Jump to content

navi-dvd 7 inch

Picawhite

Recommended Posts

als het goed is is dat deze http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=101550255

ik heb het zelfde merk in mijn rio en dze bevalt mij erg goed

mischien moet je hun even een mailtje stuuren scheeld je een hoop geld ik heb hem ook daar recht streeks gekocht

even met paypal betalen ben je nog verzekerd ook

Ja omgerekend zit ie voor de Pica ongeveer op €390 met een wachttijd natuurlijk van ik denk misschien

wel 1-2 weken en voor €90 meer zou ie zomaar morgen binnen kunnen zijn. Maar het merk is van de Rio hetzelfde tw Autotrons?

Idd een leuke unit die van Witson. Ik zit er ook aan te denken om er 1 te nemen. Maar vraag me af of het wel verstandig is.

Ik heb nu gewoon de Kia unit met de bluetooth tel / stuurbediening / ipod.

Vraag me af of dat met de Witson net zo goed werkt allemaal? Stem gestuurd bellen bijv "bel Jantje Pietje"? En Ipod bediening? En hoe is de audio kwaliteit?

Want neem aan dat de Witson bijv werkt met Engelse besturing?

Reden waarom ik de Witson zou willen is de NAV.

Gr.

alles blijft werken net zo als je gewent bent alleen stem gestuurd bellen ????

verder zou ik zeggen mocht je in de buurt zijn dan mag je altijd even komen spelen met mijn radio

ik ben er erg over te spreken in elk geval

@extra,

hij bedoelt de optie dat je via spraak je contacten kunt laten bellen, zit er bij mijn vrouw ook in, maar geloof me deze optie kun je missen.

In de tijd dat je de knop indrukt en zegt bel pietje heb je het gesprek zonder deze functie reeds afgerond :wink:

• Like 1

Dus de Witson heeft GEEN voice-control voor de carkit?

Beetje jammer, maar met een touchscreen is bellen natuurlijk via de display ook zo geregeld...

precies, en je kunt je contacten wel overbrengen, en dan vanuit de lijst kiezen (scherm)

Hallo is er iemand die al ervaring heeft met een navi-dvd 7inch van de firma Car audio expert in Spijkenisse voor de Picanto,wil wel zo'n systeem hebben is altijd goedkoper dan een Pioneer.

Alle tips welkom

Ik ga hem vant weekend bestellen

Als tie er in zit hoor je het wel

Hallo is er iemand die al ervaring heeft met een navi-dvd 7inch van de firma Car audio expert in Spijkenisse voor de Picanto,wil wel zo'n systeem hebben is altijd goedkoper dan een Pioneer.

Alle tips welkom

Alle tips welkom

Jammer dat voice control er niet op zit, vind t toch wel een fijne functie (gebruik het wel regelmatig namelijk, dus ben t nu gewend). En je houdt je aandacht op de weg en niet op het scherm. Bij de Witson zal je (denk ik) dus eerst naar tel moeten gaan, dan naar contacten, dan de naam zoeken in de lijst en vervolgens proberen op de juiste te drukken? Of gaat t veel makkelijker dan dat?

Ik heb namelijk ook ervaring met een Pioneer nav systeem (niet in de Picanto overigens). Maar die werkt op die manier.

Bedankt voor de info iig! Ga er over nadenken! Wil wel graag navigatie in de Picanto... :)

Heb de voice-controle ook maar der is nog geen dag geweest wanneer ze naar me geluisterd heeft. Nummers via spraak inzetten = 0,0 , nummers handmatig ben ik maar mee gestopt , bel trouwens ook niet zoveel in de auto, als ik het koop is het inderdaad voor de navi , heb nu een Tom Tom maar die is ook de weg kwijt.

Heb de voice-controle ook maar der is nog geen dag geweest wanneer ze naar me geluisterd heeft.

Ik had er eerst ook moeite mee, met name omdat ik een Bury CC9060 gewend was, waarbij ik letterlijk kon zeggen "Jan Jansen Mobiel Bellen".

Na een tip hier op het forum snap ik hoe het moet: [Voice Feedback] <ik>

-Druk op de knop [bellen, zeg Een Nummer of Een Contact]

<Een Contact>

[De Naam Alstublieft]

<Jansen, Jan>

[Op welk nummer wilt U bellen? Thuis, Op Mobiel?] (deze komt alleen voorbij als er meerdere nummers zijn en is afhankelijk van WELKE nummers geprogrammeerd staan)

<Mobiel>

[bellen, Jansen, Jan, Op Mobiel. Zeg Ja om door te gaan of zeg Terug of Annuleren]

<Ja>

Hierna hoor je het nummer gedraaid worden en vervolgens het overgaan van de andere kant.

Zeg je ipv <Een Contact> <Een Nummer> dan kun je dat daarna opnoemen (losse cijfers, maar wel snel achter elkaar), waarna ze dit (HEEL snel) terugleest en dan vraagt om bevestging.