Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

navigatie scherm kopen ? waar?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

beste mede forumers

ik heb een kia rio gekocht

over 3 weken kan ik hem ophalen

zijn er mensen die na de hand een scherm hebben gekocht / laten inbouwen ?

graag wil ik hier wat meer info over hebben

zie wel op marktplaats advertenties van 400 euro

maar werken de stuur bedieningen dan nog wel bijv?

of is dit bagger om het zo maar te zeggen

alle info welkom

mvg

Geplaatst

Hey ik heb bij aankoop van mijn Design Edition de Pioneer avic f940bt laten inbouwen. Je kan dit systeem ook los bestellen. Dit systeem werkt bij mij perfect. Helder scherm, volledig stuurbediening(dus ook opnemen en ophangen via je stuur) Touch screen en ziet er gewoon heel gaaf uit. Misschien een idee voor jou ! Ik heb hem dan wel door de dealer laten inbouwen. Kost wat maar dan heb je ook wat!

Geplaatst

Ja zeker is dit een goeie ik ben alleen niet helemaal tevreden over de radio

Maar verder doet hij het perfect

En bij deze kunnen je airbag lampjes gewoon weer op hun originele

Plek terug worden gezet

Geplaatst

Ja zeker is dit een goeie ik ben alleen niet helemaal tevreden over de radio

Maar verder doet hij het perfect

En bij deze kunnen je airbag lampjes gewoon weer op hun originele

Plek terug worden gezet

Hoi Xtra,

kan je aangeven wat er niet goed is aan de radio?

bedankt

Aaron

Geplaatst

de ontvangst is niet zo best vind ik altans als je ergens tussen 2 huizen of dicht ergens langs rijd gaat de radio meteen

naar een andere of betere zender zoeken

heel erg iritant

Geplaatst

oke

maar bij welke is de ontvangst niet lekker?

bij degene waar ik de link van gaf

of extra?

ja ik heb het niet zo met geld overmaken naar de andere kant van de wereld:P

• Like 1
Geplaatst

bij die met dat zwarte front heb ik dit uit jou link

en als je iets koopt aan de andere kant van de wereld moet je dit altijd via een betaal site zo als paypal doen dan krijg je altijd je geld terug als je je spullen niet krijgt of dat er iets mee is

• 4 weken later...
Geplaatst

Hey ik heb bij aankoop van mijn Design Edition de Pioneer avic f940bt laten inbouwen. Je kan dit systeem ook los bestellen. Dit systeem werkt bij mij perfect. Helder scherm, volledig stuurbediening(dus ook opnemen en ophangen via je stuur) Touch screen en ziet er gewoon heel gaaf uit. Misschien een idee voor jou ! Ik heb hem dan wel door de dealer laten inbouwen. Kost wat maar dan heb je ook wat!

Hoi krado, watwaren hier de meer kosten voor?

Geplaatst

Heb je evt. een fotootje van je interieur met dit systeem erin? Ben wel benieuwd hoe dit oogt!

Geplaatst

al die radios zijn het zelfde alleen het front waar ze in zitten zijn allemaal anders

maar ik en nog meer met mij zijn erg tevreden over het geluid

nu heb ik wel de speakers en zo ook vervangen en een kleine sub onder de stoel

en dan klinkt het al snel een stuk beter maar ondertussen heb ik een witson unit in mijn auto ook erg goed iets minder vermogen

maar nog steeds erg goed voor het geld

maar je bent altijd welkom om eens te komen luisteren

http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=101646132

Geplaatst

al die radios zijn het zelfde alleen het front waar ze in zitten zijn allemaal anders

maar ik en nog meer met mij zijn erg tevreden over het geluid

nu heb ik wel de speakers en zo ook vervangen en een kleine sub onder de stoel

en dan klinkt het al snel een stuk beter maar ondertussen heb ik een witson unit in mijn auto ook erg goed iets minder vermogen

maar nog steeds erg goed voor het geld

maar je bent altijd welkom om eens te komen luisteren

http://www.witson.co...proID=101646132

Bedankt,

Ik wil in de auto van m'n vrouw ook andere speakers inbouwen met een versterker op de originele radio, maar als het geluid dan nog niet goed is kijken we naar een alternatief dus eventueel een andere radio.

Ik las iets in een post van je dat de radio ontvangst van de watson tegenviel. Hoe erg is dat, en waar heb je de radio's gekocht.

Geplaatst

en ik heb de radio direct bij de fabriek uit de link gekocht http://www.witson.co...proID=101646132

heb ik via mail met die mensen geregeld

Bedankt, dan weet ik weer iets meer.

Verder geen problemen gekregen met de douane omdat het elektronica is?

Heb ooit een rockford 3 sixty uit amerika besteld voor m'n focus, maar moest aan de postbode nog even 100 euro invoer belasting betalen omdat het elektronica was.

Geplaatst

Ja zo een groot paket word er bijna altijd uitgehaald Door de douane helaas

Ik heb er nu een aantal geïmporteerd en heb tussen de 65 en de 25 euro betaald

Het is me pas 1 keer gelukt om hem er tussen door te laten glippen

Geplaatst

Ja zo een groot paket word er bijna altijd uitgehaald Door de douane helaas

Ik heb er nu een aantal geïmporteerd en heb tussen de 65 en de 25 euro betaald

Het is me pas 1 keer gelukt om hem er tussen door te laten glippen

Je moet soms een beetje geluk hebben. :wink:

• 2 weken later...
Geplaatst

<knip>

ondertussen heb ik een witson unit in mijn auto

Ik overweeg zo'n Witson in mijn Picanto, maar hoe zit het met de iPod-aansluiting, werkt dat ook nog steeds

op de originele aanslutingen? En laat deze dan toevallig ook de album-art zien, of dat dan weer niet?

Watvoor navgatie draait deze? Nederlands? TomTom, of iets anders? Ben echt nog een n00b wat dat betreft...

• Like 1
Geplaatst

ik neem aan dat deze net zo zit aangesloten als bij onze rio en daar werkt alles met de witson unit zo als het nu ook werkt dus je usb en je aux aansluiting maar ook je stuur wiel bediening

blijft werken zo als het nu ook is

op deze navigatie kan je alle soorten navigatie zetten die draaien op win ce wij draaien IGO en die doet het perfect mat alls er op en er aan gebouwen en snelheid en cameras noem het maar op

Geplaatst

Vraagen staat vrij zou het gewoon doen

Maar ik heb de hoop een beetje opgegeven dat ik een werkende tomtom er op krijg

Maar het is niet onmogenlijk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...