Murcielaygo Geplaatst 12 November, 2017 Geplaatst 12 November, 2017 Waarvoor dienen de schakelaars op het armatuur? Quote
xtra40 Geplaatst 12 November, 2017 Geplaatst 12 November, 2017 Waarvoor dienen de schakelaars op het armatuur?Die dienen er voor om die extra vetlichting die ik in de koplamp heb gebouwd uit te kunnen schakelen mocht er ooit iets mee aan de hand zijn Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk 🤣🤣 Quote
xtra40 Geplaatst 20 Januari, 2018 Geplaatst 20 Januari, 2018 weer heel erg creatief bezig geweest met de plotter Ik ben erg tevreden vind het een geslaagd projectje Quote
theomonika Geplaatst 21 Januari, 2018 Topic Starter Geplaatst 21 Januari, 2018 10 uur geleden zei xtra40: weer heel erg creatief bezig geweest met de plotter Ik ben erg tevreden vind het een geslaagd projectje ziet er weer super goed uit Quote
xtra40 Geplaatst 21 Januari, 2018 Geplaatst 21 Januari, 2018 ben er ook zeer tevreden mee vind ze best goed gelukt heb ze nu in 3 kleuren wit rood en zwart en home made uit eigen keuken 1 Quote
Nimo Geplaatst 11 Februari, 2018 Geplaatst 11 Februari, 2018 Goed om te zien dat na al die jaren de pimpmasters er nog steeds druk aan het pimpen zijn. Na 5jaar is mijn koplamp stuk en kwam kijken of ik eindelijk Xenons in kon zetten, maar zie dat LED een betere optie is! Nu nog een garage zoeken die dit voor me kan doen (zelf heb ik 2 linker handen ) Quote
xtra40 Geplaatst 12 Februari, 2018 Geplaatst 12 Februari, 2018 Goed om te zien dat na al die jaren de pimpmasters er nog steeds druk aan het pimpen zijn. Na 5jaar is mijn koplamp stuk en kwam kijken of ik eindelijk Xenons in kon zetten, maar zie dat LED een betere optie is! Nu nog een garage zoeken die dit voor me kan doen (zelf heb ik 2 linker handen ) Ach in de winter ligt het altijd een beetje stil dus zijn we maar stikkers gaan maken maar vañ de zomer zullen we wel weer vol op er tegen aan gaan Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk ???????? 1 Quote
Sawtooth75 Geplaatst 20 Februari, 2018 Geplaatst 20 Februari, 2018 Xtra40, welke LED Lampen heb je nu hoe heb je ze gemonteerd en aangesloten en waar heb je die diepere doppen vandaan?Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
marcelvdwoude1970 Geplaatst 21 Februari, 2018 Geplaatst 21 Februari, 2018 Xtra40, welke LED Lampen heb je nu hoe heb je ze gemonteerd en aangesloten en waar heb je die diepere doppen vandaan? Sent from my iPhone using Tapatalk Je kunt de doppen gewoon bij de dealer bestellen ik heb 14 euro betaald voor twee doppen Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk Quote
Sawtooth75 Geplaatst 21 Februari, 2018 Geplaatst 21 Februari, 2018 Hoe monteer je die dan in de Rio? Heb je hiermee niet hetzelfde probleem als bij Xenon?Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 21 Februari, 2018 Geplaatst 21 Februari, 2018 jammer dat je niet in de buurt woont maar je hebt ook nog lamp houders nodig omdat xenon en die leds niet in de orginele lamp houders passen Quote
Sawtooth75 Geplaatst 21 Februari, 2018 Geplaatst 21 Februari, 2018 Je hebt dan nog steeds lamphouders nodig neem ik aan. Maar dat zullen dan andere zijn dan voor de Xenon lampen? En hoe sluit je het kabeltje aan, kun je dat gewoon in de socket prikken waar normaal gesproken de originele houder in klikt?Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 21 Februari, 2018 Geplaatst 21 Februari, 2018 ja kun je gewoon zo er in steken ik zelf haal de bedrading uit de orginele houder omdat je die anders niet in de koplamp krijgt wel even opletten dat je de plus en min goed om aansluit lamp houders zien er zo uit Quote
Sawtooth75 Geplaatst 21 Februari, 2018 Geplaatst 21 Februari, 2018 Bedankt! Ik ga het eens bekijken. Mooi alternatief voor Xenon.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 21 Februari, 2018 Geplaatst 21 Februari, 2018 heb het zelf ook uiteraard en het is top mocht het niet lukken ik bouw ook in 1 Quote
Sawtooth75 Geplaatst 21 Februari, 2018 Geplaatst 21 Februari, 2018 Nou, mogelijk dat ik op termijn een beroep op je ga doen voor het inbouwen van een achteruitrij camera. Ik heb nog meerdere projectjes op mijn lijstje staan, maar helaas meer ideeen/wensen dan geld Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote
xtra40 Geplaatst 21 Februari, 2018 Geplaatst 21 Februari, 2018 57 minuten geleden zei Sawtooth75: Nou, mogelijk dat ik op termijn een beroep op je ga doen voor het inbouwen van een achteruitrij camera. Ik heb nog meerdere projectjes op mijn lijstje staan, maar helaas meer ideeen/wensen dan geld Sent from my iPhone using Tapatalk ik herken het probleem Quote
Sawtooth75 Geplaatst 22 Februari, 2018 Geplaatst 22 Februari, 2018 Weet je toevallig ook waar je het beste LEDs voor de vloerverlichting kunt aansluiten? Ik zie het niet zitten om draden vanuit de plafondverlichting naar beneden te trekken. Ik neem aan dat je vast wel onder het dashboard ergens een draad hebt lopen waar je het op kunt aansluiten.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 22 Februari, 2018 Geplaatst 22 Februari, 2018 achter de linker stijl bekleding kan je de bedrading voor de binnen verlichting aftakken Quote
Sawtooth75 Geplaatst 22 Februari, 2018 Geplaatst 22 Februari, 2018 Ik was iets te snel, ik zag inderdaad al ergens een van je berichten daarover staan Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Wim. Geplaatst 4 Maart, 2018 Geplaatst 4 Maart, 2018 Ga ik ook maar eens een LED shopping lijstje maken. Na drie jaar toch wel genoeg van dat slechte zicht... Quote
Sawtooth75 Geplaatst 4 Maart, 2018 Geplaatst 4 Maart, 2018 Ik heb de LED verlichting vrij snel binnen gekregen, nu alleen wachten tot de verloopringen met de stoomboot aankomen. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 4 Maart, 2018 Geplaatst 4 Maart, 2018 1 uur geleden zei Wim.: Ga ik ook maar eens een LED shopping lijstje maken. Na drie jaar toch wel genoeg van dat slechte zicht... heerlijk led of xenon verlichting Quote
theomonika Geplaatst 5 Maart, 2018 Topic Starter Geplaatst 5 Maart, 2018 Broer bedankt ben ik weer blij mee 1 Quote
xtra40 Geplaatst 5 Maart, 2018 Geplaatst 5 Maart, 2018 Broer bedankt ben ik weer blij mee Was weer een leuk projectje moet zeggen ik vind hem geslaagd Verstuurd vanaf mijn Debielen Mobiele Telefoon met Tapatalk ???????? 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.