MauS Geplaatst 3 April, 2013 Geplaatst 3 April, 2013 Hoort hier niet helemaal thuis maar sjonge jonge wat zijn jullie Kia-Experts (Xtra40 & Theo) net facebook bekeken, en de filmpjes. zie het al wel, Kia moet jullie in dienst nemen achter de ontwerp-tafel in Korea Die project-richting-aanwijzer is heel erg gaaf, is daar ook een topic van hier op Kiaclub ? ontopic: zo'n 6 inch pioneer app radio kost weinig (150 eur online shop) en lijkt me best cool. wat zijn de prijzen van zo'n originele-look dubbel din zit je al gauw op zo'n 450 eur.. Quote
xtra40 Geplaatst 3 April, 2013 Geplaatst 3 April, 2013 Dank je wel voor het compliment wij hebben in het rio forum een eigen topic http://www.kiaclub.nl/topic/11062-weer-een-creative-zaterdag-van-de-pimpmasters/ waar we alles posten maar nooit zo uitgebreid als op onze Facebook volgens mij zit je voor een witson ex invoerrechten rond de 300 euro dacht ikDus dat valt ook wel mee en dan zit stuurwiel bediening navigatie en alles er op en aan Quote
kia_21 Geplaatst 4 April, 2013 Geplaatst 4 April, 2013 Hoe zit het trouwens met de mappen van de Witson? Quote
kia_21 Geplaatst 4 April, 2013 Geplaatst 4 April, 2013 Navigatie mappen. Of ze redelijk up to date zijn en een goed overzicht geven over je route. Quote
xtra40 Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 de eerste keer kreeg ik kaarten uit 2009 er bij dus niet echt up to date daarom neem ik nu nooit meer kaarten er bij die heb ik zelf en hou ik zelf zo up to date als mogenlijk verder is de navi die er bij zit heel erg duidenlijk en goed met gebouwen flitpaalen en al dat soort dingen er bij Quote
kia_21 Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Nice! Dus jij hebt gewoon je eigen navi software erop gegooid. Kan je die ergens downloaden en hoe heet die? Quote
xtra40 Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 ik heb zelf iggo 2 er op gezet en zelf ergens de laatste kaarten vandaan getoverd en er op gezet met speedcams en gebouwen en zo werkt perfect Quote
Picawhite Geplaatst 5 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2013 Even een andere vraag ; heb jij ook je telefoonboek in je systeem kunnen zetten , automatisch of handmatig. Quote
xtra40 Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 ja dat heb ik gedaan een keer even er inzetten en dan blijven ze er in staan Quote
Picawhite Geplaatst 5 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2013 Handmatig dus , oke als ik een uurtje heb ga ik het proberen . Quote
xtra40 Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 ja heb hem 1 keer automatisch alle contacten laten copieeren en toen stonden ze er in lekker simpel was het Quote
SlamJam Geplaatst 9 April, 2013 Geplaatst 9 April, 2013 Zojuist maar een de Kia Dealer gebeld voor de actie met de 'gratis' navigatie ik kreeg deze toen de tijd aangeboden maar nam deze toen niet hierdoor kreeg ik 300 euro korting ik heb nu de vraag gesteld om dit alsnog voor de 300 euro in te laten bouwen en hiervoor moest overleg gedaan worden met de vestigingsmanager... Er werd al gesproken over dat hun ook een bijdrage doen van 400 euro op dit setje en dan moest het nog ingebouwd worden dus het kwam er op neer dat de dealer mij ging vragen om 700 euro te gaan betalen voor het setje... Vind dit eigenlijk een beetje jammer maar er zou nog overlegd worden dus ik wacht hun telefoontje af... Quote
Picawhite Geplaatst 9 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 9 April, 2013 Heb net geinformeerd maar telefoonboek kan er niet in bij deze is dus blijkbaar geen Witson. Gaat dus weg had beter de standaard radio kunnen houden had het wel.Kijk of ie hem terug neemt koop ik een andere Quote
kia_21 Geplaatst 10 April, 2013 Geplaatst 10 April, 2013 Al een stuk verbetering! Maar wat zijn ze ook traag zeg bij de douane. Date # Location Delivery Status 18-Mar-2013 Hong Kong Item posted. 18-Mar-2013 Hong Kong In transit. 19-Mar-2013 Hong Kong Processed for departure. 19-Mar-2013 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 20-Mar-2013 5-Apr-2013 Netherlands Arrived and is being processed. 5-Apr-2013 Netherlands Pending customs inspection. Quote
xtra40 Geplaatst 10 April, 2013 Geplaatst 10 April, 2013 ik denk dat die van ons naast elkaar liggen Posting Date Drop-off Point Origin 16-Mar-2013 Kwun Tong Post Office Hong KongDate # Location Delivery Status 16-Mar-2013 Hong Kong Item posted . 16-Mar-2013 Hong Kong In transit. 18-Mar-2013 Hong Kong Processed for departure. 18-Mar-2013 Hong Kong The item left Hong Kong for its destination on 18-Mar-2013 3-Apr-2013 Netherlands Arrived and is being processed. 3-Apr-2013 Netherlands Pending customs inspection. Quote
kia_21 Geplaatst 10 April, 2013 Geplaatst 10 April, 2013 Ja de kans is heel groot dat ze naast elkaar liggen. Ik hoop niet dat ze een som geld gaan vragen i.v.m invoerrechten etc. Quote
xtra40 Geplaatst 10 April, 2013 Geplaatst 10 April, 2013 ik wacht het geduldig af meer kunnen we toch niet doen maar ook ik vrees het ergste Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 10 April, 2013 Geplaatst 10 April, 2013 We hebben de auto al zowat ingeruild voordat de Witson binnen is. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 10 April, 2013 Geplaatst 10 April, 2013 nee AJ jij mag deze auto niet inruilen jij moet van RIA afblijven anders krijg jij billen koek 1 Quote
SlamJam Geplaatst 16 April, 2013 Geplaatst 16 April, 2013 Wat ook erg leuk is aan de Witson modellen is dat erg mogelijkheid voor 3g/4g internet is dus dat betekend simkaartje erin en je kan ook op internet met je navigatie systeem ik zit dus stiekem al te kijken naar een goedkoop internet abonnementje bij T-Mobile of Vodafone heeft 1 van jullie dit toevallig al getest? Quote
Arie D Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Ben niet zo actief op dit forum maar dat moet anders want breng binnenkort de nieuwe Witson met 3G mee uit China, lekker zonder Invoerrechten,BTW,inklaring etc, verder uit Korea de stuursets besteld, dus tot binnenkort want ik weet zeker dat ik hulp kan gebruiken. Begin mei ben ik weer in nederland met het spul en dan moet het gaan gebeuren. Tot dan, Arie Quote
Picawhite Geplaatst 17 April, 2013 Topic Starter Geplaatst 17 April, 2013 Zou zeggen neem er twee mee , heb er nu een waar de helft van de specs niet op zit en nu ik het er over heb; heeft de Witson picture in picture - knoppen verlichting kleur veranderbaar - telefoonboek om maar een paar te noemen.In de advertentie / site staat het wel volgens mij. Quote
Arie D Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Hallo, Ja het laatste type voor de Morning/Picanto is W2-D9526K with GPS (no map included)+3G modem Support+ echter als ik er twee mee neem moet ik voor beiden de zgn hollandse lasten bij intreden in het koninkrijk betalen terwijl ik met ``een`` ruim beneden de € 320 zit wat vrij is van van alles en nog wat. Als het scherm wat vreemd aan doet, het internet is hier bagger en ik verander niets als het leesbaar is. Quote
Murcielaygo Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 nu ik het er over heb; heeft de Witson picture in picture - knoppen verlichting kleur veranderbaar - telefoonboek om maar een paar te noemen.In de advertentie / site staat het wel volgens mij. Volgens mij (alleen nog maar ingelezen, ga volgende maand bestellen: PIP: Ja Kleur veranderbaar: Nee (waarom zou je, past nu goed bij de originele rest) Telefoonboek: Ja Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.