Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Valt op zich wel mee €165, als hij in het echt net zo fraai is als op de foto tenminste...

Is zoiets een beetje fatsoenlijk in te bouwen of komt daar echt solderen bij kijken?

Geplaatst

in elk geval je start stopknop als je die hebt moet je er zelf in maken 

en voor de aansluitingen heb ik aan ze gevraagt dus even afwachten wat ze zeggen

Geplaatst

Ben benieuwd of de Android firmware op de Windows ce systemen geflasht kan worden

Ik ook. Qua specs lijkt het mogelijk. Ik probeer het niet. Heb al te veel betaald voor dit systeem.

Als het stabiel draait geef ik het een kans. Kwestie van Android root-bestanden overzetten?

Geplaatst

ze zijn lekker kort en bondig bij alibaba.com

RE: RE: RE: Price Inquiry from 
  • Date:Sat  17 Aug. 2013  06:56
  • From:Ryan Lim
  • Send to:Eelko Roskam

Message Origin:    KOREAMessage IP:   115.161.97.*

Plug and Play type.
Although Alibaba.com aims to provide you with accurate Sender Details, we are not able to fully guarantee the accuracy of every Sender's IP information. Alibaba.com is neither responsible nor liable for any of the above information.
Geplaatst

ze zijn lekker kort en bondig bij alibaba.com

RE: RE: RE: Price Inquiry from [/size]

• Date:Sat  17 Aug. 2013  06:56
  • From:Ryan Lim
  • Send to:Eelko Roskam

Message Origin:    KOREA[/size]Message IP:   115.161.97.*[/size]

Plug and Play type.

Although Alibaba.com aims to provide you with accurate Sender Details, we are not able to fully guarantee the accuracy of every Sender's IP information. Alibaba.com is neither responsible nor liable for any of the above information.

Haha, heel kort :P

Volgens mij ben je nog steeds op hetzelfde punt, haha :)

• 3 maanden later...
Geplaatst

Thanks! Dat wordt bestellen dan maar denk ik, ik zie in de beschrijving staan dat het apparaat ook NL kent dus ben benieuwd...

En al besteld? of iemand anders ervaring met de Android versie? 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...