frikon Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 Beste Kia-clubleden, Heb net het topic over de VSM-pakket perikelen gelezen bij de Rio. Ik ben sinds een week de trotse bezitter van een Kia Cee'd SW met pluspakket, volgens de brochure zou het bewuste VSM-pakket standaard op mijn auto moeten zitten. Ik maak me nu ongerust over het feit of het er ook wel op zit, heb op een helling niet kunnen merken dat bij het lossen van de handrem, de auto even blijft hangen. Een noodstop heb ik gelukkig nog niet hoeven maken, maar ja je ziet zelf niet of de remlichten gaan knipperen . Is er iemand die hier duidelijkheid in kan geven, ivm ervaring. Met groeten, tot nu toe een tevreden kia rijder. Quote
bigwade Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 Ik ga even bier en pinda's pakken............ 6 Quote
mika kjelld Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 (aangepast) als de remmen even blijven hangen dan heb je het er wel opzitten maar je moet wel het pedaal intrappen en niet de handrem gebruiken 27 November, 2012 aangepast door Alex VB Onnodig quoten. Lees forumregels aub! Quote
vette sajs Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 Ik ben sinds 2 weken de trotse bezitter van een c'eed SW pluspack en heb 2 keer op een helling gemerkt dat het pakket werkt. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 Ik heb het ook met remmen gemerkt, als je achteruit rijd merk je het al bij het remmen. Quote
wilcot Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 De link die in het VSM forum genoemd wordt om je uitrusting te controleren werkt voor alle Kia's. Kijk je VIN nummer daar even na en je weet of je het hebt. Quote
xtra40 Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 en anders stuur je via een pm je chassis nummer dan krijg je een mooi lijstje van me met alles wat er op je auto zit Quote
frikon Geplaatst 10 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 10 Januari, 2013 Feestdagen voorbij, tijd om naar de dealer te gaan. Ik had problemen met de parkeersensors-achter, bleven piepen. Probleem opgelost door het kapje op de trekhaak recht te zetten...... . Meteen even gevraagd hoe het met het VSM-pakket zat. Direct uitgeprobeerd, hillassistend werkte op toch wel stijle helling en flink de voetrem intrappen. Ik blij!! Groetjes Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.