Gast Daiz Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Het is mij gelukt!! Heb 4 foto's in m'n garagestuk neergezet. Gr Daiz
Jantje.2 Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Mooi werk Daiz, alleen de voorbumper vind net een tikje te geworden, maar dat is mijn smaak. Leuk dat het eindelijk bijna af is (je was hier al mee bezig toen ik mijn kia kocht)
Gast Daiz Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 hahahahaha tjah dat vond ik ook Maar daarom valt hij zo op hahahah
Jantje.2 Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Ach, het is sowieso iets wat je (grotendeels?) zelf gemaakt hebt, dus sowieso iets om trots op te zijn
El-Rio-Grande Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Intercoolertje achter dat gaas, Xenon erin, paar LED strobes achter het gaas en het ziet er vet uit als ie eenmaal gespoten is Oh ja, we moeten de TAZlights niet vergeten in t kontje... en tsja.. al heb je er negatieve ervaring mee in het verleden... ruitjes tinten?? Wil het nog steeds best voor je doen hoor... Weet nog een nette prijs voor je ook.. ga zo door iig! Groetjes uit Nijmegen
Gast Daiz Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Ach, het is sowieso iets wat je (grotendeels?) zelf gemaakt hebt, dus sowieso iets om trots op te zijn Yeps, we hebben alles zelf gemaakt ben zeker trots
Gast Daiz Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Intercoolertje achter dat gaas, Xenon erin, paar LED strobes achter het gaas en het ziet er vet uit als ie eenmaal gespoten is Oh ja, we moeten de TAZlights niet vergeten in t kontje... en tsja.. al heb je er negatieve ervaring mee in het verleden... ruitjes tinten?? Wil het nog steeds best voor je doen hoor... Weet nog een nette prijs voor je ook.. ga zo door iig! Groetjes uit Nijmegen Hey Peter, Hahaha idd, alleen beetje duur met die spullen..doorsparen.....TAZLIGHTS zijn helemaal vet gemaakt (keimooi Philip) Die staan zeker goed! Ennuh ramen tinten had ik negatieve ervaring mee ja.... had het laten doen bij die automat, maar ze hadden toen alles verkl**t Dus dat gaat nog gebeuren Dan geef ik wel een gil haha, komt goed Thanx voor de reactie! Gr Daiz
Tazteam Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Hai Daiz, zeer nette auto, had ik je net ook al gezegd, echt een plaatje. Hopelijk gaat het sparen voor de spuiter voorspoedig, en kan de auto snel naar een tuningshow. En dan zeggen dat onze Pica extreem (is) was, maar die van jou slaat werkelijk alles. Binnenkort nog wat leuke accesoires op en in de Pica van jou, en dan is het plaatje compleet. Nogmaals: machtig mooi. Groeten Philip
Smart Geplaatst 29 Juni, 2011 Geplaatst 29 Juni, 2011 Hey Daiz, dat ziet er erg strak uit zeg. Heel mooi geworden! Nu nog even in kleur spuiten en jij bent nadrukkelijk aanwezig op de weg....... Ze gaan dan vanzelf aan de kant.
truckertje Geplaatst 30 Juni, 2011 Geplaatst 30 Juni, 2011 Hoi Diaz, Dat ziet er echt super mooi uit. Groetjes Marian
Gast Daiz Geplaatst 30 Juni, 2011 Geplaatst 30 Juni, 2011 Hey Daiz, dat ziet er erg strak uit zeg. Heel mooi geworden! Nu nog even in kleur spuiten en jij bent nadrukkelijk aanwezig op de weg....... Ze gaan dan vanzelf aan de kant. Hahah tjah hij is een beetje breed , bij het proefrijden vielen we ook al aardig op en de meeste keken wtf.....is dat..hehe Thanx voor je reactie Leuk!! Gr Daiz
Gast Daiz Geplaatst 30 Juni, 2011 Geplaatst 30 Juni, 2011 Hoi Diaz, Dat ziet er echt super mooi uit. Groetjes Marian Dank je wel Marian! Uit welke kant komen jullie van DB? Gr daiz
Gast Daiz Geplaatst 30 Juni, 2011 Geplaatst 30 Juni, 2011 Hai Daiz, zeer nette auto, had ik je net ook al gezegd, echt een plaatje. Hopelijk gaat het sparen voor de spuiter voorspoedig, en kan de auto snel naar een tuningshow. En dan zeggen dat onze Pica extreem (is) was, maar die van jou slaat werkelijk alles. Binnenkort nog wat leuke accesoires op en in de Pica van jou, en dan is het plaatje compleet. Nogmaals: machtig mooi. Groeten Philip Dank je wel Philip, !! Jou pica (mag) mocht er ook zeker zijn!!! Was een favo van me! Keimooi gemaakt! Nogmaals bedankt voor de accesoires! Zie je binnenkort! Gr Daiz
truckertje Geplaatst 1 Juli, 2011 Geplaatst 1 Juli, 2011 Dank je wel Marian! Uit welke kant komen jullie van DB? Gr daiz Wij komen van "de Buitenpepers" Die van mijn man kun je herkennen aan de richtingaanwijzers in de spiegelkappen van z'n Soul. Groetjes Marian
Aanbevolen Berichten