Cerba Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Heb haar (haha!!) nu een aantal weekjes, een witte 3 deurs design. Steeds als ik naar haar (...) kijk word ik weer blij. Meer dan 30 jaar Mazda's gereden. Hun pech dat ze niet een leuk klein wagentje hebben. De tijd zal leren of de Kia Picanto bevalt, het is nog steeds erg nieuw allemaal. Voorlopig begrijpen mijn onderbijtertje en ik elkaar heel goed. Ik lees al nu en dan mee op dit forum en hoop nog veel te leren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 @Cerba, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Natuurlijk ook heel veel rijplezier en veel veilige kilometers met haar (haha) Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jim Brouns Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Welkom en veel veilige kilometers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted March 2, 2013 Share Posted March 2, 2013 Onvermijdelijke vraag...... Hoe heet ze ? Welkom hier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baggio Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Welkom op dit forum en van harte gefeliciteerd met je nieuwe bolide. Heb je al een foto voor je profiel, ben wel benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts