Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste medeforummers,

Door omstandigheden een half jaartje van de radar geweest maar ben weer helemaal terug. Ik heb inmiddels mijn 3e Picanto van het nieuwe model, nog steeds dik tevreden en inmiddels een ervaringsdeskundige kun je wel zeggen. Ik hoop weer een kritisch positieve bijdrage te kunnen leveren aan dit forum en dan vooral in het Picanto gedeelte.

Groeten Jeroen

Posted

Mmmmm....3e Picanto! What happens?

iPhone met Tapatalk

Posted

Niets ernstigs hoor... Ik probeer in mijn eentje de economie een beetje vlot te trekken door de autoverkopen wat op te krikken hahaha. Zoals eerder verteld wilde ik vanaf het begin een witte maar die was destijds niet snel leverbaar. Dus na ruim een jaar in de Titanium Silveren te hebben gereden die ingeruild op een witte. Had ik net een witte kwam de Design Edition op de markt mét oranje bekleding en die móest ik hebben. Pure hebzucht dus... :lol:

• Like 1
Posted

Leuk verhaal! :D

Die versie heeft een collega van mij ook. Ik heb erin gezeten en ik moet zeggen dat

dat een hele mooie en complete versie is. Sowieso is de Picanto een hele volwassen

verschijning onder de compact cars.

Guest Warmentuuter
Posted

Veel plezier met de derde nieuwe Picanto :-)

Posted

Ik heb in de wandelgangen vernomen dat er op korte termijn

een vervanger van de Design Edition komt en waarschijnlijk

de naam Jeroen66475 gaat krijgen :-):-):-)

Dit om de verkoopcijfers een extra boost te geven :-)

Jeroen heel veel rijplezier en veel veilige kilometers in je

nieuwe aanwinst.

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Posted

Heeft dat Noord Oosten ook weer een zak geld uit Brussel gekregen ? :wink:

Was het maar waar....zonder de banken direct te sponsoren (want indirect doen we dat al met onze belastingcenten) is een nieuwe Picanto toch echt het maximaal haalbare hier in het veen. Maar hij staat mooi zo naast mijn plaggenhut hahahaha

• Like 2
Posted

Ik zie dat getal naast zijn naam ook niet afnemen......!

Guest Warmentuuter
Posted

fruitplank met bw-talk

Huh, jij een Blackberry?