Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

creativiteit van Kia dealer met verversen van oliefilter

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben benieuwd naar je reacties,

Gisteren liet ik bij kwik fit banden na te gaan. Toen auto op de brug was zag ik een gat in blad onder motorblok. Ik ben meteen begonnen met fantaseren en zoeken naar het oorzaak en toen blijkt mijn kia dealer in Purmerend voor het verversen van de motorolie en oliefilter in plaats van eerst blad verwijderen en dan motorolie en oliefilter te verversen heeft eerst een gaat gezaagd in het blad. Dat is effe makkelijker want dan hoef je niet stuk of zes schroeven te openen en dicht draaien. Waarom moeten we moeilijk maken als het makkelijk kan. he!!!!!!!

So creatief is mijn kia dealer in Purmerend. Ik vraag me af hoe creatief jou kia dealer is.

Ik vind eigenlijk dealer moet het herstellen. wat vinden jullie hiervan?

post-3946-0-24796600-1361093533_thumb.jpg

Geplaatst

WAT !!!!!!!!!!

Je laat ze toch wel op hun kosten een nieuwe plaatsen die zijn niet goed hoor

Nu hebben wij de zelfde dealer maar ik ga ook liever ergens anders heen heb ook al een paar kleine

Dingen meegemaakt daar

Dus ik ga naar zwaag zelfde dealer maar andere mentaliteit bevalt me tot nu toe veel beter

Geplaatst

Werkelijk te gek voor woorden, laten herstellen en wegwezen daar.

Die bodemplaat heb je in 2 min er af dus als het daar om gaat, stelletje stumpers.

Geplaatst

Klacht neerleggen op de hoofdzetel van KIA

Sent from my iPad using Tapatalk ***myrom***

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Zo te zien zijn er twee gaten gemaakt. Één voor het oliefilter en de andere voor de aftap plug.

Handig maar of het de juiste manier is.

Die bodemplaat zit er niet voor niets.

Dit verwacht je bij slechte Beun de Haas maar niet bij Kiadealer.

Ik zou hier vragen over stellen waarom dit gedaan is.

Geplaatst

Belachelijk dit; heb er bij gestaan toen het oliefilter vervangen werd; alle schroeven losdraaien is niet eens nodig. Een paar aan de achterzijde los en er is voldoende bewegingsruimte het filter in en uit te draaien.

Geplaatst

Vraag eens of dit onder de noemer aerodynamica verbetering valt van Kia, misschien is dit wel een nieuwe modificatie. :no: Dit is gekscherend bedoeld, wat een prutsers, je moest zeker ook nog arbeidsloon betalen voor deze aanpassing. Ik zal eens onder mijn Sportage kijken.

Geplaatst

Ik heb ook dezelfde Kia dealer in Purmerend en net gelijk even onder mijn auto gekeken want die van mij heeft in december een service beurd gehad .......maar bij mij is de afdek plaat nog intact ..verder overigens geen klachten over deze dealer .

Geplaatst

zie bovenstaande reactie, echt te gek voor woorden.

ook idd even bij kmnl neerleggen

zotte apen

Geplaatst

........ook idd even bij kmnl neerleggen

Haha.....dat is iets teveel van het goede. De dealer aanspreken en laten oplossen.

Geplaatst

Haha.....dat is iets teveel van het goede. De dealer aanspreken en laten oplossen.

Wat iets te veel van het goede!!!!!! tis gewoon te gek voor woorden , gewoon claimen bij de dealer en dit gevalletje wel bij KMNL neerleggen, kunnen ze gelijk zien wat een soort dealers er zijn , wat een prutsers.

Bubbels

Geplaatst

Ik legde het meteen bij knml neer. Een dealer die dit soort prutswerk (dit is gewoon vernieling) durft af te leveren zou wat mij betreft acuut zijn dealerschap in mogen leveren en kwam al helemaal niet meer met zijn handjes aan mijn auto.

Geplaatst

daarom, dit is niet zomaar even een foutje Smart, maar regelrecht prutswerk, ontstaan uit luiheid.

dealer onwaardig

Geplaatst

Bedank voor de reacties. Goed nieuws, Vandaag heeft dealer mijn terug gebeld. Zij willen dat herstellen, meteen een afspraak gemaakt. Ik zal jullie hierover informeren.

Geplaatst

Sorry, ik begrijp jullie emotie hierin, maar wij leggen als KCG algemene problemen voor aan KMNL en geen individuele problemen.

Met iets teveel van het goede, doelde ik dus op het voorleggen aan KMNL. Ik bagatelliseer het zeer zeker niet!

Het is duidelijk een probleem die de dealer heeft veroorzaakt en naar behoren dient op te lossen. Zeker dealeronwaardig. Gelukkig

zijn niet alle dealers zo, want dan was het een ander verhaal geworden.

Edit: ik lees nu dat de dealer het probleem naar behoren gaat oplossen en dat er reeds een afspraak is gemaakt voor herstel van de

door hun zelf veroorzaakte schade. In mijn ogen de enige juiste oplossing.

Geplaatst

Ik zou het als klant ook zelf bij KMNL neerleggen, dat was mijn idee achter het voorstel.

Ik had er niet eens aan gedacht om dit uit handen geven aan de zeer gewaardeerde KCG.

Geplaatst

Ik ben vandaag bij dealer geweest. Zij hebben het in 5 minuten vervangen, dus zo moeilijke is er ook weer niet. zij hebben hiervoor excuses aangeboden.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...