Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Geachte Kia rijders,

Wie heeft er een standkachel of heeft hem laten inbouwen, hoe werkt dit , bevalt dit en uiteraard wat kost dit. En waar te koop.

Een hoop vragen, maar belangrijk met dit weer.

bvd

Henk

Geplaatst

Had er een in mijn Volvo. Geweldig. Je stelde op de boardcomputer in hoe laat je weg wilde en hij voelde dan aan de hand van de temperatuur hoe laat hij moest gaan opwarmen. Je stapte in een volledig doorgewarmde auto in, ruiten ontdooid, koelwater op temperatuur. Maakte wel herrie en het stonk naar diesel als hij aan stond.....maar dan heb je ook wat....

Geplaatst

Ik heb een offerte binnen en ben nu nog aan het bijkomen € 1800 , hier moet ik toch echt over na denken , het is mooi maar wel kostbaar

Geplaatst

http://www.vergelijk...ist=ventilator/

http://www.vergelijk...420/specs.rhtml

en een verlengsnoer...

Motor wordt later wel warm bij het rijden :-)

Bigwade , dank voor het meedenken, maar ook hier het probleem is de afstand van mijn huis naar de auto .

Is er geen oplossing met een extra accu en kachel op 12 volt?????

Geplaatst

en dat terwijl de kachel zelf net aan voor €600 te koop is maar dan moet je nog handig genoeg zijn om hem er zelf in te maken

http://www.ebay.nl/i...#ht_4806wt_1194

Weet jij iemand :wink: Ik denk onder motor kap lukt me nog wel (denk ik) maar benzineleiding aansluiten daar heb ik geen kaas van gegeten.

Geplaatst

ik zou me meer zorgen maken om de electronica die ook op je kachel moet worden aangesloten worden zo dat als de kachel aangaat dat ook je ventilator gaat draaien

voor je benzine heb je een stand pijp die je door middel van een gat in je tank te boren aanklemt en er komt een leiding naar je extra brandstof pompje en een slangetje naar je

kachel er is geen retour leiding nodig

Geplaatst

Ik vraag me af hoe snel je je accu leegtrekt met zo'n kachel.

Niet...

Ze werken met een externe kabel of op benzine.

Geplaatst

Niet...

Ze werken met een externe kabel of op benzine.

Als je mijn link gebruikt zie je kachels op 12V.

Speciaal voor in de auto. Dus geen echte standkachel !

Maar het werkt wel voor het ontdooien van ramen en het

verwarmen van je auto.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Leuk zo'n standkachel, maar leven we wel in een klimaat waar we dit nodig hebben.

Als het smorgens gevroren heeft start ik altijd de auto, blower voorruit vol aan, achterruitverwarming aan.

Even 5 min krabbel en klaar. Ik vind het het geld en rompslomp voor een standkachel niet waard.

Geplaatst

Leuk zo'n standkachel, maar leven we wel in een klimaat waar we dit nodig hebben.

Als het smorgens gevroren heeft start ik altijd de auto, blower voorruit vol aan, achterruitverwarming aan.

Even 5 min krabbel en klaar. Ik vind het het geld en rompslomp voor een standkachel niet waard.

Helemaal met je eens ik rij al 40 jaar zonder een standkachel , dus echt niet nodig, maar dan kan je nu heel veel dingen gaan veranderen die niet echt nodig zijn

Het leek me handig maar 1800 vind ik duur, als ik het zelf zou kunnen doen en de kosten beperkt zou blijven tot 1000 dan zou ik het overwegen.

Geplaatst

Als je mijn link gebruikt zie je kachels op 12V.

Speciaal voor in de auto. Dus geen echte standkachel !

Maar het werkt wel voor het ontdooien van ramen en het

verwarmen van je auto.

Grtz.

Specialmade

Dat werkt inderdaad enigszins om je ruit te ontdooien... Maar je auto krijg je er niet mee warm.

Daarnaast is het risico op het knappen van je voorraam nogal groot hiermee.

Geplaatst

Dat werkt inderdaad enigszins om je ruit te ontdooien... Maar je auto krijg je er niet mee warm.

Daarnaast is het risico op het knappen van je voorraam nogal groot hiermee.

Voorruit knapt niet hoor, die kan wel wat hebben.

Geplaatst

Ik heb een standkachel gevonden € 680 incl. de originele kia sportage starters kit setje en een tijd schakelaar.

als ik hem koop met een afstand bediening welk een bereik heeft van 1000 meter dan kost hij € 880.

Indien ik overga tot koop en gemonteerd heb dan laat ik dit even weten (tekst+foto`s)

Henk

o ja mijn nw toeter moet ik ook nog installeren.

• Like 1
Geplaatst

Ik heb een standkachel gevonden € 680 incl. de originele kia sportage starters kit setje en een tijd schakelaar.

als ik hem koop met een afstand bediening welk een bereik heeft van 1000 meter dan kost hij € 880.

Klinkt boeiend! Voor zo'n bedrag wil ik het ook wel overwegen. Dus inderdaad ....hou ons op de hoogte....!

• Like 1
Geplaatst

Klinkt boeiend! Voor zo'n bedrag wil ik het ook wel overwegen. Dus inderdaad ....hou ons op de hoogte....!

mga1600 doe ik zeker, ik heb al even gekeken naar mijn auto voor de inbouw , maar toch iets ingewikkelde dan ik dacht, maar we zien wel.

Henk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...