Seafox Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 Ziet er netjes heren!! niet helemaal mijn ding maar wel netjes Misschien voor de volgende keer 3 Quote
remco Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 Knap werk! En ook meteen een vraagje, Om je teller verlichting heb je een rode rand. Hoe heb je dat gedaan? Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Quote
Jack_z Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 volgens mij is die rode rand gewoon de weerkaatsing van het licht op de meter zelf ? ziet er inderdaad wel erg cool uit dat randje Quote
xtra40 Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 Knap werk! En ook meteen een vraagje, Om je teller verlichting heb je een rode rand. Hoe heb je dat gedaan? Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk volgens mij is die rode rand gewoon de weerkaatsing van het licht op de meter zelf ? ziet er inderdaad wel erg cool uit dat randje inderdaad je bent het niet gewend van Jack_z maar het klopt wel is de weerkaatsing komt om dat Theo zijn dachbord deel om de tellers ook is gespoten en die glanst nu mooi dus krijg je zo een mooie weerkaatsing 2 Quote
theomonika Geplaatst 1 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 1 Februari, 2014 dat klopt helemaal dat komt door dat wij dat deel in de kleur van de auto hebben gespoten krijg je deze mooie weerkaatsing Quote
remco Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 Ah zo haha Maar als ik de folder bekijk van de rio zie je een blauwe rand. Op mijn nieuwe superpack is dat ook niet. Gewoon wit rood verlicht Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Quote
Jack_z Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 inderdaad je bent het niet gewend van Jack_z maar het klopt wel is de weerkaatsing komt om dat Theo zijn dachbord deel om de tellers ook is gespoten en die glanst nu mooi dus krijg je zo een mooie weerkaatsing hartelijk dank voor de lovende woorden, de weg naar weer een normaal mens zijn is hard en meedogenloos maar ik zal volharden 6 Quote
arjan gt Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 Ziet er echt mooi uit, lijkt net of ze zo uit de fabriek komen. Vakwerk !!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
theomonika Geplaatst 1 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 1 Februari, 2014 dank je wel zijn er ook erg blij mee met hoe het is geworden Quote
Jack_z Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 het zal voor ons altijd wel een geheim blijven op hoeveel graden jullie je Rio afbakken in de oven geheim van de kok he Quote
Specialmade Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 @Pimpmasters, Ziet er erg goed uit. Jullie hebben echt een unieke Rio. Geheel heeft een zeer chique uitstraling. Grtz. Specialmade 2 Quote
sander-utreg Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 echt gaaf om te zien hoe unieke rio jullie hebben Quote
Jack_z Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 ben benieuwd hoelang het gaat duren tot er bij de dealer een rio met pimpmaster pack te koop is en dan wordt de 7 jaar garantie sticker vervangen door een foto van de heren die dan wel met superlijm vast zit zodat je hem er niet af kan krijgen 2 Quote
Smart Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 het zal voor ons altijd wel een geheim blijven op hoeveel graden jullie je Rio afbakken in de oven geheim van de kok he Ik kan mij nog herinneren dat er complete koplampunits in die zelfde oven gingen.....ech wel! 4 Quote
Jack_z Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 ik deed dat voorheen met mijn schoonmoeder ook want op een normale manier duurde ontharen bij haar bijna 2 maanden, dus effe in de oven uurtje op 260 graden en klaar was ze wel laurierblaadje in een bepaalde opening stoppen zodat ze niet ging stinken Quote
sander-utreg Geplaatst 2 Februari, 2014 Geplaatst 2 Februari, 2014 en dit is dan het eind resultaat ik vind het in elk geval er mooi geworden Ik zie op de foto een mooi blauw randje/stiksel lopen op zowel de stoel als het dashboard.. kan je dat ook via ebay kopen? ziet er echt super gaaf uit Quote
Jack_z Geplaatst 2 Februari, 2014 Geplaatst 2 Februari, 2014 nee dat is nou het enige wat ze niet op Ebay hebben gekocht, de heren hebben het interieur met leer laten bekleden, ziet er erg luxe uit Quote
xtra40 Geplaatst 2 Februari, 2014 Geplaatst 2 Februari, 2014 neeeeee helaas dat hebben we er zelf in laten maken onze dachbord deuren en stoelen zijn voorzien van echt leer waar er in het superpack van dat nep leer inzit (wat zo snel beschadigd) dat hebben we er af laten halen en opnieuw laten bekleden maar we hebben ook een paar weken zonder deur panelen en dachbord rond gereden 1 Quote
Jack_z Geplaatst 2 Februari, 2014 Geplaatst 2 Februari, 2014 hoe heb je dat dan met de stoelen gedaan ? want dat zal ook niet binnen een dag klaar geweest zijn ? Quote
xtra40 Geplaatst 2 Februari, 2014 Geplaatst 2 Februari, 2014 nee dat klopt toen heb ik een paar dagen in mijn broer zijn auto gereden die heeft hem niet elke dag nodig dus toen mijn auto bij de leer meneer stond heb ik zijn auto gebruikt dat leer er in maken duurde net nog geen 2 dagen Quote
Smart Geplaatst 2 Februari, 2014 Geplaatst 2 Februari, 2014 Wat een luxe wagens geworden jongens! 2 Quote
theomonika Geplaatst 2 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 2 Februari, 2014 we zijn er ook heel erg blij mee met het eindresultaat hoe het is geworden Quote
Smart Geplaatst 2 Februari, 2014 Geplaatst 2 Februari, 2014 Daar zit heel wat geld in, nog niet te spreken van alle manuren. Maar ziet er dan ook gelikt uit. 2 Quote
xtra40 Geplaatst 12 Februari, 2014 Geplaatst 12 Februari, 2014 en om het plaatje compleet te maken vandaag met naald en draad in de weer geweest een kleine verandering maar het ziet er weer gelikt uit (vind ik dan ) 3 Quote
Jack_z Geplaatst 12 Februari, 2014 Geplaatst 12 Februari, 2014 had dat geen kruissteek moeten zijn dat leer ik nu op de pannenlappen haak club Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.