Jump to content

Motormanagenent lampje check brand

Marsaz

Recommended Posts

Vandaag starte ik onze sportage crdi uit 2005 en Brande het lampje Motormanagenent en check!

Ik het boekje open en ja hoor precies een ezeloortje bij het bovengenoemde onderwerp:-(

Wat zal er mis zijn? Ben ik een ezel omdat ik hem heb gekocht en de vorige eigenaar er ook al last van heeft gehad ? Vandaar het ezeloortje....

Ondanks het lampje rijdt hij goed ook vel!

Help!!!

Uit laten lezen en storing laten verhelpen, of als je zelf diagnose apperatuur en de technische kennis hebt het zelf oplossen. Het meest voorkomende probleem bij een diesel is het egr systeem en de toerental sensor.

Gr.Leo

Vandaag starte ik onze sportage crdi uit 2005 en Brande het lampje Motormanagenent en check!

Ik het boekje open en ja hoor precies een ezeloortje bij het bovengenoemde onderwerp:-(

Wat zal er mis zijn? Ben ik een ezel omdat ik hem heb gekocht en de vorige eigenaar er ook al last van heeft gehad ? Vandaar het ezeloortje....

Ondanks het lampje rijdt hij goed ook vel!

Help!!!

Vaak blijkt dit een vieze en/of defecte lambda sonde te zijn. Deze kan in de garage worden

gereset. Als dat niets uithaalt zal hij toch vervangen moeten worden. Kosten, volgens mij,

+/- € 140,00.

Suc6

Grtz.

Specialmade