Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Zoals beloofd hier nog enkele foto's van ons nieuwste familielid.

Ik dacht - goh maak maar eens een dagboek aan want er kunnen nog meerdere dingen volgen kwa uitbreidingen en accessoires misschien.

Maar nu eerst enkele foto's puur natuur en af fabriek van onze "black mamba"..

Geniet van deze schoonheid.. Ik doe het iedere dag :lol:

Deze foto's zijn gemaakt in de buurt van Maastricht bij het Albertkanaal. Voor de mensen die het precies willen weten: bij de sluizen van Ternaaien.

100_2856.JPG

100_2857.JPG

100_2861.JPG

100_2866.JPG

100_2867.JPG

100_2870.JPG

100_2876.JPG

100_2886.JPG

Ik zal in de loop van de tijd nog meer foto's op de diverse plekken van deze beauty maken en ook plaatsen.

Groet,

Alex VB

Posted

Wauwwwwwwwwwwwww, wat een mooie auto.

Hele mooie foto's in een mooie omgeving.

Langs deze weg: heel veel plezier met je ride, en vooral heel veel veilige kilometers.

Groeten

Philip

Posted

Dank u, dank u!

Is inderdaad een mooie auto en de foto's zijn inderdaad genomen op een mooie locatie.. Fotograferen is een kleine hobby van mij.. Ik heb dan geen super deluxe digitale spiegelreflexcamera met toeters en bellen, maar een simpele (Nou ja simpel) Kodak camera'tje... En ik ben tot nu toe nog meer dan tevreden van de fotografische kwaliteiten van dit toestel.

Groet en misschien dat we elkaar ooit "live" zien,

Alex van Breemen

Posted

Als het weer een beetje meewerkt zitten we deze zondag op Maasmechelen, op het circuit "Duivelsberg", voor een groot tuning event.

Dat is toch redelijk in de buurt.

Misschien hier een meet en greet??

Groeten

Philip

Ps: even de foto van poster weggehaald

Philip

Posted

Maasmechelen is inderdaad bijna om de hoek..

Vandaag was de "autostrada" al redelijk bezaait met getunede auto's..

Ik zal overleggen met de 2 bazen (Vrouw & Dochter)hier of we zondag ff komen aanwippen. Het kan natuurlijk zijn dat ze naar het strand willen of dergelijke...

Houd je op de hoogte.

• 3 months later...
Posted

Ondertussen zijn we al 12840 km verder in 3 maanden tijd. In de 2 weken dat ik in de VS was heeft vrouw lief heerlijk kunnen genieten van "black Mamba" ff 3000km plus op de teller. :shock:

Nee grapje... deze auto is vooral bedoeld om te rijden, rijden en rijden.

Alleen moet deze beauty deze week ff naar de garage om een giga kras te laten verwijderen die een paar vandaaltjes hebben aangebracht. In 3 maanden tijd is dat nummer 3.. :cry:

100_2903.JPG

Gelukkig hebben we de dader(s) op heterdaad kunnen pakken. Wie is nu zo dom en bekrast een auto waar 2 camera's op gericht staan?

voor de rest niets dan tevreden over deze KIA cee'd SW.

• 4 months later...
Posted

Een kleine update.

Black Mamba is nog steeds standaard en heeft helaas nog steeds zijn kras op de deur :( . Voor 25 April zal deze helemaal verdwenen zijn :)

bij mij kriebelt het ook al een tijdje om toch enkele acessoires toe te voegen of te vervangen.

1 van de dingen die ik wil vervangen zijn de velgjes die er nu op zitten. Deze zijn niet lelijk, maar verandering van spijs doet eten zeggen ze.

Mijn keus is op dit moment gevallen op volgende velg:

086.jpg

Deze zal er dan als volgt uit moeten zien op Black Mamba:

http://www.autoverkade.nl/InterTyre/car.php?cmd=carpicture&brand=ki&model=ceed&type=002&sysnr=196956

Verder heb ik het idee om de standaard dorpels te vervangen door de chrome sierdorpels van KIA zelf.

Posted

Mooie velgen :D Inderdaad die velgen staan er zeker goed onder :D

Gr Daiz

• 2 years later...
Posted

Het is weer een tijd geleden dat ik iets in mijn dagboek heb gepost. Dus hier maar weer een kleine maar voor mij gelukte up-date van Black Mamba.

Vandaag heb ik mijn cadeau mogen laten monteren bij de KIA dealer, zijnde LED verlichting. De monteurs van betreffende KIA garage in Nederland (Kerres te Maastricht) hebben zich 2 uurtjes mogen amuseren met "Black Mamba" waarvan dit het resultaat is:

GroteFoto-HTIFPIRQ.jpg

De verlichting is nu nog als vervanger van het stadslicht, maar deze functie zal niet meer lang vervuld worden door deze LED verlichting omdat er een DRL schakelaar met dimfunctie wordt ingebouwd zodat ik gebruik kan blijven maken van mijn automatisch licht aan/uit functie.

In "mijn" garage staan nog enkele andere foto's gemaakt van de LED verlichting.

Posted

Ziet er inderdaad goed uit Alex. Morgen gaat de ledverlichting er bij mijn auto op.

Wordt die DLR module door de dealer geplaatst? Daarnaast is het dimmen van

deze ledverlichting nou niet echt nodig, lijkt mij!

Posted

He Smart, DLR module moet je achteraf zelf laten inbouwen of zelf doen. Schijnt een werkje te zijn van max 20 min.

Posted

He Smart, DLR module moet je achteraf zelf laten inbouwen of zelf doen. Schijnt een werkje te zijn van max 20 min.

Oké, nog niet helemaal duidelijk. Mijn automatische aan/uit functie

van de verlichting werkt wel i.c.m. met deze ledverlichting.

Posted

Vertel.. Is je Led aan als je overdag rijdt met de automatische functie aan? Dan kom ik eventjes naar jou dealer toe..

Ik heb de verlichting overdag nu niet op automatisch staan, omdat de leds dan uit zijn. Ik wil ze graag als dagrijdverlichting gebruiken en als het te donker wordt deze laten branden als het dimlicht aangaat.

Posted

Ik hoop niet dat wij naast elkaar ons verhaal doen. Ik zal proberen aan te geven hoe/wat/waar.

Ik zet de ledverlichting op stadslicht en bij het uitstappen doe ik niets. De ledverlichting gaat

meteen uit ná het uittrekken van de contactsleutel. Bij het inschakelen van het dimlicht doe ik

ook niets ná contact uit, maar dan gaat de verlichting vertraagd uit (follow-me-home functie).

Ik hoop dat het zo duidelijk is. Overigens is ook bij mij de originele stadsverlichting uitgeschakeld

en dus vervangen door de leds.

Posted

Volgens mij bedoelt Alex iets anders.

Bij de stand AUTO (van de verlichting) staat bij mijn SP3 overdag de LED verlichting aan.

Op het moment dat het te donker wordt, komt het normale dimlicht erbij en dimt de LED verlichting.

Posted

In het Nederlands wordt het mij nu geheel duidelijk....:D

Die Alex is ook al aardig verbelgt ;)

Ik snap nu wat wordt bedoeld, ik zal dit morgen eens gaan controleren.

Ik weet niet eens of ik wel de stand AUTO heb.....erg hé?:blink:

Posted

Ik heb dit dus gecontroleerd en mijn auto heeft geen AUTO stand. SCHANDALIG!:blink:

Wel een mooie optie dat dit zo werkt!

Posted

Ik heb dit dus gecontroleerd en mijn auto heeft geen AUTO stand. SCHANDALIG!:blink:

Wel een mooie optie dat dit zo werkt!

Zo zie je maar dat een topauto binnen 10-11 maanden al weer volstrekt achterhaald is.

Ik zou gaan klagen, HAHAHAHAHA!

Posted

Zo zie je maar dat een topauto binnen 10-11 maanden al weer volstrekt achterhaald is.

Ik zou gaan klagen, HAHAHAHAHA!

Ja, inderdaad en nee, want Alex heeft dit dus al wat langer op zijn Cee'd SW!

Posted

Ja, inderdaad en nee, want Alex heeft dit dus al wat langer op zijn Cee'd SW!

Had nou zo gehoopt dat je dat niet door had..

Wordt het nu een slechte nacht ?

Posted

Ik had het gewoon vóór de aanschaf van de Venga willen weten......:D

• 3 weeks later...
Posted

Zijn er al foto's van jouw led verlichting Arnold ? (heb nog niet gekeken hoor...)

@ Alex: bevalt het goed ? Mijn set ligt klaar, had afgelopen week vakantie anders had het er al ingezeten !