Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Even een reactie op basis van de handleidingen: ik heb een W2-C217 in bestelling staan

en die gekozen o.a. op basis van de functieset zoals beschreven in de manuals...

Heeft de w2-c217 ; telefoonboek

picture in picture

meervoudig knoppen verlichting

Ja, Ja en Ja.

1) Je kunt zoeken op naam en nummer en (als de telefoon het ondersteunt) de gebelde, beantwoorde en gemiste gesprekken bekijken (en (terug)bellen).

2) Er kunnen 3 bronen tegelijk worden weergegeven, waarvan 1 minimaal video is als ik het goed begrijp. Kan ook dan de derde "bron" een bedieningsinterface is.

3) Je kunt kiezen tussen rood, groen en blauw

Heeft de w2-d9526k ; telefoonboek

picture in picture

meervoudige knoppenverlichting

Is de w2-d9526k een oud model.

Nee, Ja, Nee, Ja

1) In de handleiding geven ze alleen numeriek kiezen weer.

2) Er staat niets over in de manual, wel ondersteunt het systeem Dual Zone audio zodat je radio kunt luisteren ofzo terwijl je navigeert.

De W2-C217 heeft dat overigens ook EN onderstuning voor EXTERNE video (op de hoofdsteunen bijv.) terwijl je voorin radio luistert en navigeert.

3) Nee, alleen rood.

4) In mijn ogen wel, de W2-C217 heeft een snellere processor, meer functies en een groter scherm.

Het model staat ook al langer op de site dan die laatste, wat voor mij een hint is dat de W2-D9526K ouder is.

het oude model daar zit telefoonboek etc. maar als hij de w2-d9526k bedoelt daar zit volgens de spec van Witson dus geen tel.boek op.

Volgens de manuals idd niet, ik denk dat jouw adverteerder uit zijn nek kletst...

Groet, Andere Jan... :wink:

Geplaatst

Ja dat vermoeden heb ik ook , had een mail naar Bob ( Witson ) gestuurd en die zei hetzelfde , wat zijn

de eventuele invoerkosten voor dit ,is dit bekend, als dit nodig is.

Mvg. Jan

Geplaatst

Invoerrechten worden bepaald aan de stand en intensiteit van de wind

Daar is werkelijk geen pijl op te trekken

Maar ik zit gemiddeld rond de 40 euro maar heb ook wel eens veel meer moeten betalen het duurste was rond de 80 euro

Voor de zelfde radio

Geplaatst

Oke , valt mee, ben nog bezig via mail maar hij laat weinig horen hoe het er voor staat anders gaat de oude ( is trouwens van Vigo , de vkm8868 ) in de verkoop en dan koop ik wel een Witson.

Geplaatst

Mijn Witson is vandaag gearriveerd. Helaas had mijn vrouwe de kleine 60 euro aan kosten niet cash in

huis, dus komen ze morgen terug. Wat dat betreft is DHL wel een stuk servicegerichter dan de post...

De verzending is iig snel gegaan: de 6e verzonden en nu al thuis had ik niet verwacht!

Geplaatst

Mijn Witson is vandaag gearriveerd. Helaas had mijn vrouwe de kleine 60 euro aan kosten niet cash in

huis, dus komen ze morgen terug. Wat dat betreft is DHL wel een stuk servicegerichter dan de post...

De verzending is iig snel gegaan: de 6e verzonden en nu al thuis had ik niet verwacht!

Als je het via TNT laat versturen en je hebt geen geld in huis komen ze ook de volgende dag terug hoor. Alleen heb je dan track en tracé zodat je precies kunt zien wanneer gekomen, maar ook wat je moet afrekenen. Het duurt wel langer dan bij DHL maar is dan ook wat goedkoper.

Succes met inbouwen en veel plezier met de radio.

Geplaatst

Dus kort samengevat: De W2-CC217 is niet geschikt voor Picca's met startknop?

Dat is erg jammer, gezien het feit dat ik al geruime tijd aan het kijken ben om mijn rot standaard fabrieksradio te vervangen en de specs van de W2-D9526K mij niet kunnen bekoren.

Zijn er behalve de Pioneer, nog andere opties?

N.B.: Ben een leek op dat gebied :$

Geplaatst

@Albert Jan:

Mijn ervaring met TNT is juist dat ze het pakket vasthouden

en pas doorsturen nadat je de opgestuurde factuur hebt voldaan...

@Lennart:

De W2-C217 zoals ze die nu leveren is NIEt geschikt voor auto's met start/stop-knop.

Ik heb echter wel zo'n knop, maar ben van plan die zelf passend te gaan maken.

Mijn ervaringen daarmee (en evt. tips) zal ik zeker op dit forum posten!

• Like 1
Geplaatst

Dus kort samengevat: De W2-CC217 is niet geschikt voor Picca's met startknop?

Dat is erg jammer, gezien het feit dat ik al geruime tijd aan het kijken ben om mijn rot standaard fabrieksradio te vervangen en de specs van de W2-D9526K mij niet kunnen bekoren.[/size]

Zijn er behalve de Pioneer, nog andere opties?[/size]

N.B.: Ben een leek op dat gebied :$

Heb nog een Vigo VKM8868 soort gelijk als Witson met startknop.
  • Like 1
Geplaatst

JAAAAAAA....

Hij is er! En ik ben zeer prettig verrast door de leveringsomvang en hoe ales aanvoelt...

Hier ging het om:

IMG_5347.JPG

En wat daar in hoort (ja, hij is echt 8 inch!):

IMG_5346.JPG

Aansluitspulletjes:

IMG_5352.jpg

Achteruitrijcamera geïntegreerd in een kentekenlichtje:

IMG_5368.jpg

En een dashcam:

IMG_5370.jpg

Hoogstwaarschijnlijk zit 'ie er na mijn huwelijksreis pas in: ik kan nu pas wat dingen gaan uitzoeken...

Maar nu ik alles gezien heb en heb vastgehad weet ik zeker dat het ombouwen van het startknopgat gaat lukken.

Ik ga wel een losse knop met beugel kopen, zodat ik alles rustig pas kan maken ipv telkens alles om te moeten zetten.

Het aansluitmateriaal wijst grotendeels zichzelf, ik heb een paar dingen gezien die me niet meteen wat zeggen,

maar ook (nog) niet van belang zijn. Zo zit er een kabelset bij voor de B-zone: dat is de tweede uitgang voor

een monitor achterin, maar daaraan zitten ook groene draadjes RDX en WTDX en die afkortingen ken ik niet.

Ook zijn er twee antenne-adapterkabeltjes: 1 met alleen een zwarte Fakra stekker, maar er is er ook eentje met een zwarte EN een gele Fakra.

En ik moet nog kijken hoe het zit met de achteruitrijcamera: het lijkt erop dat de radio

een aparte ingang heeft voor achteruitrijsignaal, maar ook een separate voeding voor de camera.

Ik ga dus maar eens een kabeltje maken om alles op de werkbank te kunnen testen...

Geplaatst

Als ik het zo zie kan je dan niet je originele ombouw gebruiken , origineel is de radio toch ook los van het front, hoef je geen gat te maken .

Geplaatst

Dat werkt helaas niet; het originele paneel heeft een losse opening voor de CD-speler en de rest.

Dus dan zou ik de grote opening zelf moeten aanpassen en kan ik het paneel later niet meer gebruiken voor de originele radio.

Bovendien is een rond gat makkelijker te maken EN zit het minder in het zicht...

Waarschijnlijk morgen even naar Van Deijne in Volkel voor een knop en radio-bekabeling.

Geplaatst

Toch vreemd dat jij wel het nieuwe type krijgt terwijl die voor de Rio niet leverbaar was...

Het is toch allemaal dezelfde radio alleen met een andere ombouw?

Geplaatst

Het is toch allemaal dezelfde radio alleen met een andere ombouw?

Voor zover ik kan zien wel, maar het zou kunnen dat ze ook het front van de radio zelf aanpassen per auto of merk.

En als ze geen inbouwpaneel hebben kun je nog niks. Ze hebben immers ook geen panelen met gat voor de startknop!

Geplaatst

Ik heb geen startknop dus zou voor mij niet uitgemaakt hebben.. Maar ach ik ben ook blij met het type dat ik nu krijg. Aangezien ik ook nog eens iets meer dan 70 euro terug kreeg omdat dit type goedkoper is heb ik morgen een afspraak bij de dealer om de RVS strip aan te laten brengen op mijn kofferbak! Ook zeer welkom!!

Geplaatst

Heb nog een Vigo VKM8868 soort gelijk als Witson met startknop.

Bedankt voor het meedenken... Het gaat mij om de specs en de looks... En deze komen inderdaad 1-op-1 overeen met de Witson... Wellicht is het mogelijk er voor een aantrekkelijke prijs eens wat verder in de Vigo te duiken als tussenoplossing ;)

Geplaatst

Ik heb inmiddels een gatzaag van 35mm en een (nieuwe) vraag op onderdelenlijn.nl voor een startknop met beugel

en evt. een stuk van de radio-bekabeling: kan ik alles in huis pas maken ipv telkens de auto uit te moeten kleden.

Plus dat ik dan de radio op mijn werkbank kan opstarten en uittesten :P

Als het inbouwen van de knop niet te ingewikkeld blijft is dit misschien wel iets waar ik een how-to voor kan maken,

dan blijft de optie van de W2-C217 ook open vor mensen MET startknop (en een beetje handigheid).

Geplaatst

Wij hebben 2 soorten frames die wij verkopen

http://www.phonocar.com/en/adapters/car-radio-frames/adapters-for-radio-location-2din-anthracite-picanto-11/3-213.html welke 56,80 euro kost en de http://www.phonocar.com/en/adapters/car-radio-frames/fixing-kit-double-din-kia-picanto/3-527.html welke 107 euro kost. Zijn dit de frames die jullie bedoelen. Die hebben wij meestal binnen een paar dagen geleverd. Is in ieder geval goedkoper dan jullie dealers.

Zou mooi staan misschien met de http://www.kiaclub.nl/topic/13407-pioneer-avic-f950bt-met-gratis-achteruitrij-camera/ je krijgt er dan van ons een gratis achteruitrij camera bij.

Geplaatst

@Cardetails.nl;

Leuk, die frames, maar met de Witsons heb je daar niks aan; die hebben een front dat groter is dan een standaard dubbel-DIN EN anders van vorm...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...