Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Nieuwe kaarten voor Navteq navigatie 2013 beschikbaar?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Is inderdaad verwarrend die verschillende data.

Is overigens al jaren zo. Zou liever zien dat de

jaar aanduiding synchroon loopt met het lopende jaar.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Zijn er al leden die de nieuwste versie gebruiken 2012/2013 ??? Ik heb nog versie 2011/2012 erop zitten en ben in het voorjaar naar Turkije gereden en heb in het buitenland geen problemen gehad met de genoemde versie.Alleen in Nederland mis je wel eens de laatste gegevens.

Geplaatst

Zijn er al leden die de nieuwste versie gebruiken 2012/2013 ??? Ik heb nog versie 2011/2012 erop zitten en ben in het voorjaar naar Turkije gereden en heb in het buitenland geen problemen gehad met de genoemde versie.Alleen in Nederland mis je wel eens de laatste gegevens.

Nederland is nou eenmaal een dynamisch land op wegenbouw gebied.

En kaartenmakers lopen per definitie minimaal een jaar achter.

• 5 maanden later...
Geplaatst

Wat een geld.....

Dat is echt te duur

Het kan inmidels ook 'gratis' met kaarten van 3e kwartaal 2011.

Nieuwer is nog niet beschikbaar.

• 7 maanden later...
Geplaatst

Voor Kia's  na 1 september 2013 krijg je 6 jaar lang gratis updates. Ik moet voor mijn Kia, van januari 2013, € 199,- betalen voor deze updates.

Heeft iemand hier ervaring mee of een andere oplossing

Geplaatst

in nederland werkt geen ene navigatie goed, want ze gooien iedere dag weer hele straten open, het moet toch eens een keer klaar zijn :P

Geplaatst

Voor Kia's  na 1 september 2013 krijg je 6 jaar lang gratis updates. Ik moet voor mijn Kia, van januari 2013, € 199,- betalen voor deze updates.

Heeft iemand hier ervaring mee of een andere oplossing

Aan welke andere oplossing denk je zelf? Ik ben bang dat je geen andere (nog goedkopere) oplossing zult vinden met een vast navigatiesysteem in de auto.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...