Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ja het laatste type voor de Morning/Picanto is     W2-D9526K with GPS (no map included)+3G modem Support+      echter als ik er twee mee neem moet ik voor beiden de zgn hollandse lasten bij intreden in het koninkrijk betalen terwijl ik met ``een`` ruim beneden de € 320 zit wat vrij is van van alles en nog wat.

Als het scherm wat vreemd aan doet, het internet is hier bagger en ik verander niets als het leesbaar is.

nee , het was maar een oprisping ha ha maar ga wel kijken voor wat anders dat is zeker .

Geplaatst

Hallo,

Ik ben de beroerdste niet en ik had je graag geholpen maar ik kom met de belastingvrije tabak ed krap aan de 320€ en een sigaret te veel en je draait gelijk voor de volle mep op en niet alleen voor die ene sigaret (pakje)

In de Chinezen wereld gaat wel het verhaaltje dat bv luchthaven Brussel wat soepeler kan zijn ,maar ik wil de gok niet  wagen, trouwens via Schiphol met de KLM heb ik een retourtje en directe vlucht voor 500€ dat scheelt toch een 4 a 500 ballen ! met de gangbare prijzen.

KLM heeft de eerste vijf dagen van de maand dikwijls heel voordelige aanbiedingen !!!!, en dan komt een maandje China incl hotel en visum op een 1200 €, en met 300€ kan je daar veel eten en reizen gedurende die maand, ik doe dit nu voor de vijfde keer en het najaar is alweer gepland.

Raketsilo`s in China of toch niet ?

2v2z8er.jpg

Geplaatst

Volgende maand komt er een nieuw systeem uit van Witson de volgende:

http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=101885522

Qua preformance beter dan de huidige iemand die zich hier al in heeft verdiept? Ik denk dat ik hem toch volgende maand dan maar ga bestellen en meteen voor het nieuwe model ga :). de Avic 940BT heb ik weer uit me hoofd gezet de afwerking van de Witson's is veel mooier in mijn ogen :).

Ben alleen wat onzeker over het bestellen in Hong Kong.... Heb dit nog nooit gedaan en wil geen verkeerd model binnen krijgen..

Geplaatst

Hallo vanuit China,

Witson is een firma van mainland China`, dus niet uit Hongkong, en hoort bij de gold suppliers van Alibaba.com, bij niet gold suppliers is er wat meer tot veel risico.

Witson accepteert Paypal of de ``chinese variant Escrow``

Mijn voorkeur gaat naar paypal, dat kennen wij beter maar welke je ook kiest bij beiden worden kosten berekend.

Wilson regelt de verzending zelf na betaling via  bv Paypal.

Geef je het juiste nummer van het object op krijg je een mail met pics en een prijs en evt verzendkosten.

Ik geloof niet dat er veel fout kan gaan, de man die deze zaken behandelt is Bob en zoals ik gemerkt heb wil hij niets verkeerd doen en herhaald evt alles nog een keer.

Ik kan die nieuwe 8 inch niet meer kopen want het toestel moet mee in mijn bagage en zwerft ergens bij de post in China rond op weg naar mijn china adres.

Succes

Groeten ,Arie

Geplaatst

Heb met mijn leverancier van de unit kontakt gehad via mail en de oplossing is/wordt dat hij een Witson gaat bestellen en die kan ruilen,hij vond het niet echt nodig om alles te vermelden of juist niet o.a knoppen verlichting etc Kia is rood en thats it, mijn stelling was ; je zet een advertentie met specs en als blijkt dat een deel niet aanwezig is ( of het nou nuttig - hoorbaar - belanrijk is )lever je niet het juiste product , maar we zijn er dus uit, dus wachten en wachten.

Geplaatst

Ik geloof niet dat er veel fout kan gaan, de man die deze zaken behandelt is Bob en zoals ik gemerkt heb wil hij niets verkeerd doen en herhaald evt alles nog een keer.

Ik kan die nieuwe 8 inch niet meer kopen want het toestel moet mee in mijn bagage en zwerft ergens bij de post in China rond op weg naar mijn china adres.

Succes

Groeten ,Arie

Let wel maar goed op dat er geen type nummertje veranderd in de bevestigingsmail. Dat was bij mij gebeurt. En dan wordt Bob iets minder gemakkelijk met terugsturen. Het heeft mij uiteindelijk dik €200 euro meer gekost dan oorspronkelijk de bedoeling was. En bijna 2 maanden wachten. Ik had de radio nu zelfs goedkoper in Nederland kunnen kopen. Maar ja dit is pech hebben. Er zijn er een hoop op het forum waartegen wel goed gaat.

Geplaatst

Zojuist Bob gemaild om de Witson W2-C217 aan te schaffen dit is de nieuwe versie met A8 processor gevraagd wanneer deze beschikbaar is en als dit beschikbaar is ik deze ook meteen kan bestellen.. In afwachting.. :)

Geplaatst

Hallo,

Even hoe de verpakking etc eruit ziet van Witson, heb eea even opengemaakt en alles netjes en stevig ingepakt bevonden.

Een platte doos die ik eerst voor ``bescherming `` aanzablijkt de uitgebreide kabelset te bevatten.

De losse onderdelen zijn o m een antenne, een camera en ook nog, waarvoor weet ik niet een gatenboor?

Ik zie er toch een aardige klus aankomen samen met de stuurschakelaars die en passant maar uit korea heb laten komen.

Er is wel iets fout gegaan met de koreaanse bestelling, ik krijg 2 SETS en heb maar EEN stuur ?

Er is vast wel iemand die een oplossing aandraagt.

Kort samengevat ,de zending van Witson aan mijn tijdelijk chinees adres is dus degelijk verpakt.

Heb ook een paar folders meegestuurd gekregen.

Breek nu af, het chinese internet heeft mij al te veel tijd gekost.

Groetjes,

Arie

post-8367-0-60595200-1367001493_thumb.jpg

post-8367-0-36259300-1367001539_thumb.jpg

post-8367-0-83733600-1367001582_thumb.jpg

• 3 weken later...
Geplaatst

Zojuist Bob gemaild om de Witson W2-C217 aan te schaffen dit is de nieuwe versie met A8 processor gevraagd wanneer deze beschikbaar is en als dit beschikbaar is ik deze ook meteen kan bestellen.. In afwachting.. :)

Al iets gehoord?

Geplaatst

Al iets gehoord?

Ik ben ook wel benieuwd. Dit zou ook mijn keus worden denk ik, maar ik twijfel nog enorm, omdat ik de spraak sturing nu toch wel vaak gebruik in de originele radio om te bellen...

Wat ik heb gelezen zit deze functionaliteit niet in de Witson, anders had ik hem per direct gekocht.

Geplaatst

Spraaksturing zit er idd niet op, waardoor ik ook twijfel(de). Maar met en touchscreen bellen

gaat natuurlijk een stuk makkelijker dan op een klein scherm, dus ik denk dat dat wel losloopt.

Waarschijnlijk bestel ik 'm deze week toch nog, zodat 'ie hopelijk voor mijjn vakantie binnen is.

Geplaatst

Al iets gehoord?

Ja hij heeft terug gemaild. Nieuwe versie is beschikbaar voor de rio. Nu eerst mijn pioneer nog verkope...

Geplaatst

Klopt ik heb ook reactie gekregen en de nieuwe versie met A8 processor is beschikbaar heb m helaas niet kunnen doorbestellen omdat er iets anders om de hoek kwam kijken waar de centjes eerst naartoe moesten nu :) Prijs was  420.00 Dollar

Geplaatst

Spraaksturing zit er idd niet op, waardoor ik ook twijfel(de). Maar met en touchscreen bellen

gaat natuurlijk een stuk makkelijker dan op een klein scherm, dus ik denk dat dat wel losloopt.

Ik zit veel tussen snel en druk verkeer, dus ik wil beide handen op het stuur houden en mijn ogen op de weg. Ik wil niet op mijn radio in het midden console lopen drukken en draaien enzo om iemand te bellen.

Mijn ogen zijn altijd voor me op de weg en medeweggebruikers gericht, dus ik ben dolblij met het groene knopje op mijn stuur en dan gewoon zeggen wie ik wil bellen. Ik hoef dan alleen maar te luisteren en praten.

Al mijn vorige (Parrot) carkits deden dit ook al, dus dit is voor mij een van de meest essentiële zaken en denk niet dat ik dit wil missen.

Ik baal echter wel van het huidige geluid en mis interne navigatie... keuzes keuzes...

Geplaatst

Al mijn vorige (Parrot) carkits deden dit ook al, dus dit is voor mij een van de meest essentiële zaken en denk niet dat ik dit wil missen.

Ik baal echter wel van het huidige geluid en mis interne navigatie... keuzes keuzes...

Ik snap wat je bedoelt. Zelf overweeg ik nog om mijn oude Bury CC9060 Smart tussen de Witson en auto te

plaatsen als de Witson niet goed bevalt op dat gebied. Maar eerst maar eens bestellen en dan verder kijken.

Een (dubbelDIN) radio met ingebouwde spraakbesturing is voor mij gene optie omdat ik het inbouwframe niet mooi vind.

Geplaatst

Ik snap wat je bedoelt. Zelf overweeg ik nog om mijn oude Bury CC9060 Smart tussen de Witson en auto te

plaatsen als de Witson niet goed bevalt op dat gebied. Maar eerst maar eens bestellen en dan verder kijken.

Een (dubbelDIN) radio met ingebouwde spraakbesturing is voor mij gene optie omdat ik het inbouwframe niet mooi vind.

Bij dubbeldin kom je al snel op de Pioneer uit als je al je opties wil behouden, zoals ook de iPod en USB aansluitingen etc.

Ik vind de Pioneer VEEL te duur voor wat je er voor krijgt en de navigatie blijft altijd de dure NavGate. Daarnaast is de Pioneer (en enkele anderen) ook erg diefstal gevoelig.

De Witson zou ik ideaal vinden vanwege inderdaad veel beter ogen in het passende frame, beter geluid, minder diefstal gevoelig doordat het gewoon een deel dashboard is, zelf kiezen welke navigatie je erop zet en naar mijn idee meer mogelijkheden dan bijv. Pioneer

Maar goed, spraaksturing (om te bellen, de overige spraak opties boeit me niet) is voor mij echt een drempel...

EDIT:

PS: Ik ben ZEER benieuwd naar de bevindingen van dit nieuwe type en zou hem ook wel eens in actie willen zien

Geplaatst

Klopt ik heb ook reactie gekregen en de nieuwe versie met A8 processor is beschikbaar heb m helaas niet kunnen doorbestellen omdat er iets anders om de hoek kwam kijken waar de centjes eerst naartoe moesten nu :) Prijs was  420.00 Dollar[/size]

O... dan is hij bij jou duurder geworden of zit er verschil in rio picanto.:-)

Ik ga morgen bestellen. Pioneer is zo goed als verkocht.

Geplaatst

Ik heb net iig een offerte gevraagd voor de W2-C217 (met de A8 chipset en 8" scherm) en eventueel voor-

en schtercamera's en een DVB-T tuner. Ben benieuwd hoe snel hij reageert en wat de kosten gaan zijn.

Geplaatst

Inmiddels reactie van Emily van de sales en een W2-C217 besteld met DVR camera, Igo + EU-kaart en een achteruitrijcamera in kentekenlichtje.

Die laatste is een kleine gok; is eigenlijk voor de Soul, maar de foto lijkt zo goed dat ik denk dat het past.

• 2 weken later...
Geplaatst

Wie op dit moment ook overweegt bovenstaande te kopen; die is er dus NIET met voorbereiding voor de start/stopknop!!!

Ik ben nu zelf aan het beraden wat te doen, maar baal er ondertussen flink van...

Geplaatst

Wie op dit moment ook overweegt bovenstaande te kopen; die is er dus NIET met voorbereiding voor de start/stopknop!!!

Ik ben nu zelf aan het beraden wat te doen, maar baal er ondertussen flink van...

Zo! Dat is even informatie die er toe doet!

Het positieve voor mij hieraan is dat ik nu dus niet hoef te twijfelen om te kopen :)

Geplaatst

Nadat ik vandaag het originele radio-paneel eens heb verwijderd heb ik gekozen om TOCH de W2-C217 af te laten sturen.

Ik denk dat ik het wel voor elkaar krijg om een net 35mm gat te maken en aan de achterzijde OF een paar schroefbusjes

OF een paar boutjes te plaatsen met epoxy waar ik dan de originele Start/Stop-knop mee kan plaatsen.

Ze boden me namelijk ook het "oude" model nog aan, maar ik heb nu mijn zinnen op de W2-C217 gezet en dan zou ik

met de W2-D9526K altijd een gevoel van onvrede met het compromis hebben gehouden. Ik vind de C217 ook mooier...

W2-D9526K

1342410758231361.jpg

W2-C217

1365062441815571.jpg

Geplaatst

Hier een prangende vraag aan de Pica rijders met een Witson , teweten betreffende de specs en ik ga

niet de discussie aan of je de specs nodig hebt of niet, als de advertentie zegt het zit er op verwacht ik het er dus op.Is dus mijn inziens hetzelfde als je een auto koopt die 1;25 moet lopen en maar 1'15

loopt zoals hier bekend.

Heeft de w2-c217 ; telefoonboek

picture in picture

meervoudig knoppen verlichting

Heeft de w2-d9526k ; telefoonboek

picture in picture

meervoudige knoppenverlichting

Is de w2-d9526k een oud model.

wie heeft een van deze type's en wat was de prijs incl.versturen.

Ben namelijk in een kleine veldslag terecht gekomen met de tussen leverancier in Spijkenisse,had me

belooft dat ie wat anders zou leveren, had ik geopperd doe de w2-c217 maar daar zit alles op wat niet

op de mijne zit; teweten bovenstaande wat wel in zijn advertentie staat maar daar wil ie niet aan, ja het oude model daar zit telefoonboek etc. maar als hij de w2-d9526k bedoelt daar zit volgens de spec

van Witson dus geen tel.boek op.

Wie geeft mij duidelijkheid.

Mvg. Jan

Geplaatst

Zo! Dat is even informatie die er toe doet!

Het positieve voor mij hieraan is dat ik nu dus niet hoef te twijfelen om te kopen :)

Heb er een met start knop voor je , de mijne gaat weg.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...