Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Voor mij is het bijna een gevalletje van wegwezen van dit forum.

Ik denk hier serieus over na.

Het blokkeren van huizebakker heeft hierin echt geen zin.

De antwoorden die hij soms door bepaalde forum leden krijgt zouden bij mij ook irritatie opwekken.

Zoals ik zijn antwoorden bekijk bedoelt hij het meestal toch positief, maar wordt daar zeer negatief op gereageerd.

Volgens mij hebben jullie allemaal 1 doel

Praten over de auto en andere leuke dingen.

Ik zie steeds meer dat er over elkaar gepraat wordt, en dat op een negatieve manier

Leuk startpunt voor alle nieuwe forum leden!

Het forum kan erg leuk zijn, maar het wordt te nadrukkelijk bepaald door een klein groepje forum leden.

Dat is jammer.....

Ik ben het helemaal met je eens. Het is te schandalig voor woorden dat de heer huizebakker hierdoor wordt geblokkeerd!

Als er iets over de "directie" van deze site gezegd wordt dan wordt het gelijk verwijderd. En zelf wel iemand kleineren en heel direct reageren.

Ik ben een fanatiek gebruiker van verschillende forums en dit gaat nergens over! Er is nog nooit een bericht van me verwijderd.

Dus oplossing, slotje op dit topic en het er niet meer over hebben. Dit wordt van kwaad naar erger!

Geplaatst

Tjonge jonge even een paar dagen niet op het forum gekeken en het is weer raak :? @ Sarkesteijn, de "directie" is net als jou en mij fanatieke Kia liefhebbers die dit forum onderhouden. Ik vind dat ze veel toelaten en

dat zij ook het recht hebben om bepaalde berichten te blokken of te verwijderen, vergeet niet dat dit geen zeik en klaag forum is.

Geplaatst

En het goede nieuws, zojuist ontvangen, dat Huizebakker weer net als iedereen gewoon weer mee kan praten.

Gaan we nu weer verder met de oplossingen ?

De auto-omruil met of zonder kosten is/blijft een lastige w.b. billenbloot-communicatie.

De bonnen toestand is nu wel helder.

Probeer Cash te krijgen ipv bonnen.

We zij nu vooral benieuwd naar de resultaten van de rechtsbijstand clubs.

• Like 1
Geplaatst

We gaan zeker weer verder met de oplossingen, maar ik zou toch wel graag meer van de spelregels af willen weten. Ik ben geschorst wegen "te persoonlijk" reageren en heb nu "proefverlof". Die misschien, net als Badr Hari, na deze post weer ingetrokken wordt.

Graag zou ik het verschil in "te persoonlijk" willen weten tussen mijn reactie en de reacties van twee andere leden in dit topic, waarvan er 1 zelfs een like heeft gekregen van de moderater die mij later geschorst heeft.

Het gaat om reactie 12-11-2012 19.10 en reactie gisteren (13-11-2012) 22.41 (geliked door de moderator).

Waar zit nou het verschil dat ik geschorst wordt en dat op die andere 2 reacties geen sancties staan?

Beste Huizenbakker,

Na overleg is je schorsing opgeheven. MAAR houdt er rekening mee dat als er vanaf nu klachten van andere forumleden komen de schorsing van 7 dagen per direct ingaat en er geen discussie over mogelijk is.

Zoals al gezegd door Betominice en mij is kritisch zijn geen enkel probleem, maar is het persoonlijk worden naar andere leden niet gewenst.

Met vriendelijke groet,

Alex VB

Geplaatst

@huizebakker,

Allereerst is het vergelijk met Badr Hari ver te zoeken.

Jij mag gewoon in alle horeca gelegenheden komen en met leden (getuigen) praten :-)

Laten we nou alle voorgaande discussies vergeten en met een schone lei beginnen.

Wees positief kritisch en geef, indien mogelijk, verhelderend advies aan andere leden.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

@huizebakker,

Laten we nou alle voorgaande discussies vergeten en met een schone lij beginnen.

Dat zou ik best willen, maar ik mag mij blijkbaar niet meer zo uiten als ik gedaan heb, terwijl dit, in mijn ogen, wel naar mij toe gedaan wordt! (eigenlijk zelfs erger in mijn ogen)

Tevens kijk ik nu telkens tegen 2 waarschuwingspunten aan waardoor ik hier dus ook constant aan herinnerd wordt.

Daarom mijn vraag, wat is nou precies het verschil, want ik wil zo'n schorsing de volgende keer ook ontlopen.

Geplaatst

@Huizebakker,

Helaas moet ik in herhaling vallen:

Laten we nou alle voorgaande discussies vergeten en met een schone lij beginnen.

Wees positief kritisch en geef, indien mogelijk, verhelderend advies aan andere leden.

(het is vaak de toon die de muziek maakt)

De waarschuwingspunten staan links op je scherm dus (even) wat meer naar rechts op je scherm kijken

en het valt niet op. :-):-)

Indien aan bovengenoemde punten wordt voldaan zul je een volgende keer een schorsing niet hoeven te ontlopen

Suc6

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Ik hoop toch dat de moderater zelf hier een duidelijke inhoudelijke reactie op wil geven, vooral over waar de ene post wel de grens over gaat en de ander niet. (en zelfs geliked wordt!)

Gelukkig houdt iedereen van andere muziek en muziek soorten. Het moet dus over de inhoud gaan.

Geplaatst

Vanaf #113 is dit topic vervuiling.

Huizebakker heeft een probleem en wil dat opgelost/uitgesproken hebben.

Fair.

Maar zullen we dit in het Kiaclubcafé voortzetten ?

Moderator, kan alles na #112 weg of verhuisd worden ?

Geplaatst

Het is inderdaad de toon waarop men reageert.

Dit hier is bijv GEEN persoonlijke aanval:

Beste Huizebakker..

Het gros van de leden gaat akkoord met de ± voorstellen.

Sommigen van het eerste uur die een nieuwe auto eisen hebben hun geluk/recht reeds gehaald.

Daar had Bloem33 bij kunnen zijn.

Bedoel je dat met billen bloot ?

Als men dit al persoonlijke aanval ziet hoort men niet thuis op een forum. Zoals ook al in een persoonlijk gericht bericht naar Huizenbakker is het noodzaak na te denken wat men schrijft en hoe men het schrijft. helaas was tot nu toe dit bij hem en soms ook anderen niet het geval.

Men heeft de kans gekregen om weer deel te nemen aan de discussies, maar wel op een positief kritische manier met respect naar anderen toe. Door het posten van een persoonlijk bericht in een topic die met dat bericht niets te maken heeft toont men totaal geen respect. Als het de bedoeling was om mijn "discussie" met Huizenbakker openbaar te maken was ik zelf wel een topic gestart. Het is helaas dat het gebeurd is.

Geplaatst

Beste Moderator,

Beste Alex,

Ik zie dat u reageert als Kiaclub lid, maar ik vermoed dat u reageert als moderator.

U haalt een ander stuk aan als de 2 posts die ik aangehaald heb, dus dat geeft een erg vertekend beeld. Graag dus het verschil in de toon uitleggen tussen mijn post en de post van 13-11 22.41 uur, die u "geliked" heeft en de post van 12-11-2012 19.10.

Het forum wordt geleid door moderators, deze behoren het forum objectief en onafhankelijk te leiden aan de hand van de forum regels.

U heeft met 2 van de 3 petten die u op heeft, namelijk die van KGC lid en van forum lid, een duidelijke afkeur van mijn stellingen en een duidelijke voorkeur voor de personen die op mij reageren. Ik kan mij voorstellen dat dit niet altijd even makkelijk is.

Geplaatst

Hallo... Is het nou even klaar met dat topic vervuiling...sjesus...jullie lijken wel één stelletje ouwe wijven..

Sluit aub dit topic, het is nu wel bekend , oplossingen zijn gegegen en sommige ook uitgevoerd. klaar.

Is nu wel goed zo...en nu weer verder met een leuk forum ipv een klaag en beschuldigings forum...Tjonge jonge zeg....

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...