Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Hoe daglichten uitzetten?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Graag had ik geweten hoe je de daglichten ( de leds in de koplampen) kan uitzetten? Want als ik mijn lichten uitzet blijven die branden en sommige mensen op mijn werk worden op de parking daar zot van.

Bedankt kia rijders voor jullie hulp.

Geplaatst

Blijkbaar geen daaaaaglichten, maar welkomlichten.....vreemd!

Geplaatst

Er kan natuurlijk ergens een foutje zitten in een schakelaar of zo. Mijn stadslichten/achterlichten gaan ook niet uit als ik de lichtschakelaar niet handmatig op 'uit' zet. Dat was in het begin anders meen ik.

Geplaatst

Er kan natuurlijk ergens een foutje zitten in een schakelaar of zo. Mijn stadslichten/achterlichten gaan ook niet uit als ik de lichtschakelaar niet handmatig op 'uit' zet. Dat was in het begin anders meen ik.

Dat is wel zeker bigmac. Als je het contact uitzet gaat, onafhankelijk van de stand van de lichtschakelaar,

ook de dagrijverlichting uit.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Als je het contact uitzet gaat, onafhankelijk van de stand van de lichtschakelaar,

ook de dagrijverlichting uit.

Ik had het bij mijn 'probleem' over stadsverlichting (dus niet de dagrijverlichting) die blijft branden als de lichtschakelaar niet handmatig teruggedraaid wordt.

Geplaatst

Dag rij verlichting die gaan aan op het moment dat je je wagen start

Achter lichten gaan niet aan zet je je Verlichtings schakelaar nu op stads verlichting dan dimmen die ledjes

En dan is het dus je stads rij verlichting

Als je dit niet wilt zul je de zekering of iets dergelijks weg moeten halen dit is dus niet met een schakelaar te bedienen

Maar is het niet gewoon jaloezie van je collega's. ?? :wink:

Geplaatst

Ik had het bij mijn 'probleem' over stadsverlichting (dus niet de dagrijverlichting) die blijft branden als de lichtschakelaar niet handmatig teruggedraaid wordt.

Ik reageerde eigenlijk op de opmerking "fout in de schakelaar". Maar je hebt gelijk.. beter lezen :oops:

Maar ook je stadsverlichting dient uit te gaan, onafhankelijk van de stand van de schakelaar, als

het contact "uit" gezet wordt. Vroeger kon je aan één kant de linker- of rechter verlichting nog wel

eens laten branden door de richtingaanwijzer links of rechts te zetten zodat je parkeerlicht had.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Maar is het niet gewoon jaloezie van je collega's. ?? :wink:

Mr wou nog een dutje doen in zijn auto en blijkbaar stoort hem dat hij heeft zelfs een ganse tijd zijn fare aangezet de ei...l.

Maar ik moet mijn contact wel aanhouden om radio te blijven luisteren in de auto :(.

Geplaatst

tweemaal op vergrendelen drukken op je remote. dan gaan ze uit. Dit is wel ná parkeren, tijdens rijden kunnen ze niet uit natuurlijk, heeft te maken met de dagrijverlichting-verplicht-regelgeving. :-)

Geplaatst

Mijn Led gaat automatisch aan of uit...

Dim-/stadslicht -als de schakelaar op aan staat- gaat ook automatisch uit ongeveer 30 seconden na het uitstappen en afsluiten van de auto. bij mij tenmisnte :P

Geplaatst

Mijn Led gaat automatisch aan of uit...

Dim-/stadslicht -als de schakelaar op aan staat- gaat ook automatisch uit ongeveer 30 seconden na het uitstappen en afsluiten van de auto. bij mij tenmisnte :P

Ja ok, maar als je nu tijdens deze periode s'morgensvroeg nog in de wagen zit met je contact aan de verwarming nog op en je dim/stadslichten uit blijven de leds wel branden.

En dat stoort dus kennelijk voor bepaalde vreemdelingen (ben geen racist ver van maar zijn gedrag ging er wel over).

Geplaatst

enige optie die je hebt is gewoon de auto uitzetten. Wel raar dat mensen zich daar aan storen. Maar voor je radio heb je echter geen contact nodig ;)

Geplaatst

Slaapt ie dan toch gewoon thuis uit, niet?

Hij mag dan toch blij zijn, ik heb bv. 's ochtends de luxe niet om op of aan het werk even mijn ogen dicht te doen...

Trouwens, IMHO denk ik niet dat die leds storen wanneer je ogen dicht zijn...

Geplaatst

Dan zou ik persoonlijk de duct-tape gebruiken om wat oogjes af te plakken, maar hey dat ben ik ik...

Vreemd dat mensen zo reageren op led-verlichting... Vaag

Geplaatst

enige optie die je hebt is gewoon de auto uitzetten. Wel raar dat mensen zich daar aan storen. Maar voor je radio heb je echter geen contact nodig ;)

Hij moet toch minstens in ACC staan bij mij hoor

Maar daarmee heb ik natuurlijk geen verwarming in de auto met deze toch wel koudere dagen :'(

Geplaatst

Vreemd dat mensen zo reageren op led-verlichting... Vaag

Vreemd? Jij hebt een zonnebril op man!

Geplaatst

Hij moet toch minstens in ACC staan bij mij hoor

Maar daarmee heb ik natuurlijk geen verwarming in de auto met deze toch wel koudere dagen :'(

Raar, ik hoef alleen maar in te stappen en kan de radio gewoon aandrukken. Heb echt geen ACC nodig ;) Ook bij de pluspack hoefde ik dit niet te doen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...