Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Vervangend vervoer bij garantie kwesties?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Moet toch een heerlijk gevoel hebben gegeven om een dag in een echte auto te rijden   :-)   :-)

Grtz.

Specialmde

Ik vind het idd een mooie auto, materiaal van binnen is top en rijdt goed. Vond alleen de handbak in zo'n grote auto een beetje wennen...

• Like 1
Geplaatst

Vond alleen de handbak in zo'n grote auto een beetje wennen...

Alleen als je wat kleiner bent moet je van je stoel afkomen om hem in de volgende versnelling te zetten   :-)   :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 2
Geplaatst

Blokhuis Kia in Amersfoort, kun je kiezen welke type auto je wilt ''lenen''. Hier zijn de kosten ook naar.

Nieuwe Picanto kost 20 euro, Rio volgens mij 25 euro enz.

De eerste 100 km is dan voor hun rekening en zit dus bij de prijs inbegrepen.

Gelukkig woon ik er 20 minuten op loopafstand vandaan dus maak ik hier geen gebruik van.

Bij iedere dealer is dit dus weer anders.

De ene wast de auto na een beurt en bij de andere krijg je niets.

Maar.. hoe makkelijk zijn deze als je een defect of garantie kwestie hebt?

Bovengenoemd bedrijf doet niet aan wassen na een beurt, maar ik kan er wel iedere dag terecht en wordt direct geholpen!

Bij een ander moet je een afspraak maken... overal andere service.

• Like 1
  • 4 weken later...
Geplaatst

Ik vind wel, ga je voor een beurt of iets, dan wil ik nog wel die 18,- eigen risico afkopen (ze zeggen in de garage, ja je leent gratis een auto, maar eigen risico moet je betalen... dus ik zeg NIET GRATIS)

maar als ik kom voor een garantiekwestie dan moeten ze ook maar onder die garantiekosten de eigen risico van 18,- afschrijven!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...