Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Digitaal gebruikershandleiding Kia Rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo, ik lees net ergens op dit forum dat er digitale gebruikershandleidingen zijn te vinden.

Klopt dit en waar kan ik die dan vinden hier?

Ik krijg over +/- 2 weken mijn Rio dus zoek alvast deze handleiding die ik er dan ook bij krijg maar vind het erg leuk deze alvast van te voren door te lezen.

Wie kan mij hiermee helpen ?

Groeten Eric

Geplaatst

Hallo, ik lees net ergens op dit forum dat er digitale gebruikershandleidingen zijn te vinden.

Klopt dit en waar kan ik die dan vinden hier?

Ik krijg over +/- 2 weken mijn Rio dus zoek alvast deze handleiding die ik er dan ook bij krijg maar vind het erg leuk deze alvast van te voren door te lezen.

Wie kan mij hiermee helpen ?

Groeten Eric

Eric geef je mail stuur ik het op

Geplaatst

Eric geef je mail stuur ik het op

Bedankt Cees, heb hem net hier gedownload.

Pdf heet Trio-Rio

Bedankt voor je snelle reactie.

Groeten, Eric

Geplaatst

die kan je in de volgende link vinden en downloaden staat gewoon hier op het forum no problemo

http://media.kia.nl/mijnkia/instructieboekjes/Rio_UB.pdf

Bedankt voor je snelle reactie xtra40,

Heb hem nu, waarom kon ik hem niet vinden hier of is het op dit forum ook een externe link?

Groeten Eric

Geplaatst

die kan je in de volgende link vinden en downloaden staat gewoon hier op het forum no problemo

http://media.kia.nl/mijnkia/instructieboekjes/Rio_UB.pdf

Bedankt voor je snelle reactie xtra40,

Heb hem nu, waarom kon ik hem niet vinden hier of is het op dit forum ook een externe link?

Groeten Eric

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...