Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ruitenwissersproeiers

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wie weet hoe je de ruitensproeiers kunt stellen? De sproeiers staan te laag op de voorruit gericht. Bij mijn vorige auto's kon je ze stellen door met een naaldje het bolletje te verplaatsen.

Geplaatst

Normaal gezien kan je de sproeihoogte verstellen door gebruik te maken van een fijne naald. Steek die in het sproeigaatje en richt deze iets bij..... Easy :-)

Sent from my iPad using Tapatalk ***myrom***

Geplaatst

Bij mijn vorige auto's kon je ze stellen door met een naaldje het bolletje te verplaatsen.

Ben toch ff langsgereden bij de dealer, deze gaf aan dat de sproeier niet gesteld kan worden. Er zit nl geen kogeltje in waar je een naald in kunt steken. Zal morgen alles eens demonteren om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Geplaatst

Ben toch ff langsgereden bij de dealer, deze gaf aan dat de sproeier niet gesteld kan worden. Er zit nl geen kogeltje in waar je een naald in kunt steken. Zal morgen alles eens demonteren om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Wat een onzin dit moet toch kunnen zeker als ze niet goed staan. ?????

Geplaatst

Ik vind ze ook te laag staan. Productie foutje? :)

Harder rijden tijdens het sproeien....

Die van mij sproeien trouwens ook veel naast de auto, over de spiegels heen. Leuk voor fietsers...

Geplaatst

Harder rijden tijdens het sproeien....

Die van mij sproeien trouwens ook veel naast de auto, over de spiegels heen. Leuk voor fietsers...

Misschien minder hard rijden dan ??????

Geplaatst

Misschien minder hard rijden dan ??????

Nee, dat is bij stilstand. Is me per ongeluk een keer gebeurd met een fietser naast me..

Geplaatst

Sproeiers staan inderdaad niet geweldig afgesteld.

Daar moet toch wat aan te doen zijn?????

Peterrr is van de dealer in breda die heeft vast een antwoord en anders kan die het even vragen aan de chef werkplaats.

Peterrr help!!!!!!!!!!

Geplaatst

wat is te laag? die van mij sproeien tot 3/4de van deruit.. maar door de beweging van de wisser word hele vooruit wel schoongemaakt.

Gast kramerkraakman
Geplaatst

Hetzelfde probleem. Stilstaand doet hij het prima maar rijdend is het te laag.

Door de verneveling is de luchtstroom bij het rijden te hard en komt het onder aan de ruit neer.

Op de snelweg (met pekel e.d.) is dit echt irritant.

Sowieso een beetje in dubio want als het hoger kan worden afgesteld dan spuit je weer over je auto heen als deze stil staat.

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...