xtra40 Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 Heren nog bedankt voor het inbouwen van vandaag. Het licht is grandioos. Wat een verschil zeg, niet normaal (wil niet anders meer ). en het geluid is perfect. ben nu wel een beetje doof haha. Nogmaals bedankt. Helemaal top blij dat je tevreden bent was even een dikke klus maar dan heb je ook wel en vette sound nu in je auto geniet er van en ik hoop dat je buren er ook blij mee zijn 1 Quote
Seafox Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 Helemaal top blij dat je tevreden bent was even een dikke klus maar dan heb je ook wel en vette sound nu in je auto geniet er van en ik hoop dat je buren er ook blij mee zijn Kreeg net al blikken die niet blij waren 3 Quote
xtra40 Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 neem aan dat die blauwe raam wisser op de laatste foto zo gekocht is ? of hebbie die ook gespoten ? die raam wisser heb ik inderdaad zo gekocht maar het moest wel die kleur zijn anders moet ik het niet hebben moet wel bij de auto passen 1 Quote
djendura Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 Kreeg net al blikken die niet blij waren Kreeg net al blikken die niet blij waren Blikken van jaloezie waarschijnlijk Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 1 Quote
djendura Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 Wat voor merk geluid heb je er nu in zittrn als ik vragen mag Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
Seafox Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 Blikken van jaloezie waarschijnlijk Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk haha ook, maar ook van kan het wat zachter Quote
Jack_z Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 zag vandaag tot mijn grote schrik dat ik links voor op mijn velg rand 2 kleine krasjes heb, geen idee hoe dat komt, als het stoeprand schade zou zijn dan hadden ze niet zo klein kunnen zijn en ze zitten ook ver uit elkaar, wat kan ik er het beste aan doen, gewoon wat blanke lak overheen ? Quote
djendura Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 haha ook, maar ook van kan het wat zachter Hmm daar luister ik zelf nooit zo naar haha. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
Specialmade Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 vandaag weer een prima creative weekeinde gehad en vandaag even een klokje gemonteerd en aangesloten aangezien er op de witson in de radio stand geen tijd in beeld staat heb ik besloten zelf een klokje in de auto te monteren eerst een los klokje op het dachbord maar dat vond ik dan weer geen gezicht of was weer slecht af te lezen dus nu heb ik voor deze oplossing gekozen Zo dat heb ie weer mooi gedaon jochie Ben je ook weer bij de tijd Grtz. Specialmade 2 Quote
xtra40 Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 zag vandaag tot mijn grote schrik dat ik links voor op mijn velg rand 2 kleine krasjes heb, geen idee hoe dat komt, als het stoeprand schade zou zijn dan hadden ze niet zo klein kunnen zijn en ze zitten ook ver uit elkaar, wat kan ik er het beste aan doen, gewoon wat blanke lak overheen ? waarschijnlijk torsie barstjes zou het in elk geval behandelen (voor dat het gaat coroderen)met wat blanke lak het beste is wel om even lak speciaal voor velgen te halen die kan wat beter tegen de hitte en zo Quote
Seafox Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 Wat voor merk geluid heb je er nu in zittrn als ik vragen mag Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Dat mag je vragen Ik heb in de 4 deuren deze speakers (180watt): http://www.correct.nl/artikel.php?menu=0.10&DIVISIE=consumer&ARTNR=429258 en onder de stoel heb ik deze subwoofer (700watt): http://www.pimtensen.nl/car-hifi/106c-subwoofers/119l-actieve-subwoofers/8378d-excalibur-x700-1us/ Komt nu een lekker geluidje uit Quote
djendura Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 Link werkt niet lekker Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
Seafox Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 zag vandaag tot mijn grote schrik dat ik links voor op mijn velg rand 2 kleine krasjes heb, geen idee hoe dat komt, als het stoeprand schade zou zijn dan hadden ze niet zo klein kunnen zijn en ze zitten ook ver uit elkaar, wat kan ik er het beste aan doen, gewoon wat blanke lak overheen ? Kan ook takjes zijn misschien (te dicht langs de bosjes gereden)? Quote
Seafox Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 Oke bij mij wel, zal effe kijken Quote
Seafox Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 www.correct.nl/artikel.php?menu=0.10&DIVISIE=consumer&ARTNR=429258 www.pimtensen.nl/car-hifi/106c-subwoofers/119l-actieve-subwoofers/8378d-excalibur-x700-1us/ Zo moet het wel werken Quote
Jack_z Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 je linkjes werken bij mij wel Sea 1 Quote
Jordan Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 @Seafox jij hebt dus ook de Xcaliber sub. Prima subje. Heb ik zelf ook. Komt echt een goede bas uit maar die 700 watt moet je met een korrel zout nemen. En in combinatie met een paar nieuwe speakers heb je een prima geluid. Ik heb deze in de deuren http://www.pimtensen.nl/car-hifi/105c-speakers/122l-16-5-cm-speakers/9617d-clarion-sre1722s/ en icm met deze sub en gewoon standaard HU een prima geluid. 1 Quote
Seafox Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 Yep ben er tot nu toe wel blij mee. Ik heb ook nog extra tweeters in de A-stijl van de originele navi-pack er inzitten ben daar erg blij mee, geeft net dat beetje extra. Ik heb hem nog niet helemaal open gegooid maar het staat op de doos . Quote
Jordan Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 Yep ben er tot nu toe wel blij mee. Ik heb ook nog extra tweeters in de A-stijl van de originele navi-pack er inzitten ben daar erg blij mee, geeft net dat beetje extra. Ik heb hem nog niet helemaal open gegooid maar het staat op de doos . Ze kunnen veel op de doos zetten In de praktijk zal er ongeveer 80 watt nominaal uitkomen en geloof me, dat is meer dan voldoende. Quote
djendura Geplaatst 23 Februari, 2014 Geplaatst 23 Februari, 2014 www.correct.nl/artikel.php?menu=0.10&DIVISIE=consumer&ARTNR=429258 www.pimtensen.nl/car-hifi/106c-subwoofers/119l-actieve-subwoofers/8378d-excalibur-x700-1us/ Zo moet het wel werken Ja werkte nu wel. Nette speakers. Erg jaloers op je tweeters in de a stijl probeer ze te krijgen maar nog niet succesvol Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
Jordan Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 Ja werkte nu wel. Nette speakers. Erg jaloers op je tweeters in de a stijl probeer ze te krijgen maar nog niet succesvol Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Een compo speakersetje met de tweeters in de deurpanelen werkt ook prima. Er zijn foto's van te vinden op bij forum, anders op de Facebook site van de Pimpmasters. Quote
xtra40 Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 vandaag weer even verder gegaan met de actie haal het lelijke silver gespoten accenten weg dus nu waren de hand greepjes binnen aan de beurt ik vind het weer erg mooi geworden 4 Quote
Jack_z Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 ziet er kick uit zou wel even wat anti rimpel crème op op de bekleding erom heen doen heb je die handel nog Xtra behandeld met iets omdat het wel een slijt gevoelig onderdeel is? tenzij je altijd via het raam uitstap Quote
xtra40 Geplaatst 24 Februari, 2014 Geplaatst 24 Februari, 2014 tuurlijk staat alles dik in de lak tegen het slijten dus das al beter als dat orginele verfje wat er op zat en de rest is met leer bekleed das altijd wat ripeliger was vast een oude koe dat deze wat meer rimpelde 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.