handmatig aandrukken. dit werkt alleen met de af-fabriek radio. Zoadra deze vervangen is door een beter model werkt deze functie niet meer en moet het contact idd minimaal in acc staan Quote
Gast jvanberkel Geplaatst 24 Juli, 2018 Geplaatst 24 Juli, 2018 mijn lampen blijven aanstaan wanneer ik hem op automstisch (dus via lichtsensor) op klaarlichte dag, en ook het dashboard is dan gedimd.. Heeft iemadn een idee hoe dit komt? Quote
Rox Geplaatst 24 Juli, 2018 Geplaatst 24 Juli, 2018 18 minuten geleden, jvanberkel zei: mijn lampen blijven aanstaan wanneer ik hem op automstisch (dus via lichtsensor) op klaarlichte dag, en ook het dashboard is dan gedimd.. Heeft iemadn een idee hoe dit komt? Mss voor de zekerheid je raam schoonmaken, de sensor is erg gevoelig voor vuil Quote
Gast jvanberkel Geplaatst 24 Juli, 2018 Geplaatst 24 Juli, 2018 43 minuten geleden, Rox zei: Mss voor de zekerheid je raam schoonmaken, de sensor is erg gevoelig voor vuil oke, ga het proberen. thanks! Quote
Specialmade Geplaatst 24 Juli, 2018 Geplaatst 24 Juli, 2018 9 uren geleden, jvanberkel zei: oke, ga het proberen. thanks! Ook de sensor schoonmaken. Doe dit met een licht vochtige zachte doek. Quote
Gast jvanberkel Geplaatst 27 Juli, 2018 Geplaatst 27 Juli, 2018 Op 24-7-2018 om 21:14, Specialmade zei: Ook de sensor schoonmaken. Doe dit met een licht vochtige zachte doek. naar de garage gegaan, hij werkt gewoon niet. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.