kia_21 Geplaatst 7 Maart, 2013 Geplaatst 7 Maart, 2013 Ziet er echt super uit allemaal! Kunnen jullie nog wat foto's en eventueel video's uploaden? Ik ben van plan om ook een lcd navi te bestellen. Graag hoor ik jullie installatie ervaring etc.! Quote
rash Geplaatst 11 Maart, 2013 Geplaatst 11 Maart, 2013 Vanmiddag deze besteld heeft iemand al ervaring hiermee?? http://www.ebay.com/itm/251240498372?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Ziet er strak uit, met de nieuwe A8 chip zie ik. Wel een stukje duurder. Zie hem nog niet op de Witson site staan. Quote
SlamJam Geplaatst 20 Maart, 2013 Geplaatst 20 Maart, 2013 Vind dit er ook erg mooi uitzien maar er zijn meerdere systemen genoemd in dit draadje welke kan je nu het beste bestellen? Quote
xtra40 Geplaatst 20 Maart, 2013 Geplaatst 20 Maart, 2013 Dat is natuurlijk een beetje persoons gebonden ik zou zeggen neem de witson want ik ben er zeer tevreden over Maar iemand anders die vind juist weer een andere beter Alhoewel ik toch blijf zeggen dat ik de witson erg goed vind voor zijn geld Quote
Picawhite Geplaatst 21 Maart, 2013 Topic Starter Geplaatst 21 Maart, 2013 Voor de 7inch m.m gebruikers; zijn er problemen met de bestaande usb aansluiting dwz.geeft wel aan op de telefoon dat ie laadt maar laadt volgens mij niet , zie namelijk geen verschil als ie ongeveer 3 kwartier aangesloten zit wat met de fabrieks radio wel zo was, heb het idee dat ie meer stroom afneemt dan bij doet. Quote
xtra40 Geplaatst 22 Maart, 2013 Geplaatst 22 Maart, 2013 ja helemaal plug en play iedeaal je hoeft niets te soldeeren of te knippen en te plakken gewoon een grote stekker en klaar is ie Quote
n0ld Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 Vanmiddag deze besteld heeft iemand al ervaring hiermee?? http://www.ebay.com/itm/251240498372?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 Hej ik ben nieuw op het forum, wij hebben ook een picanto design edition aangeschaft! ik ben heel erg benieuwd wat je van deze multimedia radio vind? Quote
dncnb Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 Ik heb er nog geen ervaring mee, radio is nog niet geleverd Quote
xtra40 Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 Nou in mijn rio werkt het perfect lijkt mij sterk dat hij het nu in de picanto niet goed zal doen Quote
kia_21 Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 Dat is nice! Hoe hebben jullie het frontje van de Radio eraf gehaald van de Picanto. Want in het andere topic had iemand dezelfde vraag maar daar was helaas overheen gelezen. Quote
xtra40 Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 ik heb het bij de picanto pas 2 keer gedaan en je moet via de onderzijde van het front met een soort hefboom het front er van af duwen maar goed opletten dat je wel het silver gespoten deel van het dachbord goed beschermt wand je beschadigt het vrij snel en je moet heel hard drukken want het zit heeeeel erg vast als ik weer eens een front er af ga halen zal ik fotos nemen en een how to proberen te maken net als ik heb gedaan voor de rio 2 Quote
marzmarz Geplaatst 25 Maart, 2013 Geplaatst 25 Maart, 2013 Ik sta op het punt om bij Witson een set te kopen voor mijn picanto. Ik wil het graag zelf doen qua inbouwen. Ik hou me aanbevolen qua demontage tips van de huidige unit. Ik heb inmiddels zo'n demontage set voor dashboard uit China binnen. Zijn van die gele tools die ik volgens mij ook op meerdere foto's van jullie heb zien staan (Facebook). Quote
kia_21 Geplaatst 25 Maart, 2013 Geplaatst 25 Maart, 2013 Ik heb hem ook besteld vorige week! Ik zal een aantal foto's maken als ik hem heb ingebouwd. De tools voor het dashboard zijn al binnen. Wat was jullie wachttijd voor de Witson @PIMPMASTER Quote
xtra40 Geplaatst 25 Maart, 2013 Geplaatst 25 Maart, 2013 beetje te lang op het ogenblik heb hem de 8e besteld volgens track en trace de 18e onderweg uit hongkong en daar is nog geen verandering in dit is wel het langste wat ik ooit heb gewacht normaal tussen de 1 a 2 weken en dan is het rond Quote
kia_21 Geplaatst 25 Maart, 2013 Geplaatst 25 Maart, 2013 Dat is wel jammer. Bij mij staat dat hij de 20e vanuit hongkong vertrokken is. Ik hoop dat hij dan deze week nog komt Quote
n0ld Geplaatst 27 Maart, 2013 Geplaatst 27 Maart, 2013 Ik ben benieuwd hoe de geluidskwaliteit van de standaard speakers zijn met een andere radio. ik lees hier en daar dat het al een stuk beter is dan de standaard. Quote
xtra40 Geplaatst 27 Maart, 2013 Geplaatst 27 Maart, 2013 het geluid is gerust wel wat beter met een andere radio maar als je de orginele speakers bekijkt en bevoeld dan weet je ook waarom daar niet echt een fatsoenlijk (hard) geluid uit kan komen Quote
SlamJam Geplaatst 27 Maart, 2013 Geplaatst 27 Maart, 2013 Wat misschien ook een leuk idee is de Pioneer App radio? Maar kan deze aangesloten worden op het stuurwiel en op de iPod aansluiting? http://www.wehkamp.nl/beeld-geluid/autoradio/autoradio/pioneer-sph-da02-2-din-appradio/C26_6FH_6FH_722351/?cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjC-AfByzpbBCjCInnNDv Quote
jordan28 Geplaatst 28 Maart, 2013 Geplaatst 28 Maart, 2013 Morgen wordt de appradio 2 bij mij ingebouwd. Ze hebben me verteld dat hij werkt op de stuurwielbediening. Ik zal het je morgen laten weten of dat idd zo is Quote
SlamJam Geplaatst 29 Maart, 2013 Geplaatst 29 Maart, 2013 Morgen wordt de appradio 2 bij mij ingebouwd. Ze hebben me verteld dat hij werkt op de stuurwielbediening. Ik zal het je morgen laten weten of dat idd zo is Ik ben heel erg benieuwd! Zou je ook een fototje willen maken ik ben namelijk benieuwd of de App radio iets uit het dashboard 'Steekt' wat was je ongeveer kwijt voor de appradio incl inbouw? Quote
jordan28 Geplaatst 29 Maart, 2013 Geplaatst 29 Maart, 2013 Ik ben heel erg benieuwd! Zou je ook een fototje willen maken ik ben namelijk benieuwd of de App radio iets uit het dashboard 'Steekt' wat was je ongeveer kwijt voor de appradio incl inbouw?Ik heb wat foto s gemaakt. Maar weet ff niet hoe ik ze hier op krijg. Ik was 450€ kwijt. Dat is icl radio, andere inbouwframe en inbouw. Gewoon bij de Kia dealer Laten doen. De radio zit er strak in. Hij steekt ietsje uit aan de onderkant, maar dat ligt aan de radio zelf. Aangezien ik een iphone 5 heb, moesten er wat extra kabels bij, maar deze zijn goed weggewerkt. Als het me gelukt is da plaats ik we wat foto s Quote
jordan28 Geplaatst 1 April, 2013 Geplaatst 1 April, 2013 Was ook van plan om mijn boxen te vervangen, maar nu de nieuwe radio er in zit klinken ze al stukken beter. Niet dat ze nu in een keer super klinken maar voorlopig ben ik er tevreden mee. Quote
xtra40 Geplaatst 1 April, 2013 Geplaatst 1 April, 2013 als je wilt mag je de fotos wel mailen dan plaats ik ze even voor je pimpmasters.kiario@ziggo.nl Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.