Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hmm is dit weer een nieuwere versie dan die op MijnKia? Zal dan ook wel bij de nieuwe map update erbij zitten en met de kaart mee installeren?

Geplaatst

Kun je ook een print van het scherm geven, met alle gegevens van het Systeem?

Alvast bedankt.

Grts.

Geplaatst

Alvast bedankt.

Grts.

Alvast bedankt.

Grts.

Heb hem erin gezet Wat verbeterd is weet ik niet maar deze software zit wel bij de laatste kaartupdate Heb hier navteq over gebeld maar die hebben alleen de kaartupdate De software wordt door LG verzorgt Dus ja misschien toch nog een keer de nieuwe kaartuodate kopen € 169 Veel he

groet

Geplaatst

Bij de kaart update (2013) wordt nu de firmware 6.8.E geleverd.

Op de site van Navigation is de versie 6.8.H te downloaden.

Wat de verschillen zijn tussen 6.8.E en 6.8H weet ik (nog) niet.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Weet iemand ook welke versie van de kaarten nu geleverd worden zie namelijk ook net op mijnkia.nl staan

Vanaf november 2012 is de nieuwe kaart voor de Full Map navigatiesysteem voorzien zijn van een LG Navigatie systeem beschikbaar. De prijs is € 171,84 incl. BTW.

En heb mijn ceed 2012 net gekocht op 9/11/12 en vindt dat deze kaart update dus gratis aangebracht hoort te worden maar ik heb reeds redelijk recente versie draaien (aangezien ik eff niet snap hoe ik een bijlage kan uploaden zodat ik hem kan koppelen) maar even in plain tekst

Systeemversie: 6.08B

Bluetoolt 3.07

navigation: 2012.06.08 => is de nu aangeboden kaartupdate dus nieuwer dan deze?

kaartdatabankversie: 311E7AF

firmware versie: 5_4_9_JD_5D

Geplaatst

Weet iemand ook welke versie van de kaarten nu geleverd worden zie namelijk ook net op mijnkia.nl staan

Vanaf november 2012 is de nieuwe kaart voor de Full Map navigatiesysteem voorzien zijn van een LG Navigatie systeem beschikbaar. De prijs is € 171,84 incl. BTW.

En heb mijn ceed 2012 net gekocht op 9/11/12 en vindt dat deze kaart update dus gratis aangebracht hoort te worden maar ik heb reeds redelijk recente versie draaien (aangezien ik eff niet snap hoe ik een bijlage kan uploaden zodat ik hem kan koppelen) maar even in plain tekst

Systeemversie: 6.08B Hier is een nieuwere versie voor beschikbaar t.w. 6.8.E

Bluetoolt 3.07

navigation: 2012.06.08 => is de nu aangeboden kaartupdate dus nieuwer dan deze?

kaartdatabankversie: 311E7AF Dit is de nieuwste versie

firmware versie: 5_4_9_JD_5D

• Like 1
Geplaatst

Dank heb net de 6.8.H gedownload van de eerdere link van navigation. Zal ik morgen of in het weekend eens inladen, altijd lachen firmware updates uitvoeren of het nu over computers/tablets/radios/auto's gaat ik probeer het meestal wel uit.

Geplaatst

Heb vandaag 6.8.H geïnstalleerd en alles werkt nog, maar weet niet wat er veranderd of verbeterd is. Sla de kaart update maar een jaar over, vind het veel te duur, moet veel goedkoper kunnen.

Groet Wil O.

Geplaatst

Heb vandaag 6.8.H geïnstalleerd en alles werkt nog, maar weet niet wat er veranderd of verbeterd is. Sla de kaart update maar een jaar over, vind het veel te duur, moet veel goedkoper kunnen.

Groet Wil O.

Oke Woskam,

Ook ik heb hen geinstalleerd heb dit al in een ander onderwerp (navigatie kaartupdate) gezet Ik had begrepen van navteq zelf (gebeld) dat het geen kwaad kon maar ik moest me wel realiseren dat niet Navteq maar LG (kia) verantwoordelijk zijn voor de software.

groet

Geplaatst

Ik heb zojuist de kaart update ontvangen van Navteq en geïnstalleerd.. meer dan 1.5 uur gereden voor dat die klaar was bijna 8GB :o meer dan >100KM :P software versie wat op de usb staat is: 6.8.E en kaart: 311E7AF firmware heb ik echter een heel andere versie dan in bovenstaand bericht.. ik zal ook nog updaten naar 6.8.H (ik kan geen enters doen in berichten hier en ook de kleur niet meer aanpassen :S)

Geplaatst

Ik heb zojuist de kaart update ontvangen van Navteq en geïnstalleerd.. meer dan 1.5 uur gereden voor dat die klaar was bijna 8GB :o meer dan >100KM :P software versie wat op de usb staat is: 6.8.E en kaart: 311E7AF firmware heb ik echter een heel andere versie dan in bovenstaand bericht.. ik zal ook nog updaten naar 6.8.H (ik kan geen enters doen in berichten hier en ook de kleur niet meer aanpassen :S)

Als het goed is en op de site gekeken hebt staat daar de 6.8h als niuewe software en de 311E7AF als kaartupdate Kijk maar eens op de navteq site

groet

Geplaatst

(ik kan geen enters doen in berichten hier ... :S)

Heb hetzelfde (vervelende) 'probleem' :(
Geplaatst

De update juist ook gedaan. En is inderdaad op de stick met de kaartupdate staan de volgende gegevens, moet je maar aflezen op de foto. 6.8H ga ik vandaag installeren.

8u4egaju.jpg

post-3578-1355381691,13_thumb.jpg

Geplaatst

Vandaag update gekregen van de dealer ivm vervanging radio/navigatie.,

Dit had ik:

6.8 H is nu: 6.8 F

307 307

2012-09-27 2012-09-01

310E7A2 311E7AF

1.5.7_SL 1.5.7_SL

Als ik het goed heb ben ik nu up to date!!

Bubbels

• Like 1
Geplaatst

Hahahahahaaha dank je wel :oops:

Alleen de fimware nog naar 6.8. H :clap: ewn dan is ie weer helemaal nieuw.

Bubbels

Geplaatst

Is de F versie al ergens te downloaden? Groeten Wil O.

Geplaatst

Ik kreeg vandaag de kaartupdate van de dealer (in gesealde doos). Deze was me bij de aankoop van de auto nog toegezegd. Maandag moet ik een aantal uren rijden, lijkt me een mooi moment om onderweg die update uit te voeren. Heeft iemand al verbeteringen in het kaartmateriaal vast kunnen stellen?

Maar wat ik hier boven van Mr.Bubbels lees is wel vreemd.... Als ik het goed begrijp tenminste....: Software versie H klinkt toch nieuwer dan F. Overschrijft die kaartupdate de nieuwere versie van de software dan met een iets oudere?

Is dat te vermijden - ik heb ook net naar H geüpdatet, zou jammer zijn als dat nog eens moet!

Weet iemand trouwens wat de verschillen cq verbeteringen zijn in die verschillende versies?

• Like 1
Geplaatst

Ik ben nu bezig met de nieuwe 6.8 H te laden,op mijn oude systeem stond de 6.8.H, nu met de nieuwe kaart die vandaag geladen is, (311E7AF) 2013!! stond (staat) nog de oude 6.8.F die dus compleet was met de nieuwe software van een paar maanden geleden , ondertussen is er een nieuwe firmware gekomen en deze kan je nu dus laden.

Volgens mij is dit het gegeven.

Bubbels

ps ik weet nog niet of er verbeteringen zijn al ga ik er wel vanuit! :winkiss:

Geplaatst

Ik probeer al geruime tijd te achterhalen welke verschillen/verbeteringen

er zitten in de versies 6.8.E, 6.8.F en 6.8.H.

Tot op heden kan ik geen verschillen ontdekken.......wie ?????

Grtz.

Specialmade

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...